Bron?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat moet je aan D66 vragen, daar denkt men niet met FvD samen te kunnen werken omdat zij zelf 'pro Europa' zijn.
Het gaat om de politieke variant:quote:Op vrijdag 22 maart 2019 01:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
9 maart 2018 - aanmaken pagina als afsplitsing van https://nl.wikipedia.org/wiki/Boreaal en 5 edits.
17 juni 2018 - 1 edit
21 maart 2019 - 41 (oid) edits
Ja, klopt, daar had ik het over.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:27 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het gaat om de politieke variant:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Boreaal_(politieke_term)
Jep.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:24 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Erg grappig Nattekat!
Maak je dat zelf?
Ja en voeg dit er maar bijquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
https://www.ad.nl/ad-werk(...)-jaar-niet~ae36e34f/
GENOT.
Nederland wordt/is gewoon een angelsaksisch land helaas. Nu al fors aan het dalen op vele relevante lijstjes, zoals HDI.twitter:WimarBolhuis twitterde op donderdag 21-03-2019 om 12:11:57Uitzonderlijk: het CPB uit vandaag forse kritiek op het begrotingsbeleid en het arbeidsmarktbeleid dat onze politici voer(d)en. Natuurlijk netjes ambtelijk geformuleerd, maar niet vaak was de boodschap zo duidelijk en direct 👇. https://t.co/MhFx1HDcBe reageer retweet
Je hebt ook nog de provinciesquote:Op donderdag 21 maart 2019 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerste Kamert keurt alleen maar goed of af. De bal ligt bij de regering. Die willen hun wetten door de EK heen loodsen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
FvD Campagnemedewerker verziekt feestje Klaver GENOT
[youtube[/youtube]
![]()
![]()
![]()
provincies zijn gewoon gebouwen met ambtenaren , geen politiekquote:
die zijn mad.quote:
zo zijn ze lekker meequote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
die zijn mad.
Wel 2 zetels in Zuid-Holland begreep ik, dus ze mogen stemmen voor de eerste kamer, maar geen zetels in de eerste kamer.
Dat vraag ik mij ook af ja. Op wie zouden ze dan stemmen. Of wellicht helemaal niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zo zijn ze lekker mee
op wie gaan die stemmen ??
570 75 = 7,8 stemmen per EK zetel
Fok niet vergetenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:45 schreef kladderadatsch het volgende:
Was deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
Zo werkt het niet. Een stem uit Zuid Holland weegt zwaarder dan een stem uit Limburg. Het aantal zetels in een provincie wordt gedeeld door het aantal inwoners. Daarom krijgt de CU met 2 extra provinciezetels, maar dan wel in het zwaarwegende Noord Holland, een extra eerste kamer zetel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zo zijn ze lekker mee
op wie gaan die stemmen ??
570 75 = 7,8 stemmen per EK zetel
Ze waren best vriendelijk tegen de PvdD bij het laatste debat. Ik denk dat ze zeker wel links willen stemmen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:03 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik weet overigens niet of het verplicht is te stemmen als statenlid. Kan me eigenlijk geen partij voorstellen die Kuzu zou willen steunen. Zou me niks verbazen als ze zich van stemming onthouden.
Dan gaat de FvD nog groter worden in de EK dusquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Een stem uit Zuid Holland weegt zwaarder dan een stem uit Limburg. Het aantal zetels in een provincie wordt gedeeld door het aantal inwoners. Daarom krijgt de CU met 2 extra provinciezetels, maar dan wel in het zwaarwegende Noord Holland, een extra eerste kamer zetel.
Nee, dat is meegenomen in de berekeningen die je overal ziet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dan gaat de FvD nog groter worden in de EK dus
Is PVV niet tegen onverdoofd ritueel slachten? Lijkt me dan weer lastig voor Kuzu.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze waren best vriendelijk tegen de PvdD bij het laatste debat. Ik denk dat ze zeker wel links willen stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |