quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet dat je het meent.. en moet lachen want die heb ik geruineerd
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Lijkt me ook wel confronterend zo'n zelfportret.
Misschien dat je Piet eens moet contacten voor iets andersquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb iig mijn pc weer aan de praat.
Maar die hand was geweldig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaHet was niet naar mijn zin, Misschien maak ik hem nog ooit eens opnieuw.
Ja die hand was helemaal goedquote:
op de markt is je daalder een riks waardquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:16 schreef Soury het volgende:
Morgen mooi weer. Ga maar wat plantjes scoren
Kun je mooi combineren met de Lidl. Daar zit een tuincentrum vlakbij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:16 schreef Soury het volgende:
Lol! ja, bijvoorbeeld om boodschappen uit te kiezen, of gewoon wat te frutten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel een handen-fetish, denk ik![]()
Dat zijn zulke goede dingen
Heb je een lekker balkon voor veel plantjes?quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:16 schreef Soury het volgende:
Ja drie keer zo groot.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je een lekker balkon voor veel plantjes?
Tja wat ik met mijn pc wil doen dat kan deze. Toen ik hem kochte/samenstelde was hij zijn tijd ver vooruit. Dat koste wel wat dus makkelijk om aan de kant te schuiven is het ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je Piet eens moet contacten voor iets anders
Heerlijk!quote:
En een kipquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heerlijk!
Gewoon een tuin aan leggen en grasmaaier kopen.
Gulden een daalder waard, volgens mij weet niemand meer wat een daalder is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
op de markt is je daalder een riks waard
De jeugd niet neequote:Op donderdag 21 maart 2019 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gulden een daalder waard, volgens mij weet niemand meer wat een daalder is.
Ja zoiets. En kippenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heerlijk!
Gewoon een tuin aan leggen en grasmaaier kopen.
De afwas.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol! ja, bijvoorbeeld om boodschappen uit te kiezen, of gewoon wat te frutten.
quote:
Anderhalve gulden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat het lent ookquote:
En het belangrijkste gereedschap waardoor de mens boven de andere dieren uit kon stijgen. Vooral door de opponeerbare duim.quote:
Ik heb piano vingersquote:
Wist ik dus niet, heb even gegoogeld je kan wel kunstmatig daglicht nemenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat het lent ooktegen de winter gaat ze weer minder leggen.
quote:
Goh ja, je denkt al gauw het brein enkel, maar die duim ook!quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het belangrijkste gereedschap waardoor de mens boven de andere dieren uit kon stijgen. Vooral door de opponeerbare duim.
En nep eierenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wist ik dus niet, heb even gegoogeld je kan wel kunstmatig daglicht nemen
de jeugd niet iig .. HK !!quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er kippen die nooit in het donker zittenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wist ik dus niet, heb even gegoogeld je kan wel kunstmatig daglicht nemen
Ja of van kalk ofzoquote:
Tot 6 uur balen heb ik besloten, dus nog evenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Eten maken en zo.
Ik vind het echt heel stom Voxs, ik baal met je mee.
Tot later
Ohh lekker. Ga ik ook weer eens maken met trippel bierquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
stoof vlees potje ... ben al wat uren bezig ..
Lekker! Hier een Marrokaansachtige groentestoof met kofte denk ik. Eerst boodschappen nog.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
stoof vlees potje ... ben al wat uren bezig ..
Nou dan weet je iig wat je in moet kopen als je het al niet in huis hebtquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekker! Hier een Marrokaansachtige groentestoof met kofte denk ik. Eerst boodschappen nog.
Ik gooi er zo nog een scheut Fino doorquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh lekker. Ga ik ook weer eens maken met trippel bier
Nee dat werkt niet met bier.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gooi er zo nog een scheut Fino door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |