Ja gelukkig wel. Maar met rode wijn koken is ook erg lekkerquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb holland hopjes gekocht, maar nu hebben ze de vorm veranderd, ze waren dus eerst vierkant en nu langwerpig
Even naar de gekozen schilderijen gekeken, rare portretten zitten erbij. En sorry maar 5-jarige Thorsten was vast in de war met Frida Khalo, dus zelfs bij de kinderen vond ik er betere bij zitten dan die nu gekozen zijn. Maar goed ik heb er eigenlijk niet zo veel verstand vanquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker! Hier een Marrokaansachtige groentestoof met kofte denk ik. Eerst boodschappen nog.
wisky nog niet geprobeertquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Maar met rode wijn koken is ook erg lekker
In de zon gelegen. Btw wel lekker lang niet gehad in die witte papiertjesquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb holland hopjes gekocht, maar nu hebben ze de vorm veranderd, ze waren dus eerst vierkant en nu langwerpig
Je moet ook haagse kopen...quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Levens gevaarlijk, als te hard zuigt schiet die zo je keel inquote:
Whiskey in een pan om te koken?quote:
Ja waarom nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whiskey in een pan om te koken?
Nee, had ze bij de trekpleister gekocht zijn allemaal zoquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
In de zon gelegen. Btw wel lekker lang niet gehad in die witte papiertjes [ afbeelding ]
Trekpleister trekt alles uit zijn verbandquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, had ze bij de trekpleister gekocht zijn allemaal zo
Mwa dat blijkt, maar ze smaken gelukkig wel het zelfdequote:Op donderdag 21 maart 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Trekpleister trekt alles uit zijn verband
quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Vingers, zuigen en trekpleister.
Uhh??quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat moet je mij niet vragen.quote:
Nee dat blijktquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet je mij niet vragen.
ik ben weer mooi op tijd zie ikquote:Op donderdag 21 maart 2019 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Je hoort het woord zuigen?quote:
Ali B is een lul, maar hij is wel behoorlijk bekend met de muziekindustrie inmiddels. Vanaf 2004 hit na hit, zijn eigen label èn managementbureau. En natuurlijk dat tvprogramma waar hij bruggen slaat tussen de oude garde en de jongere generatie. Kan je allemaal kut vinden, maar hij heeft het wel gedaan en je kan ergere voorbeelden voor de jeugd bedenken, dan een Marokkaan die met een Nederlandse getrouwd is en openlijk homo's zat te verdedigen in RTL Late Night. Dat jij niks van Ali B kan opnoemen ligt vooral heel erg aan jou. Want ondanks dat de mainstream media nauwelijks hiphop toelaat op de tv en radio, is Ali B daar wel doorgedrongen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo met idols(?) Ali B in de jury.![]()
Wat heeft die nou gepresteerd, ik kan niets van hem opnoemen. Marco Borsato kan ik nog wel begrijpen en zit al 25 jaar in het vak.
Ik mag Ali B wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 18:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ali B is een lul, maar hij is wel behoorlijk bekend met de muziekindustrie inmiddels. Vanaf 2004 hit na hit, zijn eigen label èn managementbureau. En natuurlijk dat tvprogramma waar hij bruggen slaat tussen de oude garde en de jongere generatie. Kan je allemaal kut vinden, maar hij heeft het wel gedaan en je kan ergere voorbeelden voor de jeugd bedenken, dan een Marokkaan die met een Nederlandse getrouwd is en openlijk homo's zat te verdedigen in RTL Late Night. Dat jij niks van Ali B kan opnoemen ligt vooral heel erg aan jou. Want ondanks dat de mainstream media nauwelijks hiphop toelaat op de tv en radio, is Ali B daar wel doorgedrongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |