Ik moet zo op de fiets, maar maak mij geen zorgen, het is heerlijk weer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hodfer ik wil de tuin doen eigenlijk
9 graden. Mistig als de pest vanochtend vroeg en inmiddels af en toe wat motregen onder begeleiding van een vies koud windjequote:
Hier schijnt het zonnetje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:12 schreef pullup het volgende:
[..]
9 graden. Mistig als de pest vanochtend vroeg en inmiddels af en toe wat motregen onder begeleiding van een vies koud windje
tss ik zat voor lul net, gewikkeld in m'n complete winteraccessoire collectiequote:Op donderdag 21 maart 2019 12:12 schreef pullup het volgende:
[..]
9 graden. Mistig als de pest vanochtend vroeg en inmiddels af en toe wat motregen onder begeleiding van een vies koud windje
je tagt verkeeeeeeeerdquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:13 schreef Ghostbuster het volgende:
FF is jarig toch? gefeliciteerd @:Freshfruit![]()
Mooie vissiesquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:14 schreef pullup het volgende:
Ik ga zo maar eens wat vissen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft die bovenste nou zo d'r lippen opgespotenquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:14 schreef pullup het volgende:
Ik ga zo maar eens wat vissen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit je sowieso welquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
tss ik zat voor lul net, gewikkeld in m'n complete winteraccessoire collectie
Allemaal botox jaquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft die bovenste nou zo d'r lippen opgespotenallemaal nep tegenwoordig bah
mijn gloeiende godquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik mis je kaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Zal wel een kamper vrouwke zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waar komt die naam eigenlijk vandaan, Kali. Ik ken 0 Kali's.
Hij had beter Anja kunnen zingenquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal wel een kamper vrouwke zijnik ken alleen cali mero
Hier is het 9 graden, daar krijg je zo'n kleintje van.quote:
De helft hier is nog een aardige lul hoorquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier is het 9 graden, daar krijg je zo'n kleintje van.
Die was ook niet te missenquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De helft hier is nog een aardige lul hoor
Heeft hij een van die vissen van pullup opgegeten?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heeft hij een van die vissen van pullup opgegeten?
Ik ga een mooie fietstocht uitstippelen alvastquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:27 schreef TillyB het volgende:
@:pullup Morgen wordt het bloedverzengend heet, droog, windloos en veel zon (in de middag).
quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heeft hij een van die vissen van pullup opgegeten?
vergeet je zonnebril nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een mooie fietstocht uitstippelen alvast
Check!!quote:
Zoooo irritant altijd die wielrenners in de duinenquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Check!!
Door de duinen naar den Helder gaat het waarschijnlijk worden
Ik rijd wel om je heenquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zoooo irritant altijd die wielrenners in de duinen
Het is lekkerder op broodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |