Het enige wat ertoe doet in dit stuk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:42 schreef EipNiC het volgende:
In Wat is Verlichting? (1784), definieerde Immanuel Kant de Aufklärung als het vermogen om zelf na te denken, zonder te verwijzen naar een autoriteit van buitenaf
Lastig welquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze staan op plekken die representatief zijn voor heel Nederland.
Ik vraag me af of mensen die op bepaalde partijen stemmen vaker geen antwoord willen geven of zelfs liegen over wat ze gestemd hebben.
Ik weet wel dat de in 2017 een correctie voor DENK deden omdat die mensen geen Nederlands spraken vaak.
Met Beatrice de Graafquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Morgen in DWDD gaan we De Uil verder duiden
Dat zou saai zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:43 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dan is Özturk uit de Tweede Kamer.
DENK moet niet meer macht krijgen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:43 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dan is Özturk uit de Tweede Kamer.
Gaat ze dansen?quote:
Kutgeneratie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:44 schreef Oscar. het volgende:
De millennium generatie komt weer aan het woord
Jonge meid toch?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:45 schreef monkyyy het volgende:
Dionne moet de hele avond al staan, wat zal haar rug pijn doen.
"Jaaaaa, je hebt grote dipjes, en je hebt kleine dipjes."quote:
Waarvan aktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |