Dat dus...quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:26 schreef krabje het volgende:
ger die jessie verteld dat hij minder doet dan dat hij zegt,en dat zegt iemand die nooit iets uitvoert![]()
![]()
wat hij nu zegt klopt gewoon welquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:31 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Tja Janky over zichzelf afgeroepen; dagenlang ger ophemelen dat ie zo goed bezig is en als die ff tegengas krijgt zich zo laten kennen
Ger is een nixnut daar niet van, maar ook zijn utopia en als ze t er niet mee eens zijn stemmen ze m maar weg
Ze is volgens mij voor de derde keer gaan zittenquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoe lang die Hiske daar al zit te roken, ondertussen eerste rang meegenietend van Jessie en Gerrit.
[ afbeelding ]
Dus dat!quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou dat Gerrit een niksnut is, en dat Jessie in een dag meer werk verzet dan Gerrit in een week is een feit....
Ben ik toch niet mee eens. Gerrit zit er nu bijna 9 maanden wat heeft hij daar gedaan dan. Zijn handen verstopt in zijn zakken. Hij heeft nu ineens het licht gezien en denkt nu dat hij daar de leiding mag nemen. Eerst verdienen dan leiden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wat hij nu zegt klopt gewoon wel
Hij niksnut net zoveel als jessie, alleen komt gerrit er een soort voor uit, waarbij jessie zichzelf ophemeld
Welnee jessie lult net zo goed slap de hele dag als gerritquote:
Je trekt nu in twijfel dat Jessie werkt?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Welnee jessie lult net zo goed slap de hele dag als gerrit
Er is een soort gezegde he
Als ik de hele dag zeg dat ik hoofdpijn heb, krijg ik ook ecgt hoofdpijn, met andere woorden ga je er zelf in geloven
Jessie gelooft echt van zichzelf dat hij (hard) werkt
quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou dat Gerrit een niksnut is, en dat Jessie in een dag meer werk verzet dan Gerrit in een week is een feit....
Jessy is een ouwehoer, die het meeste werk uitbesteed, ze zijn nog geen steek verder gekomen, als hij zich eens meer met de admin bezig zou houden, zou hij meer merken wat er allemaal besteld en gestolen zou worden, nu loopt hij met een hap zuurkool op zijn hoofd boos te zijn dat hij ook eens koekje van eigen deeg krijgt met tegengas, had het ook wel tegenvalt wat hij per dag doet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik denk dat er eerst gedefinieerd moet worden *wat is wat doen*quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ben ik toch niet mee eens. Gerrit zit er nu bijna 9 maanden wat heeft hij daar gedaan dan. Zijn handen verstopt in zijn zakken. Hij heeft nu ineens het licht gezien en denkt nu dat hij daar de leiding mag nemen. Eerst verdienen dan leiden.
Ik trek in twijfel hoe hard jessie werkt, met handen, en hoeveel hij ouwehoertquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je trekt nu in twijfel dat Jessie werkt?
Net zoals gisteravond die gast tegen Gerrit zei: handen in je zakken en mee komen jijquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ben ik toch niet mee eens. Gerrit zit er nu bijna 9 maanden wat heeft hij daar gedaan dan. Zijn handen verstopt in zijn zakken. Hij heeft nu ineens het licht gezien en denkt nu dat hij daar de leiding mag nemen. Eerst verdienen dan leiden.
Nou nee. je zet 'hard' tussen haakjes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik trek in twijfel hoe hard jessie werkt, met handen, en hoeveel hij ouwehoert
Wat ik al zei ,zou eigenlijk ff een topic over bijgehouden moeten worden, iedere x als 1 van de 2 fysiek iets doet, of met woorden
Jessie heeft vandaag samen (dus niet allen) met brandon een plantebak in de grond geslagen, ik ben benieuwd hoeveel arbeid er vandaag werkelijk bijkomt
Pas als hij hand vaten aangereikt krijgt...quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:49 schreef formule het volgende:
Gerrit wil zich voor 100 procent inzetten
Ja ik zeg hard tussen de haakjes, precies zoals ik het bedoelquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou nee. je zet 'hard' tussen haakjes.
Ja, maak dat topic maar aan, zul je zien dat Jessie heel hoog zal eindigen qua productiviteit.
Ja, ze dachten dat hij er wel verstand van zou hebben, hij kwam toch uit Utopia 1quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De grootste fout die ze gemaakt hebben is dat ze gelijk naar hem zijn gaan luisteren alsof hij de wijsheid in pacht heeft.
Het was hun Utopia, je eigen fouten maken, je eigen beleving en niet een van een persoon die denkt iets niet afgemaakt te hebben en een btje wijs moet gaan lopen doen om zijn eigen ego nog verder op te krikken.
Kijk precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:54 schreef snetje het volgende:
Hiske opent de aanval ..hoe Jessie tegen anderen aankijkt met wat ze wel of niet doen..
[ afbeelding ]
Jessie ziet haar wel wat doen maar geen dingen die tastbaar zijn...
Ik juist wel...ik zou me dood ergeren aan al die (ikbenmetmijnkopopdetv) luilakken...quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:57 schreef Laysa het volgende:
Ik kan me wel vinden in het opnieuw beginnen...Ik zou niet kunnen werken en of leven met Jessie en Merel
Zodra jij in hun ogen een stap te ver naar links zet pakken ze jou ook...in de rug, want zo laf zijn ze wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik juist wel...ik zou me dood ergeren aan al die (ikbenmetmijnkopopdetv) luilakken...
Beide nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik juist wel...ik zou me dood ergeren aan al die (ikbenmetmijnkopopdetv) luilakken...
Ze zijn aan elkaar gewaagd die tweequote:Op donderdag 21 maart 2019 09:57 schreef Laysa het volgende:
Ik kan me wel vinden in het opnieuw beginnen...Ik zou niet kunnen werken en of leven met Jessie en Merel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |