quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit werkt ook alleen maar tegen hem. D66 is geen fan van democratie blijkt opnieuw.
Neh. Dit is overigens een Wethouder in Tilburg.twitter:marhendrickx twitterde op woensdag 20-03-2019 om 10:31:26Ik hoop dat mensen in Tilburg zich realiseren dat een stem op Hans Smolders, lijstduwer Forum v Democratie, een stem tegen onze inclusieve stad is. Het is een stem voor racisme, afbraak rechtsstaat, haat & verdeeldheid. Dat heeft Baudet afgelopen weken weer duidelijk laten zien. reageer retweet
Volk is ook niet achterlijk he. Afschaffing referenda is mokerdom van D66.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Pechtold zette zich enorm af tegen de PVV, waar de PVV ook van geprofiteerd heeft. Jetten doet nu hetzelfde bij FvD, terwijl D66 daar weinig tot niet van geprofiteerd heeft, Baudet heeft zich echter wel prima weten te profileren hierdoor. Goed gedaan Robbie
Bron? En hoogopgeleid zegt ook niet alles he.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
70% van de FVD stemmers is niet hoogopgeleid.
Geen idee, het komt vaker voor dat mensen die voor relatief zware delicten uit voorlopige hechtenis worden geplaatst.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het mij dat er meer dan genoeg reden was om hem vast te houden. Maar dat is vast mijn stomme realistische kijk op de wereld.
Hij is godverdomme verdachte in een verkachtingszaak die ook nog eens is veroordeeld voor een ander delict en waarvan de omgeving roept dat er een steekje los zat. Enkel idioten laten iemand met een dergelijk profiel vrij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat begrijp je vervolgens niet aan;
[..]
Gokmen T. was verdachte en ook verdachten mogen doorgaans bij bepaalde delicten hun zaak in vrijheid afwachten. Eerst werd hij wel vastgezet omdat hij niet wilde meewerken, maar nadat hij beloofde dat wel te doen is hij vrijgelaten.
Er zijn diverse experts die het geen vreemde beslissing van justitie vinden. Je kunt immers niet iedereen gaan vastzetten. Ze hebben de checklists gevolgd en daaruit blijkt dat hij kennelijk niet zo gevaarlijk werd geacht.
Je mag best vanuitgaan dat ze dat nu wellicht gaan herzien en kijken hoe en waar ze wellicht een fout hebben gemaakt. Er zijn honderden verdachten die in vrijheid hun zaak afwachten, dat er nu een is die een ernstig delict begaat wil niet zeggen dat alle anderen dat ook doen. Dat jij iedereen bij voorbaat wil gaan vastzetten is jouw keus en daar ben ik het niet mee eens.
Ipsos.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:34 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Bron? En hoogopgeleid zegt ook niet alles he.
Als je begint te vloeken dan ben ik snel klaar hiermee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is godverdomme verdachte in een verkachtingszaak die ook nog eens is veroordeeld voor een ander delict en waarvan de omgeving roept dat er een steekje los zat. Enkel idioten laten iemand met een dergelijk profiel vrij.
Dit is heel gevaarlijk. Hopelijk geeft iemand haar een enorme stamp op dat smoelwerk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]Neh. Dit is overigens een Wethouder in Tilburg.twitter:marhendrickx twitterde op woensdag 20-03-2019 om 10:31:26Ik hoop dat mensen in Tilburg zich realiseren dat een stem op Hans Smolders, lijstduwer Forum v Democratie, een stem tegen onze inclusieve stad is. Het is een stem voor racisme, afbraak rechtsstaat, haat & verdeeldheid. Dat heeft Baudet afgelopen weken weer duidelijk laten zien. reageer retweet
Waarom specifiek de lijstdruwer neerhalen over wat de landelijke partijleider zou hebben laten zien? Maar de wethouder klinkt iig zelf ook niet als erg inclusiefquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]Neh. Dit is overigens een Wethouder in Tilburg.twitter:marhendrickx twitterde op woensdag 20-03-2019 om 10:31:26Ik hoop dat mensen in Tilburg zich realiseren dat een stem op Hans Smolders, lijstduwer Forum v Democratie, een stem tegen onze inclusieve stad is. Het is een stem voor racisme, afbraak rechtsstaat, haat & verdeeldheid. Dat heeft Baudet afgelopen weken weer duidelijk laten zien. reageer retweet
Het is wel frappant dat D66 enkel naar anderen kijkt ipv naar zichzelf.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom specifiek de lijstdruwer neerhalen over wat de landelijke partijleider zou hebben laten zien? Maar de wethouder klinkt iig zelf ook niet als erg inclusief
Zelfs het feit dat GroenLinks recent op een partijcongres het Kauft Nicht Bei Juden principe heeft omarmd is nauwelijks in de media geweest.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is heel gevaarlijk. Hopelijk geeft iemand haar een enorme stamp op dat smoelwerk.
Wij roepen toch ook niet dat D66 AIVD leden bevatte en dat GroenLinks bloed aan hun handen heeft (Fortuyn en Mao)? Like wtf bezielt die mensen.
Ik ben er klaar mee als je gaat goedpraten dat verkrachters op vrije voeten moeten kunnen staan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je begint te vloeken dan ben ik snel klaar hiermee.
Dat snap ik dan wel weer, als ze naar hunzelf kijken dan zijn ze heel snel uitgekekenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is wel frappant dat D66 enkel naar anderen kijkt ipv naar zichzelf.
Zoals?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:31 schreef DireStraits7 het volgende:
Als het primaire doel is om verdere slachtoffers te voorkomen (bewust of onbewust), zijn er andere maatregelen denkbaar.
Hij was verdachte in een verkrachtingszaak, hij was nog niet veroordeeld. Hij is veroordeeld voor inbraak.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee als je gaat goedpraten dat verkrachters op vrije voeten moeten kunnen staan.
Heb je dat zelf gemeten?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:31 schreef Poepz0r het volgende:
400-500 jaar geleden was het hier al eens 40 graden (zonder extreem veel industrie). Golfbewegingen etc.
Tja de gutmensch wint het niet op inhoud maar vaak enkel op gevoel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee als je gaat goedpraten dat verkrachters op vrije voeten moeten kunnen staan.
Als je klimaat echt interessant vind is het aan te raden eens een avondje te Googlen ipv blind er vanuit te gaan wat GroenLinks staat te schreeuwen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Heb je dat zelf gemeten?
Het is vrij gebruikelijk dat je in een verkrachtingszaak die loopt je proces thuis mag afwachten. Of dat verstandig was bij dit sujet is een tweede. Bovendien lijkt deze discussie me niet in dit topic horen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zolang hij alleen een verdachte is kan je niet echt concluderen dat hij een verkrachter is, natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Autorijden afschaffen.quote:
Met een achtergrond waar je ook nog wel even achter je hoofd van moet krabben. Als hij nou verder een schone lij had, was het een ander verhaal geweest.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij was verdachte in een verkrachtingszaak, hij was nog niet veroordeeld. Hij is veroordeeld voor inbraak.
Eens, maar je kan hem wel beter in de gaten houden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zolang hij alleen een verdachte is kan je niet echt concluderen dat hij een verkrachter is, natuurlijk.
O ja, en als hij dan een aanslag had gepleegd wat had jij dan gezegd?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een achtergrond waar je ook nog wel even achter je hoofd van moet krabben. Als hij nou verder een schone lij had, was het een ander verhaal geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |