Tsja, vooral doen. Maar je snapt dat FvD geen alleenheerser is in de provincies?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de FvD ook tegen windmolens was, maar ik vind dat geweldig. Heel het landschap vernietigen en honderden vogels de dood injagen voor een klimaathoax.!
Ik ga het FvD Brabant een brief schrijven of ze de windmolens bij de Kampina gaan afbreken. Verstoren daar het hele landschap.
Ik denk eerder dat we totale desinteresse in provinciale thema's gaan zien.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:50 schreef Berkery het volgende:
Ik heb de profielen van de meeste lijsttrekkers bekeken en er zaten weinig mensen tussen met relevante ervaring. Ik weet dat dit bij de FvD een prè is ('weg met het partijkartel!'), maar ik vrees LPF-achtige toestanden in de provincies.
In de eerste kamer zouden ze theoretisch alle wetgeving kunnen blokkeren, als de coalitie in de tweede kamer zonder FvD in de eerste kamer geen meerderheid haalt in ieder geval.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:46 schreef capricia het volgende:
Forum wil zo snel mogelijk tweede kamer verkiezingen.
Ziet iemand mogelijkheden, hoe ze dat willen gaan bereiken?
Komt nog wel. Tot vandaag hadden heel veel gewone mensen nog nooit van het FvD gehoord. Nu begint de trein pas te rijden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, vooral doen. Maar je snapt dat FvD geen alleenheerser is in de provincies?
Gaat wel samen, want het inchecken en de douane zou dan nog op de huidige locatie blijven, waarna je met een ondergrondse trein naar de vliegtuigen gaat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de combinatie van de twee.
Maar de belasting moest toch flink naar beneden, hoe gaat dat betaald worden dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat wel samen, durf eens groots te denken man. Bange burger.
Oppositie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Weet alleen dat FvD in Gelderland niet heel ver komt met dat standpunt, gezien het Energieakkoord waar provincie en gemeenten zich aan hebben gecommitteerd.
Heerlijk toch, het simpele volk dat klakkeloos achter deze partij aanloopt krijgt wat het verdient... ik hoop ook echt dat ze in Provinciebesturen gaan komen, buiten spel zetten zodat ze vanuit de stoel kunnen blijven schoppen is het domste wat je nu kunt doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:50 schreef Berkery het volgende:
Ik heb de profielen van de meeste lijsttrekkers bekeken en er zaten weinig mensen tussen met relevante ervaring. Ik weet dat dit bij de FvD een prè is ('weg met het partijkartel!'), maar ik vrees LPF-achtige toestanden in de provincies.
Hihi.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Komt nog wel. Tot vandaag hadden heel veel gewone mensen nog nooit van het FvD gehoord. Nu begint de trein pas te rijden
Ons als ras, brrrr. In welke tijd leef je? 1933?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vond zijn verwijzing naar Mammoeten ook goed. De strijd tegen ijs en mammoeten heeft ons als ras gevormd. Daarom kunnen wij zo goed plannen en vooruitdenken. Dan zie je al die GL-journalisjes met vraagtekens boven hun hoofd.. "Waar heeft die man het over?". Ik snapte hem precies.
Jij ook, al ben je er op tegen. hulde toch.
Het is in ieder geval wel een verschuiving naar meer conservatief.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Het is gewoon een verschuiving op rechts, geen verschuiving naar rechts. De rechtse partijen hebben bij elkaar nu een lager percentage van de stemmen dan dat ze in 2017 hadden.
Het laatste rapport is dat het wel haalbaar is, alleen wat duur.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat wordt al sinds de jaren '80 onderzocht volgens mij, en de conclusie is elke keer ''.
Het klinkt wel lekker futuristisch, vliegveldje op zee en alles, maar haalbaar is het allemaal niet echt.
Nu is het tijd dat ze hun verantwoording in de provincies gaan oppakken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heerlijk toch, het simpele volk dat klakkeloos achter deze partij aanloopt krijgt wat het verdient... ik hoop ook echt dat ze in Provinciebesturen gaan komen, buiten spel zetten zodat ze vanuit de stoel kunnen blijven schoppen is het domste wat je nu kunt doen
2019. Jij blijkbaar in 1990quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:53 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ons als ras, brrrr. In welke tijd leef je? 1933?
Ik denk eerder dat die trein vol op het stootblok van zijn eigen incompetentie knalt, om de metafoor maar even uit te bouwen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Komt nog wel. Tot vandaag hadden heel veel gewone mensen nog nooit van het FvD gehoord. Nu begint de trein pas te rijden.
Ik zat vannacht als architect wel even met mijn oren te klapperen.quote:
Het zal mij benieuwen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Nu is het tijd dat ze hun verantwoording in de provincies gaan oppakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |