En die kinderen mogen dus ook stemmen wie de winnaar van het programma wordtquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Denk het ook. Kinderdingen voor de aws en de madonna van 'kijk wat leuk gek'
Dat is toch ook zo met idols(?) Ali B in de jury.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Een teken aan de wand van wat kunst nog inhoud
Op losse schroeven met Ali B en dan zingen ze een rap tekstje voor vanaf een mobieltjequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat is toch ook zo met idols(?) Ali B in de jury.
Suzanne met haar kleurplaatjesquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En die kinderen mogen dus ook stemmen wie de winnaar van het programma wordt
Het is toch groevenquote:Op donderdag 21 maart 2019 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Op losse schroeven met Ali B en dan zingen ze een rap tekstje voor vanaf een mobieltje
Publiekelijk bekennen dat je een FOK!er bent is ook niet wat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn verhaaltje "Ik fokte wat en dacht, wrom niet"
Neequote:Op donderdag 21 maart 2019 16:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Publiekelijk bekennen dat je een FOK!er bent is ook niet wat.
"Ik zat op de site van NRC en dacht: parbleu ik doe mee!"quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Publiekelijk bekennen dat je een FOK!er bent is ook niet wat.
Vallen die niet onder de NPO? Misschien eens mn nichtje contacten.. was ooit de baas daar ..quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zeg mijn lidmaatschap van de NTR: op ... o wacht, die hebben geen leden.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Ik zat op de site van NRC en dacht: parbleu ik doe mee!"
chufi kent iedereen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vallen die niet onder de NPO? Misschien eens mn nichtje contacten.. was ooit de baas daar ..
Kan ook ik dacht groeven ivm ronde zwarte schijfjesquote:
Daar ben ik even stil van Scrut.. en waardeer wat je zegt zeer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid: je bent een ware meester, het stadium van talent ver voorbij.
Ik ben het ook helemaal met Scrutinizer eens. Van mij mag je een tagje hier hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar ben ik even stil van Scrut.. en waardeer wat je zegt zeer.
Ik meen het. Je weet ontzettend goed een blik te vangen én je bent heel goed in handen. Je zelfportret met penseel vind ik daarom één van je beste.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar ben ik even stil van Scrut.. en waardeer wat je zegt zeer.
Hoeraquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb iig mijn pc weer aan de praat.
Ik weet dat je het meent.. en moet lachen want die heb ik geruineerdquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik meen het. Je weet ontzettend goed een blik te vangen én je bent heel goed in handen. Je zelfportret met penseel vind ik daarom één van je beste.
Tksjes dan zou ik moeten oefenen in streng zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Hoewel, meesteres klinkt natuurlijk wel weer fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |