Zou dat het zijn ja. Lijkt het wel op Til.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen wonder dat jullie het koud hebben, jullie zitten al helemaal in zomerstand.
Kreeg door de titel gelijk jeuk aan mijn naad.quote:
Ik ben ook nog niet in lente-stand, dat duurt nog wel een week of drie, vier.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik sta nog op winterstand en vind het een zachte dag vandaag.
Daarom, ik liep dus in mijn winterjas en vond het absoluut niet koud en krijg ik het te warm, dan gooi ik mijn jas open, zeker op de fiets.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet in lente-stand, dat duurt nog wel een week of drie, vier.
Kleed mij nu nog goed aan op de fiets, jas kan open of dicht.
Ik merk het. *dekentje paktquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"In maart krijgt de zomer vaart" luidt het spreekwoord.
Ja maar ik heb in de kou gewerkt, als je dan stil gaat zitten/liggen verkleum jequote:Op donderdag 21 maart 2019 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zie je wel? Als jij het zelfs al koud hebt ...
Werk je in de buitenlucht?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar ik heb in de kou gewerkt, als je dan stil gaat zitten/liggen verkleum je
Jij niet meegekwekt?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo anderhalf uur over onkruid bij een schutting weghalen buurvrouwen kwek kwek kwek
Jeetje, Chóco.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kreeg door de titel gelijk jeuk aan mijn naad.
O ja, de koelcel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het is er wel koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |