Oooh! Sas! Platte pad!quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft door het sloty gepost zoals wel vaker
Met blote voeten naar bed straks.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zat weer door een slotje te posten
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ruud zou in een rls van tegenwoordig als eerste weggestemd worden. Die man herhaalde alleen maar precies wat de andere mensen net hadden gezegd. Dat zou tegenwoordig in de montage sneuvelen.
Ik heb zijn biografie ,leuk boek.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Had een open karakter, zachte G en dat werkte toen nog.
okéquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met blote voeten naar bed straks.
Bart dan, de uiteindelijke winnaar. Dat ie dit na begon te zingen:quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb zijn biografie ,leuk boek.
Doei, droom lekkerquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom?![]()
en ja Chuf hij bestaat nog![]()
Doei!!!
Oh ja, ook dat nog. En massa's mensen als er eens eentje naar buiten kwam.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Was toen wel wat hoor. Interviews met de finalisten live in het 8-uur-journaal
Wel Chesterfield.quote:
Je moet er ook niet op gaan zitten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gecapitonneerd blijft helaas de bom.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op gaan zitten.
Ik heb foute Feesboekfrienden. Maar deze is zo grappig, die denkt echt dat ze kan schrijven en leest van die goeroeboeken hoe je rijk en succesvol kan worden.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef sacha het volgende:
[..]
dood zijn gaat niet in je koude kleren zitten
Die van mij verdienen 1000 euro per dag aan bitcoins.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb foute Feesboekfrienden. Maar deze is zo grappig, die denkt echt dat ze kan schrijven en leest van die goeroeboeken hoe je rijk en succesvol kan worden.
Trustenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dames en heren, ik ga de vlag hijsen voor onze leider. Fijne nacht nog.
zeg, die nare dromen, nu begrijp ik hetquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb foute Feesboekfrienden. Maar deze is zo grappig, die denkt echt dat ze kan schrijven en leest van die goeroeboeken hoe je rijk en succesvol kan worden.
Geen idee heb een paar dagen wat kunnen zien , maar daarna waren de linken niet meer bruikbaar.. Mario kijkt wel en volgt alles op twitterquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hetzelfde principe daar, maar dan wat bloter?
Oh, die heb ik er nog niet bij. Leukste zijn de vakantieverhalen van iemand bij wie ik op de Lagere School in de klas zat. Geen idee ook waarom hij me toegevoegd heeft. Met de caravan naar de camping in Duitsland. "Zo. Even tanken en weer verder."quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die van mij verdienen 1000 euro per dag aan bitcoins.
Trusten Luckyquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dames en heren, ik ga de vlag hijsen voor onze leider. Fijne nacht nog.
Dat blijkt... Wat er al niet begraven is daarquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef sacha het volgende:
[..]
dood zijn gaat niet in je koude kleren zitten
Nah, ik 'quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:46 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg, die nare dromen, nu begrijp ik het![]()
sorry![]()
Nice.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |