Oww echt, nou dan is die daar mooi klaar mee, dan zou ik snel de dokter bellen, of juist nietquote:
Hij zei niet dat hij dat had, maar dat het zo leek.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oww echt, nou dan is die daar mooi klaar mee, dan zou ik snel de dokter bellen, of juist niet.....is hartstikke besmettelijk en met die hygiëne daar, invasie van de krentenbaard
![]()
No no Bitchje, geen Tinnenman meer![]()
Oei, dat is zeker heel besmettelijk. Straks allemaal een baardje daarquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oww echt, nou dan is die daar mooi klaar mee, dan zou ik snel de dokter bellen, of juist niet.....is hartstikke besmettelijk en met die hygiëne daar, invasie van de krentenbaard
![]()
No no Bitchje, geen Tinnenman meer![]()
Niks aan de hand....... het is niet zo...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei, dat is zeker heel besmettelijk. Straks allemaal een baardje daar
Het valt mij nog mee, dat ze daar niet met bosjes neervallen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks aan de hand....... het is niet zo...(bij gebrek aan een echte stop-smiley.
Wees maar niet bang. Hier worden alleen maar echte feiten neergezet....quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks aan de hand....... het is niet zo...(bij gebrek aan een echte stop-smiley.
Er kunnen daar in die smeerboel allerlei oude ziektes de kop opsteken. Het is verstoken van hygiëne.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het valt mij nog mee, dat ze daar niet met bosjes neervallen.
Owww oké, jeee ik moet een keer Jessie gelijk geven wtf ik zag het ook zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij zei niet dat hij dat had, maar dat het zo leek.
Ja mety een beetje geluk dan ook flinke uitbreiding, kan op het hele lichaam komenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bosje gordelroos erbij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja mety een beetje geluk dan ook flinke uitbreiding, kan op het hele lichaam komen
Krentenpoesquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Hebben die twee nou net liggen krikken? Hoop ik dat ze hun handen gewassen hebben.
Fixedquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Cris en His maken de vaatwasser stuk.
quote:
Ik zou zo vies zijn van het daar zijn, snap ook niet dat er mensen voor hun plezier komen eten en drinkenquote:
Irritatie door meerdere malen gedoe met bleken en verf enzo. Hij wilde het zelf. Schelley had gezegd om de volgende dag verder te gaan, maar hij wilde doorgaan. Hij is 7 uur zoet geweest (zei hij).quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owww oké, jeee ik moet een keer Jessie gelijk geven wtf ik zag het ook zo
Ja die zal nog wel ff last ervan houden, straks als het gaat genezen jeuk erbijquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Irritatie door meerdere malen gedoe met bleken en verf enzo. Hij wilde het zelf. Schelley had gezegd om de volgende dag verder te gaan, maar hij wilde doorgaan. Hij is 7 uur zoet geweest (zei hij).
Een poezenband omdoen.quote:
Ik snap het ook niet. Ik vind ze dapper.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zou zo vies zijn van het daar zijn, snap ook niet dat er mensen voor hun plezier komen eten en drinken
Ja echt wel, doe het ze niet naquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik vind ze dapper.
Late post las ik al paar keer, proberen ze de boel wakker te houden of zoquote:
Pipetje in de nekquote:
Ja, dacht aan teken enzo (die, andere Keesje heeft) maar kwam niet op het woord en dacht een band voor poezen.quote:
Of gewoon inlegkruisje.quote:
Johan?quote:
Dat zou wel heel lief zijn.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:36 schreef Amphorapotje het volgende:
Hiske: Oh leuk......heel erg leuk...
Ik weet het niet hoor. Die is ook een apart exemplaar hoor.quote:
Hand in het haar, Mylene ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:35 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind het reuze irritant op de OP foto van kaylee.. haar HAND in beeld
Gerrit met zijn armpjes over elkaar is wel weer treffend.quote:
Gat in d'r broek?quote:
quote:
Die heeft ook niet zoveel haar ...quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gerrit met zijn armpjes over elkaar is wel weer treffend.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja begrijp die foto ook niet van de feboquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:35 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind het reuze irritant op de OP foto van kaylee.. haar HAND in beeld
Requiem for a dream script.quote:
Familie die schrijft, we gaan lekker op vakantie naar Zuid Frankrijk........ oh leukquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:36 schreef Amphorapotje het volgende:
Hiske: Oh leuk......heel erg leuk...
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Familie die schrijft, we gaan lekker op vakantie naar Zuid Frankrijk........ oh leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Familie die schrijft, we gaan lekker op vakantie naar Zuid Frankrijk........ oh leuk
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:43 schreef DaniqueV het volgende:
Oww....ff ook hier, niet zo goed nieuws voor CeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Lol ja, wat cool (koel) Groenland dusquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zie je nou, Hiske had mee gewilt.....![]()
En daar laat ze zich invriezen door 'n geile Groenlander met Elandmos tussen z'n benenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lol ja, wat cool (koel) Groenland dus
Bovenop een geiser !quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En daar laat ze zich invriezen door 'n geile Groenlander met Elandmos tussen z'n benen
Daar ook al een shot?quote:
Had daarna een gifje, maar per ongeluk gewist, poten zitten onder de bultjes.quote:
Last van zandvlooien?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Had daarna een gifje, maar per ongeluk gewist, poten zitten onder de bultjes.
Het is een ekte prikker.quote:
Daar kan ik het wel mee eens zijn.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:43 schreef DaniqueV het volgende:
Oww....ff ook hier, niet zo goed nieuws voor CeesNiet best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rot zeg.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Dat doet ze altijd. En Kaylee doet dat onder haar dekbed. Ja lacht je rot.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:33 schreef Crabapple het volgende:
Shel trekt een kimono aan om haar broek uit te trekken
[ afbeelding ]
Neuken voor de camera is wel oké blijkbaar maar dit niet, bijzonderquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:33 schreef Crabapple het volgende:
Shel trekt een kimono aan om haar broek uit te trekken
[ afbeelding ]
Was de eerste keer dat het mij opviel, ze checkte volgens mij nog wel of camera 'aan' stondquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat doet ze altijd. En Kaylee doet dat onder haar dekbed. Ja lacht je rot.
Waarom niet? Als maffialiefje kan je je van alles veroorloven.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Huh? Wat?Kee alleen in bed? Die zijn gek! Lekker in Merels huisje neuken tot je erbij neervalt, waar zij bij is.
We hadden beide gelijk,de gasten kregen sushi en pizza.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Huh? at?Kee alleen in bed? Die zijn gek! Lekker in Merels huisje neuken tot je erbij neervalt, waar zij bij is.
Ik snap het ook niet. 2 uur geleden zei ze nog dat Dylan bij haar bleef slapen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Huh? Wat?Kee alleen in bed? Die zijn gek! Lekker in Merels huisje neuken tot je erbij neervalt, waar zij bij is.
Ik las het en allemaal homemade?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
We hadden beide gelijk,de gasten kregen sushi en pizza.
Ik hoorde Dylan vanavond zeggen dat hij morgen ochtend Merel's panterspullen op zou pakken en bij Frannie neer zou leggen. Ben benieuwd of hij daad bij woord voeft, ik vermoed van niet..quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Sambalbaai het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik las het en allemaal homemade?
Succes morgen hequote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. 2 uur geleden zei ze nog dat Dylan bij haar bleef slapen.
Afijn, de derde nacht op rij dat ze apart slapen dus.
Weinig klef en bef aan.
Van mij mag hij en groot gelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoorde Dylan vanavond zeggen dat hij morgen ochtend Merel's panterspullen op zou pakken en bij Frannie neer zou leggen. Ben benieuwd of hij daad bij woord voeft, ik vermoed van niet..
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Weinig klef en bef aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden al liggen dingesen, dus het was niet meer nodig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Weinig klef en bef aan.
Whehehequote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En squirten in haar pantersmoel.
Ja, hij gaat zelfs panterverven. Ik zou haar het zelf laten doen. Spullen eruit gooien en klaar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoorde Dylan vanavond zeggen dat hij morgen ochtend Merel's panterspullen op zou pakken en bij Frannie neer zou leggen. Ben benieuwd of hij daad bij woord voeft, ik vermoed van niet..
Ze ligt nu dus eenzaam en alleen uit te lekkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hadden al liggen dingesen, dus het was niet meer nodig.
Precies....quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze ligt nu dus eenzaam en alleen uit te lekken
Ja das schijnbaar mode ipv je te douchenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De meeste tattoo artists hebben wel ergens een afveegdoekje in de buurt liggen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Homemade en vega.Merel zei; Laat maar zitten dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik las het en allemaal homemade?
Ik zie toch die Dylan praten, of ben ik nu gek want er is geen geluidquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De horror! Mylene eet de koekjes van Merel op. Naar huis met haar.
Ook achterbaks dusquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, hij gaat zelfs panterverven. Ik zou haar het zelf laten doen. Spullen eruit gooien en klaar.
Hij had een grote mond eerder, maar net deed hij poeslief tegen haar, de held.
Ach en zo kennen we Merel weer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Homemade en vega.Merel zei; Laat maar zitten dan.
Er is alleen geluid op stream 1 en 3, zoals zo vaak.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:53 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ik zie toch die Dylan praten, of ben ik nu gek want er is geen geluid
Die kussensloop heeft Kaylee al van Merel gekregen op de dag dat ze binnenkwam.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:01 schreef Crabapple het volgende:
Mylene nu voor de PC en Kaylee op Merel's kussen(sloop) ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Oooh zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er is alleen geluid op stream 1 en 3, zoals zo vaak.
Yep, en Merel zei dat ze eindelijk het overzicht kreeg. Zo was zo blij als een kind. En nu maar kijken hoe goed haar geheugen in de toekomst blijkt te zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
En Mylene weer de admintratie van Merel bijwerken...het kutwijf.
quote:
Nice!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:01 schreef Crabapple het volgende:
Mylene nu voor de PC en Kaylee op Merel's kussen(sloop) ?
[ afbeelding ]
Wist ik nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die kussensloop heeft Kaylee al van Merel gekregen op de dag dat ze binnenkwam.
Zolang haar eigen belang strekt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, en Merel zei dat ze eindelijk het overzicht kreeg. Zo was zo blij als een kind. En nu maar kijken hoe goed haar geheugen in de toekomst blijkt te zijn.
Geluid van 1 en 3, 2 en 4 zijn hetzelfde.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er is alleen geluid op stream 1 en 3, zoals zo vaak.
Ik zag Merel's 'handenarbeid' toch ook op dit kussen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die kussensloop heeft Kaylee al van Merel gekregen op de dag dat ze binnenkwam.
Mee eens, maar Shell en Fran kunnen zelf ook actie ondernemen, maar ze zijn te bang, net als Kaylee, dat ze een grote smoel krijgen van Merel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zolang haar eigen belang strekt.
Dat bleek vanimiidag wel, eerst met Gerrit meepraten en daarna compleet contra met Jessie.
En vervolgens de verhuizing naar Frannies huis boycotten. Walgelijke kut.
Nee, dat is allemaal zwart.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Al bekend hoeveel de opbrengst van eten op woensdag was?
Tis wat het is Potje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Tis wat..... Dit had een quote moeten zijn.![]()
Wat heeft Shelly ermee te maken?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mee eens, maar Shell en Fran kunnen zelf ook actie ondernemen, maar ze zijn te bang, net als Kaylee, dat ze een grote smoel krijgen van Merel.
Shelley zat bij Fran eerder in het huisje naar de bruine muur te kijken en Shelley steunde Fran, maar meer doet ze niet. In die trant.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat heeft Shelly ermee te maken?
Jammer dat Franny niet mondiger is, al doet ze wel laffe pogingen.
Zoals elke week: winst: nihil.quote:
Franny maakt het alleen maar erger.Ik denk echt dat ze haar daar ook niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat heeft Shelly ermee te maken?
Jammer dat Franny niet mondiger is, al doet ze wel laffe pogingen.
Franny zal het in deze echt zelf moeten doen, net als Kee en Dil.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Shelley zat bij Fran eerder in het huisje naar de bruine muur te kijken en Shelley steunde Fran, maar meer doet ze niet. In die trant.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Franny zal het in deze echt zelf moeten doen, net als Kee en Dil.
Dit heeft ze inderdaad vanaf het begin zo gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zolang haar eigen belang strekt.
Dat bleek vanimiidag wel, eerst met Gerrit meepraten en daarna compleet contra met Jessie.
En vervolgens de verhuizing naar Frannies huis boycotten. Walgelijke kut.
Heel graag.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Ze moeten maar eens ballen tonen daar, ook leuker voor ons streamers.
Altijd! Merel heeft maar 1 belang: Merel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit heeft ze inderdaad vanaf het begin zo gedaan.
Zelfs Jessie durft het niet tegen haar op te nemen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mee eens, maar Shell en Fran kunnen zelf ook actie ondernemen, maar ze zijn te bang, net als Kaylee, dat ze een grote smoel krijgen van Merel.
En dan hand in hand met Jessie, als ik dan toch mag dromen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Altijd! Merel heeft maar 1 belang: Merel.Moge zij snel en hard op haar oranje botox smoel gaan.
![]()
Ah, val er net in, maar ligt dus niet aan mij.quote:
Kan niet snel genoeg gebeuren. Smerig mormel, ze voelt zich ondertussen heel wat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Altijd! Merel heeft maar 1 belang: Merel.Moge zij snel en hard op haar oranje botox smoel gaan.
![]()
Het is een kleine poging, niet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Clown probeert intelligent over te komen?
Ik droom met je mee: een oranje botoxkop en grijze onderbijt. Goede combinatie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan hand in hand met Jessie, als ik dan toch mag dromen.![]()
Die laat zich nog steeds krikken door Gerrit, erg slim is dat niet, als haar moeder zondag komt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Clown probeert intelligent over te komen?
Ze hebben het dus over de weigering van Mylene om in lingerie setje te poserenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is een kleine poging, niet meer.
Die grijze dakduif heeft het nu ook zwaar. Gerrit begint ook praatjes te krijgen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik droom met je mee: een oranje botoxkop en grijze onderbijt. Goede combinatie.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan niet snel genoeg gebeuren. Smerig mormel, ze voelt zich ondertussen heel wat.
Gerrit zaagt aan de poten van Jessies stoelquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die grijze dakduif heeft het nu ook zwaar. Gerrit begint ook praatjes te krijgen.
Mr Robotquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]te veel in ieder geval, verwend kutwijf.
Onder bescherming van de financeman.
![]()
Wat praat Jens toch computerachtig.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die grijze dakduif heeft het nu ook zwaar. Gerrit begint ook praatjes te krijgen.
Ja, en Shel benoemde haar lingeriesetje als sexyquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat voor beeld zie jij voor je als je in een linsjurieset loopt?![]()
Ik he thuis bijvoorbeeld allemaal linsjurie, dat vind ik leuk.![]()
Bij Victoria Secret lopen ze ook allemaal in linsjurie en als je groter wilt worden ...
Ik zou zo'n 'setje' heel ver diep in een kist proppen ...quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja, en Shel benoemde haar lingeriesetje als sexy
Daar hebben hun toch niks over te vertellen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:22 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze hebben het dus over de weigering van Mylene om in lingerie setje te poseren
Shelly ziet het verschil niet, dan wordt het lastig, want dan snapt ze het niet, waarom het niet zou kunnen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar hebben hun toch niks over te vertellen?
En als Mylène niet meer in lingerie wil poseren voor de camera dan is dat haar goed recht.
Misschien wil ze wel een andere kant op vwb haar modellenwerk.
Zegt Shelley die afgelopen nacht nog zo hard lag te kreunen tijdens het wippen met Gerrit dat Dylan er buiten de Yurt nog om moest lachen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, aap mouw, Mylene heeft Sjel belachelijk gemaakt.
Pornshit.
Mental image van een stijve lul met rode schmink op de eikel en de rest witquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Clownporno. Zal vast een markt voor zijn.
In before: Clownporno ©
Ik snap Mylene heel goed want aan dat lingeriesetje van Shel zit smaak nog kraak. Denk dat de onderkleding van een spakenburgs kostuum sexier is dan de lingerie van Shel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar hebben hun toch niks over te vertellen?
En als Mylène niet meer in lingerie wil poseren voor de camera dan is dat haar goed recht.
Misschien wil ze wel een andere kant op vwb haar modellenwerk.
Pasvorm 0,0quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou zo'n 'setje' heel ver diep in een kist proppen ...
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus kort lang. Omdat Mylene seks heeft moet ze ook maar in die lingeriesjit van de clown gaan paraderen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Clownporno. Zal vast een markt voor zijn.
In before: Clownporno ©
Ja, Brandon wordt er nu bij getrokken en de hoop is toch nog gevestigd op de moneymakers.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En wie heeft hij nog als maatje? Adriaan? Jens er maar weer bij betrekken? Jessie krijgt het druk morgen.
Allemaal gemistquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, Brandon wordt er nu bij getrokken en de hoop is toch nog gevestigd op de moneymakers.
Adriaan wordt warm gehouden. Gerrit begon hem ook al te knijpen, omdat hij Jens niet meer had, toen hij besefte dat hij bij Jessie niet opgeschoten was v.w.b. zijn dj-set.
Jessie vandaag helemaal in verbijstering en woede dat Gerrit hem durfde tegen te spreken. Merel was dan weer okay voor Jessie en mocht bestellen en doen wat ze wilde. Die rooie heks ziet haar kans schoon om op haar beurt met Gerrit Jessie pootje te haken en die ging tegen hem in in de vergadering (eerder op de dag had ze dat zaadje al geplant bij Gerrit). Brandon is nu in feite de baas van Erik, zonder dat deze het weet.
Interessante ontwikkelingen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, Brandon wordt er nu bij getrokken en de hoop is toch nog gevestigd op de moneymakers.
Adriaan wordt warm gehouden. Gerrit begon hem ook al te knijpen, omdat hij Jens niet meer had, toen hij besefte dat hij bij Jessie niet opgeschoten was v.w.b. zijn dj-set.
Jessie vandaag helemaal in verbijstering en woede dat Gerrit hem durfde tegen te spreken. Merel was dan weer okay voor Jessie en mocht bestellen en doen wat ze wilde. Die rooie heks ziet haar kans schoon om op haar beurt met Gerrit Jessie pootje te haken en die ging tegen hem in in de vergadering (eerder op de dag had ze dat zaadje al geplant bij Gerrit). Brandon is nu in feite de baas van Erik, zonder dat deze het weet.
Interessante ontwikkelingen.
Gerrit moet lekker naar huis gaan, want hij is ook een judas.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Gerrit zaagt aan de poten van Jessies stoel
Dat is hij zeker, je zag hem veranderen na zijn laatste bezoek. Benieuwd wat ze hem hebben wijsgemaaktquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit moet lekker naar huis gaan, want hij is ook een judas.
Ze gooien elkaar allemaal daar gewoon voor de bus, alles voor het geld. Want het zijn gewoon betaalde armoedzaaiers.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar nu als tegengas voor Jessie ff nuttig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Snelle update.quote:
quote:
Ze spelen daar gewoon B.V.tje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Yaksa het volgende:
Maar ondanks dat ze zowat niks verdienen wist Jessie vandaag toch te melden dat de Yurt EN de Silo ineens afgelost zijn.
Lijkt me sterk, er zit toch zeker zo'n 25.000 euro in die Silo.
Maar ja, het is Utopia, niets is wat het lijkt.
Past prima bij Jessie: niets is wat het lijkt of niets is niets wat blijkt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Yaksa het volgende:
Maar ondanks dat ze zowat niks verdienen wist Jessie vandaag toch te melden dat de Yurt EN de Silo ineens afgelost zijn.
Ja pfffff, na langdurige en zeer moeilijke gesprekken, aldus Jessie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Yaksa het volgende:
Ik weet niet hoe en wat, verwacht niet zo veel van zijn bezoek, maar dat hij zag dat hij zijn ass moest redden en Tim eruit moest werken, was duidelijk. Nu is Tim weg, heeft achterlijk lopen doen met Jessie en Jens, maar heeft hij er nog geen echt profijt van gehad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat is hij zeker, je zag hem veranderen na zijn laatste bezoek. Benieuwd wat ze hem hebben wijsgemaakt
Ja, maar natuurlijk. Ze slachten elkaar maar af.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Klopt, maar nu als tegengas voor Jessie ff nuttig.
Ja. wonder boven wonder. Alleen wordt niet uitgelegd hoe dat zo komt. Het is gewoon een wonder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Yaksa het volgende:
Ja, geweldigquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja pfffff, na langdurige en zeer moeilijke gesprekken, aldus Jessie.
Andersom net zo. Jessie heeft Gerrit als maat uitgekozen en had geen commentaar op hem totdat Gerrit dingen deed en vooral zei die Jessie niet aan stonden. Daarna brandde Jessie los. Jessie is helemaal niets zonder handlangers. En dat weet hij zelf ook, vandaar zijn lijmpogingen bij Adriaan, op wie hij nog kritiek had, een paar uur daarvoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe en wat, verwacht niet zo veel van zijn bezoek, maar dat hij zag dat hij zijn ass moest redden en Tim eruit moest werken, was duidelijk. Nu is Tim weg, heeft achterlijk lopen doen met Jessie en Jens, maar heeft hij er nog geen echt profijt van gehad.
Hij begint bang te worden. Hij dacht eerst samen met Jessie op te kunnen trekken.
Ach, het Penthouse in Uto 1.0 is ook voor 7500 euro neergezet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja. wonder boven wonder. Alleen wordt niet uitgelegd hoe dat zo komt. Het is gewoon een wonder.
Utopia 1....quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ach, het Penthouse in Uto 1.0 is ook voor 7500 euro neergezet.
Terwijl alleen het staalgeraamte en de fundering al meer dan 10.000 euro kostte.
Exact. Zo zie ik het ook. En Gerrit, die is gewoon gebruikt door Jessie. Nu blijkt dat hij hem al die tijd een nietsnut vond. Hij heeft alleen wat aan hem als hij zijn kooltjes uit het vuur haalt en doet wat hij zegt. Ik wist dat Gerrit aan het kortste eind zou trekken. Tim is eruit, en nu.... is die rol gespeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Andersom net zo. Jessie heeft Gerrit als maat uitgekozen en had geen commentaar op hem totdat Gerrit dingen deed en vooral zei die Jessie niet aan stonden. Daarna brandde Jessie los. Jessie is helemaal niets zonder handlangers. En dat weet hij zelf ook, vandaar zijn lijmpogingen bij Adriaan, op wie hij nog kritiek had, een paar uur daarvoor.
Bij Gerrit werkt het net zo, hij heeft maatjes aan Chris en His. Zij hebben ook kritiek op Jessie.![]()
Wat vooral interessant is hoe beide heren omgaan met diegenen die te beïnvloeden zijn: Dylan, Kaylee, Brandon, Shelly, Franny, Erik.....
En vooral ook: Mylene en Jens.
Ja, dat was ook zo'n wereldwonder.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ach, het Penthouse in Uto 1.0 is ook voor 7500 euro neergezet.
Terwijl alleen het staalgeraamte en de fundering al meer dan 10.000 euro kostte.
Ik voel met je mee hoor. En nee, die paardebloemen worden ook te pas en te onpas aan het spel toegevoegd middels een SL.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:44 schreef formule het volgende:
[..]
Laat maar, ik vind de nieuwe SL wel grappig, iets met paardenbloem?
Klopt en daarbij heeft hij inmiddels mede door eigen gedrag de handlangers niet meer,die hij nodig heeft om leider te zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Exact. Zo zie ik het ook. En Gerrit, die is gewoon gebruikt door Jessie. Nu blijft dat hij hem al die tijd een nietsnut vond. Hij heeft alleen wat aan hem als hij zijn kooltjes uit het vuur haalt en doet wat hij zegt. Ik wist dat Gerrit aan het kortste eind zou trekken. Tim is eruit, en nu....
Jessie verliest terrein, ook door zijn aso en kinderachtig gedrag, heeft hij ingeboet aan zgn. aanzien. Hij komt tot de ontdekking dat Uto 2 geen copie is van Uto 1. Wat daar werkte, werkt hier niet meer.
Klopt. Niets is gegaan zoals hij gedacht had, dus dat zit ook niet mee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Klopt en daarbij heeft hij inmiddels mede door eigen gedrag de handlangers niet meer,die hij nodig heeft om le4eider te zijn.Daar zal hij de komende dagen hard aan moeten werken en dat weet hij ook.
Dus komt de tuin op nr 2, kofiie is al afgeschreven, net als zijn pakken en het dierenvoer. En eeni ieder die slim genoeg is, weet dat ook.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt. Niets is gegaan zoals hij gedacht had, dus dat zit ook niet mee.
Geen bakker meer. Staat te boek als doordrammer die Adriaan de bakkerij in de maag gesplitst heeft.
Geen koffie
Geen kleding (loopt niet)
Geen dierenvoeding
Geen geld dat binnenrolt
Geen adoratie en navenant respect.
Iedereen begint zo'n beetje een scheur tegen hem open te trekken.
De tattoo tweeling is waarschijnlijk ook niet veel....
Zelfs zijn nieuwe kapsel is een misser. Hij wordt 40 geschat.
Ben inderdaad benieuwd hoe hij dit gaat oplossen.
Hij denkt dat de manier is om anderen af te branden. Dat heeft hij eerder geedan bij Mike, Tim en vooral Lotus. Maar dat waren de makkelijke slachtoffers......maar nu, met deze groep.....quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt. Niets is gegaan zoals hij gedacht had, dus dat zit ook niet mee.
Geen bakker meer. Staat te boek als doordrammer die Adriaan de bakkerij in de maag gesplitst heeft.
Geen koffie
Geen kleding (loopt niet)
Geen dierenvoeding
Geen geld dat binnenrolt
Geen adoratie en navenant respect.
Iedereen begint zo'n beetje een scheur tegen hem open te trekken.
De tattoo tweeling is waarschijnlijk ook niet veel....
Zelfs zijn nieuwe kapsel is een misser. Hij wordt 40 geschat.
Ben inderdaad benieuwd hoe hij dit gaat oplossen.
Inderdaad, maar die wilden het spel niet spelen. Achteraf heeft hij toch wel het nakijken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij denkt dat de manier is om anderen af te branden. Dat heeft hij eerder geedan bij Mike, Tim en vooral Lotus. Maar dat waren de makkelijke slachtoffers......maar nu, met deze groep.....
Niet op porn nog wat?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley haar escapades van afgelopen nacht staan gewoon op de Uto site.
https://www.utopiatv.nl/v(...)view/clip/2019-03-20
Oh?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die wilden het spel niet spelen. Achteraf heeft hij toch wel het nakijken.
Hij zal veel meer hulp van de FEBO moeten krijgen, want ik zie hem als aangeschoten wild.
Dat dus.....ik ben heel benieuwd hoe hij dat gaat fixen en of zijn maatjes to be dat gaan oppakken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die wilden het spel niet spelen. Achteraf heeft hij toch wel het nakijken.
Hij zal veel meer hulp van de FEBO moeten krijgen, want ik zie hem als aangeschoten wild.
Pornhub?quote:
Hij zei er niet bij wie het heeft afgelost.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:39 schreef Yaksa het volgende:
Want interesse?quote:
Weinigen zeggen het helaas hardop, het is Talpa. Een RLS. Soap. Met hoofdletters.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zei er niet bij wie het heeft afgelost.![]()
Zelf hadden ze amper die keuken kunnen betalen.
Maar ook dat is best belangrijk werk. En als Mylène daar beter in is dan Merel en ze wil het graag doen, dan is daar niks mis mee. Zou maar zo kunnen dat Mylène op termijn de finance over gaat nemen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:26 schreef Sambalbaai het volgende:
Mylene, die nooit iets doet heeft net haar administratieve werk afgerond, waar die dikke oranje trol zich te goed voor voelt......
Het spat niet, het druppelt niet en het lekt niet eens..quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:34 schreef spapaars het volgende:
Beetje vreemd koppeltje die Kaylee en Dylan.
Het spat er niet van af.
Ik heb het idee dat die, als ze blijven, elkaar daar dumpen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:34 schreef spapaars het volgende:
Beetje vreemd koppeltje die Kaylee en Dylan.
Het spat er niet van af.
Het blijkt dat Mylene slimmer is dan Merel met de computer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar ook dat is best belangrijk werk. En als Mylène daar beter in is dan Merel en ze wil het graag doen, dan is daar niks mis mee. Zou maar zo kunnen dat Mylène op termijn de finance over gaat nemen.
Je kan het zo lekker plastisch en duidelijk weergeven, die gave heb ik duidelijk minder.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:37 schreef Sambalbaai het volgende:
De dikke oranje botox plamumeurkut ligt heerelijk te slapen in haar huisje. Gelukkig heeft ze geen enkel last van een geweten. Sterker nog: ze weet niet eens wat dat is.![]()
En zich intussen afvragend hoe het komt dat Diana haar rotkop niet verder wil verbowent ,terwijl ze haar even on stream voor de bus gooide...............Dahag Merel met je grote leljke smoel.
Het zit wel diep hè.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:37 schreef Sambalbaai het volgende:
De dikke oranje botox plamumeurkut ligt heerelijk te slapen in haar huisje. Gelukkig heeft ze geen enkel last van een geweten. Sterker nog: ze weet niet eens wat dat is.![]()
En zich intussen afvragend hoe het komt dat Diana haar rotkop niet verder wil verbowent ,terwijl ze haar even on stream voor de bus gooide...............Dahag Merel met je grote leljke smoel.
Sarcasme.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het zit wel diep hè.
Maar zelfs Merel heeft ook haar leuke kanten.
Als je ze wilt zien tenminste.
Dat is geen gave, maar gewoon een kwestie van kijken en luisteren,quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je kan het zo lekker plastisch en duidelijk weergeven, die gave heb ik duidelijk minder.
Aan kijken en luisteren mankeert mij gelukkig niets. Het is iets anders...quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is geen gave, maar gewoon een kwestie van kijken en luisteren,
En die rol pakt u wel.Zo maken we samen de COS.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Aan kijken en luisteren mankeert mij gelukkig niets. Het is iets anders...
Dank U, ik doe het graag, en zeker in leuk gezelschap.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En die rol pakt u wel.Zo maken we samen de COS.
Zoals?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Aan kijken en luisteren mankeert mij gelukkig niets. Het is iets anders...
Daar zijn zeg ik dan tegen Soul,En dan word ze boos.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:35 schreef Amphorapotje het volgende:
Daar zijn.....er voor elkaar zijn....het is haast een utopie.![]()
Ze moesten zich schamen daar in Utopia. Maak er een show van! Je krijgt betaald !
Ze kunnen niets opbouwen zolang ze elkaar afbreken....
Later.....
Ze denken al sterren te zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Daar waren de eerste inwoners van Utopia 1.0 toch een heel stuk beter in.
En die begonnen zelfs met een flink bedrag om uit te kunnen geven.
Ook was er (in het begin) maar weinig te merken van ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken.
Op een doosje aardbeien of een blikje tonijn na dan.
En bezoekers, marktkraamhouders en artiesten werden op handen gedragen door de inwoners.
Schijnbaar is er bij de lichting inwoners voor Uto 2.0 iets helemaal fout gegaan op dat gebied.
En dat komt mede door Jessie, die zei dat ie het tekort wel ff ging oplossen.quote:
Ja Dylanquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
De ochtend ploeg van de COS is laat?
Er is al leven in utopia!
Er moest geld bij!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Al bekend hoeveel de opbrengst van eten op woensdag was?
Deel je meningquote:Op donderdag 21 maart 2019 02:28 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En dat komt mede door Jessie, die zei dat ie het tekort wel ff ging oplossen.
Die gozer wordt steeds ongeloofwaardiger. Het hele programma trouwens ook.
Vandaag was ineens de Silo helemaal afgelost, terwijl die nog niet eens klaar is.
Waar blijft het dierenvoer wat kapitalen op ging leveren?
Of de kledinglijn van Jessie waar hij wel 3000 euro per maand mee ging verdienen?
De koffie die hij zelf ging roosteren en wat prima zou verkopen in jute zakjes?
Nee, meneer gaat ineens bouwen en tuinieren wat geen kwartje oplevert.
Allemaal gebakken lucht van die windbuil die met boot en al binnenkwam met zijn zwarte mapje onder z'n arm. En maar lullen en stoken en zelf niks verdienen. Ik snap nog steeds niet waarom hij op 1 staat in de Popu Poll.
Had er ff geen zin in, s'morgen gelijk die Jessie ben ik soms ff zat en log ik niet inquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
De ochtend ploeg van de COS is laat?
Er is al leven in utopia!
Ze heeft ook pas een keer of acht in de camera gekeken binnen 90 seconden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel over AliExpress en dat ze daar ook moet bestellen.... ze MOET oorbellen hebben!
Ze heeft verdomme 2x daags andere oorbellen in, hoezo nieuwe?
[ afbeelding ]
Dat doet ze heeeeeel vaak. Ze is zeer camerabewust.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze heeft ook pas een keer of acht in de camera gekeken binnen 90 seconden.
Wat een geval.
Wat doet die valse kraai daar eigenlijk, behalve aan zelf verrijkingquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel over AliExpress en dat ze daar ook moet bestellen.... ze MOET oorbellen hebben!
Ze heeft verdomme 2x daags andere oorbellen in, hoezo nieuwe?
[ afbeelding ]
Was al bekend, mevr Westland heeft ademhalings problemen, dus 2 of 3 weken uitgesteldquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was al bekend, mevr Westland heeft ademhalings problemen, dus 2 of 3 weken uitgesteld
Kan Mw. Westland ff op adem komenquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:29 schreef danaqui het volgende:
[..]Wist ik niet, hoor het net pas, ben er niet zoveel meer
quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan Mw. Westland ff op adem komen
Heeft onze student gemaakt de vakmanquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Godsamme, ze kunnen daar ook echt niks. Kist is lekker scheef![]()
[ afbeelding ]
Gelijk heb je, is ook geen bal meer aanquote:Op donderdag 21 maart 2019 08:29 schreef danaqui het volgende:
[..]Wist ik niet, hoor het net pas, ben er niet zoveel meer
Het is Jessie die mag alles he. 'quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
En Jessie loopt zo de silo binnen zonder die baggerpoten ff te vegen, en maar klagen
op de andere
Hij vind zichzelf echt de UtopiaGod en grootverdienerquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:00 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga mijn 19de maand Utopia in
Sukkel je bent er pas een paar maanden, je bent er meer dan een jaar tussen uit geweest
Jessie weet het weer beter, ik ga het niet eens meer tikken
Ja, je moet wat als je niets bent.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf echt de UtopiaGod en grootverdiener
O, ik dacht dat dat de kist was die binnen staat, met een mooie rand er op en voor de verkoop zei Jessie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft onze student gemaakt de vakman
De grootste fout die ze gemaakt hebben is dat ze gelijk naar hem zijn gaan luisteren alsof hij de wijsheid in pacht heeft.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is Jessie die mag alles he. '
Hij is weer lekker aan het ikke ikke ikke
Het is net loven en bieden met woorden, net zo lang lullen totdat de woorden bijna overeen komen, zie het maar als politiek maar dan anders. Om dan op je bek te gaan omdat men niet doet wat men gezegd heeft.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoe vaak gaan ze nu nog hun eigen punt maken en het er niet samen over eens zijn en dan het hele riedeltje weer in De herhaling.
Vandaar ook dat tongetje telkens om vliegen af te vangenquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is net loven en bieden met woorden, net zo lang lullen totdat de woorden bijna overeen komen, zie het maar als politiek maar dan anders. Om dan op je bek te gaan omdat men niet doet wat men gezegd heeft.
Die kist was gewoon recht. Jessie heeft een gat gegraven en aan Brandon gevraagd om er met de houten klomphamer op te slaan. Jessie zei - zo staat ie goed. Daarna sloeg Jessie er nog een aantal keer op en zei- Top en schepte er grond tegenaan. Nu dus een soort van scheve plantenbak.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft onze student gemaakt de vakman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |