Alleen al voor die zure linkse krokodillentranen stem ik FvDquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jeetje, een handjevol twitteraars met kritiek op Baudet waarvan er maar een paar indirect zeggen dat Baudet een nazi is en niemand hem doodwenst.
Poe poe, mijn kopje liberal tears stroomt weer over.
Als D66 zijn achterban een beetje volgt dan is de klimaatwet zeker aan te passen. Dat Jetten dat niet wil moet hij weten, maar hij gaat daar niet alleen over. Zijn achterban heeft ook wat te zeggen lijkt mij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:54 schreef greatgonzo het volgende:
als de
[..]
als ze het terughalen, haakt D66 af en klapt het kabinet... en dat is ook weer de eer te na voor Rutte.. anders had hij het klimaat akkoord überhaupt niet hoeven te sluiten
Met zijn "Ik wil wat meer actie in de EK"quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:54 schreef MrBadGuy het volgende:
Denk op 0 zetels is misschien nog wel het allermooiste; dat die gekken in de Randstad nog wat aanhang heeft lijkt me logisch, maar gelukkig zijn de mensen in de provincie niet zo achterlijk (dat er minder islamieten en allochtonen zijn scheelt ook natuurlijk.
Denk![]()
![]()
![]()
Verder prima uitslag, ben benieuwd of de VVD verder wil gaan met link afslaan, of dat ze nu toch in gaan zien dat dit op deze manier niet goed gaat komen.
Inderdaad, ze hebben allemaal een mening over de belangrijkste thema's in het leven, ja.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik snap wel wat Claudia bedoelt. Natuurlijk hebben ze allemaal eigen punten, maar in de basis willen ze bijvoorbeeld allemaal meer immigratie of minder. Allemaal meer onderwijs of minder. Met hier en daar een eigen sausje eroverheen, maar uiteindelijk willen ze dus allemaal hetzelfde.
Wat op zich ook wel het absolute falen van ons onderwijs aanduidt, als dat veel verder de diepte in ging zou "het volk" intussen slim genoeg zijn om zichzelf dat soort materie wel eigen te maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 11:13 schreef noodgang het volgende:
Dit vind ik ook het grootste probleem aan D66. Over het algemeen kan 'het volk' over zulke complexe zaken helemaal niet beslissen wat het beste zou zijn. Hiervoor ontbreekt gewoon de kennis over het onderwerp en gaat onderbuikgevoel de stemming bepalen.
Ja joh, lekker speculeren zonder dat je weet wat er daadwerkelijk gebeurd is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Hij had kunnen zeggen dat dit een eventueel justitiele dwaling is. Ik noem maar wat, maar nee weer wegkijken.
moest wel lachen om die Kuzu die gewoon de afwijking van 1 zetel alvast maar opeiste.. zo van 0 naar 1..quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:54 schreef MrBadGuy het volgende:
Denk op 0 zetels is misschien nog wel het allermooiste; dat die gekken in de Randstad nog wat aanhang heeft lijkt me logisch, maar gelukkig zijn de mensen in de provincie niet zo achterlijk (dat er minder islamieten en allochtonen zijn scheelt ook natuurlijk.
Denk![]()
![]()
![]()
Verder prima uitslag, ben benieuwd of de VVD verder wil gaan met link afslaan, of dat ze nu toch in gaan zien dat dit op deze manier niet goed gaat komen.
Maar je hebt hoop ik toch niet met je onderbuik gestemd Claudia? Je bent toch geen 16-jarig GL-meisje!quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
En ik vind Baudet ook wel een hottie, hoor.
Wat de zogenaamde populisten dan vreemd genoeg beter gedaan hadden dan zij die erover moesten stemmen in de kamer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:56 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wat op zich ook wel het absolute falen van ons onderwijs aanduidt, als dat veel verder de diepte in ging zou "het volk" intussen slim genoeg zijn om zichzelf dat soort materie wel eigen te maken.
Het Oekraïne referendum was niet heel ingewikkeld hoor, wat was het, 38 kantjes PDF doospitten en een mening vormen, poe poe, wat ingewikkeld....
Ze hebben geen eigen mening. Eenmaal op het pluche wil men blijven plakken en draait men net zolang totdat het in orde is. Of vind jij de giga draai van VVD logisch?quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben allemaal een mening over de belangrijkste thema's in het leven, ja.
En uiteindelijk is iedereen hetzelfde, omdat iedereen Nederland beter wilt maken.
Soms denk ik wel eens dat dat beter is, ja. Maar als je de PvdA en de VVD nog niet eens uit elkaar kan houden...quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoeveel moet je van politiek weten om zo'n uitspraak te mogen doen? Is er een of andere burgerschapstest die ik kan maken om mee te mogen praten?
Dat zou wel een bijzonder domme reden zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Alleen al voor die zure linkse krokodillentranen stem ik FvD
PVV heeft al gzegd dat het verlies, gezien de winst van FvD, hun meeviel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:57 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
moest wel lachen om die Kuzu die gewoon de afwijking van 1 zetel alvast maar opeiste.. zo van 0 naar 1..
Maar dat deden alle partijen.. D66 lult dat ze er in de peiling slecht voor stonden, CDA is blij dat ze niet mega verloren hebben en noemen met name de standaard provincies waar ze altijd winnen, en PVDA is blij dat ze niet zo verloren als 2 jaar terug.. Zo lullen ze allemaal wel alles recht.
Alleen PVV en SP heb ik eigenlijk gemist...
Het maakt toch niet uit of het nu terrorisme is of niet? Die kerel had in de gaten gehouden moeten worden. Daarin is gefaald (opnieuw). Neem dan je verantwoordelijkheid en zeg eens sorry richting de burger? Dat het onderzoek nog loopt, dat snapt iedereen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja joh, lekker speculeren zonder dat je weet wat er daadwerkelijk gebeurd is.
Denk is gewoon de Turken/Marokkanen-partij geworden, precies wat iedereen al riep toen ze in 2014 zich van de PvdA afscheidden. Kan me ook niet voorstellen dat er b.v. veel Antillianen, Surinamers etc. op die gasten stemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:54 schreef MrBadGuy het volgende:
Denk![]()
![]()
![]()
Geert vond dat verlies beperkt bleef.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:57 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
moest wel lachen om die Kuzu die gewoon de afwijking van 1 zetel alvast maar opeiste.. zo van 0 naar 1..
Maar dat deden alle partijen.. D66 lult dat ze er in de peiling slecht voor stonden, CDA is blij dat ze niet mega verloren hebben en noemen met name de standaard provincies waar ze altijd winnen, en PVDA is blij dat ze niet zo verloren als 2 jaar terug.. Zo lullen ze allemaal wel alles recht.
Alleen PVV en SP heb ik eigenlijk gemist...
Man man manquote:Op donderdag 21 maart 2019 12:47 schreef NaturalScience het volgende:
NIEUWE PROGNOSE
Persbureau ANP heeft een nieuwe prognose: Forum voor Democratie: 13 zetels, Denk: 0 zetels, OSF raakt enige zetel kwijt
Bron: ANP
Je kunt in plaats van de verschillen de overeenkomsten uitlichten. Zo zijn al deze partijen voor herverdelingspolitiek. Ze verschillen weliswaar van mening over de mate waarin, maar die verschillen zijn niet zo groot. Aan de uitersten van het spectrum zie je daarentegen een pleidooi voor de kleptocratentax en radicale belastingverlaging - daar valt iets te kiezen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik snap wel wat Claudia bedoelt. Natuurlijk hebben ze allemaal eigen punten, maar in de basis willen ze bijvoorbeeld allemaal meer immigratie of minder. Allemaal meer onderwijs of minder. Met hier en daar een eigen sausje eroverheen, maar uiteindelijk willen ze dus allemaal hetzelfde.
Valt me nog mee dat je niet ergens het woord 'partijkartel' ergens in je bericht fietst.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hebben geen eigen mening. Eenmaal op het pluche wil men blijven plakken en draait men net zolang totdat het in orde is. Of vind jij de giga draai van VVD logisch?
Denk je nu werkelijk dat de VVD een klimaatwetje had voorgesteld als ze het alleen voor het zeggen hadden? Ze verloochenen allemaal hun eigen kiesprogramma, maar de grap is dat de rechtse partijen allemaal hetzelfde willen en links ook met hier en daar een ander sausje.
12+9+6+4= 31. Volgens mij kom ik met 7 van PvdA (nieuwste prognose) gewoon op 38.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat is dus niet meer het geval.
In de laatste prognose heeft VVD/CDA/D66/CU/PVDA geen meerderheid meer in de eerste kamer. Afgelopen nacht leek het er nog op dat dat wel zo zou zijn.
Die laatste zin is nog wel interessant. Waar gaan de Denk statenleden op stemmen? Wat doen die teveel statenleden voor 1 zetel bij de SGP? Wat doen de mensen die normaal OSF zouden stemmen?quote:NIEUWE PROGNOSE
Forum voor Democratie wordt ook in aantal zetels de grootste partij in de Eerste Kamer. FvD krijgt er 13. Dat blijkt uit een prognose van het ANP, na het tellen van 98,5 procent van de stemmen. De VVD haalt net als in de eerdere prognose 12 zetels. Denk komt volgens deze prognose niet in de senaat. De OSF (Onafhankelijke SenaatsFractie) verdwijnt uit de Eerste Kamer.
Het CDA behaalt 9 zetels, D66 6, PVV 5, SP 4, PvdA 7, GroenLinks 9, ChristenUnie 4, 50PLUS 2, Partij voor de Dieren 3 en SGP 1. De Eerste Kamer wordt op 27 mei gekozen door de nieuw geïnstalleerde Statenleden. Als die een afwijkende stem uitbrengen, kan de samenstelling van de Eerste Kamer veranderen.
Welnee, net als Baudet ben ik een intellectueel en heb ik met de zuivere rede gestemd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar je hebt hoop ik toch niet met je onderbuik gestemd Claudia? Je bent toch geen 16-jarig GL-meisje!
Dat tranen-likken-plaatje is echt heel toepasselijk als je die aflevering va Southpark kent! Het is leedvermaak, maar vooral vermaak om de verontwaardige deugreacties.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zou wel een bijzonder domme reden zijn.
Beetje kinderachtig gedoe ook: blij zijn met je winst, omdat het een ander verdriet zou opleveren. Net als dat tranen-likken-plaatje van nattekat hierboven.
Wees gewoon blij met de extra invloed zou ik zeggen.
Ok! Ik niet, maar ok. Zo zuiver rationeel vind ik B ook niet, anders zou ik juist niet op hem stemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welnee, net als Baudet ben ik een intellectueel en heb ik met de zuivere rede gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |