Amsterdam is er trots op dat zij in 1800 meer dan 86 verschillende nationaliteiten had. Dat waren echt niet alleen europeanen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan je één ding verklappen: 100 jaar geleden kon je het aantal niet-West-Europeanen op één hand tellen.
Hallo, 40-45minuten geleden belde...quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:28 schreef kavu het volgende:
Wat een arrogante corps lul die Baudet .. flikker op met je uil van Minerva!!
Ik kan je één ding verklappen: dit is bullshit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan je één ding verklappen: 100 jaar geleden kon je het aantal niet-West-Europeanen op één hand tellen.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:28 schreef kavu het volgende:
Wat een arrogante corps lul die Baudet .. flikker op met je uil van Minerva!!
Voornamelijk slavenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Amsterdam is er trots op dat zij in 1800 meer dan 86 verschillende nationaliteiten had. Dat waren echt niet alleen europeanen.
Aangezien ik al 15 jaar lang meestal met een kutcomment een topic dood sla dank ik je voor deze nominatiequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:28 schreef Perrin het volgende:
En de award voor grappigste FvD-stemmer gaat naar..
zo lang duurde zijn speechquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hallo, 40-45minuten geleden belde...
Ingehaald door de geschiedenis idd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
SP speech heb ik gemist. Heel pijnlijk dat zelfs in deze tijden waar gele hesjes de straten op gaan, er heel veel stakingen zijn dat SP zo naar de tyfus gaat.
SP en PVV zijn uitgespeeld.
In de eerste jaren van de twintigste eeuw studeerden ongeveer 50 peranakan studenten in Nederland, en na de Eerste Wereldoorlog groeide hun aantal tot jaarlijks gemiddelde van ongeveer 150 personen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft bij denk en groen links anders ook niemand tegengehoudenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:29 schreef BlackNero het volgende:
Die uitkeringtrekkers zijn te lui om te stemmen
Dit is niet onwaarquote:
In 1800 waren er niet eens 86 echte landen. Of je moet al die minihertogdommen waar Duitsland uit bestond meetellen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Amsterdam is er trots op dat zij in 1800 meer dan 86 verschillende nationaliteiten had. Dat waren echt niet alleen europeanen.
toch heeft groningen een hoge opkomstquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:29 schreef BlackNero het volgende:
Die uitkeringtrekkers zijn te lui om te stemmen
Getsiequote:
GL zijn vooral hoogopgeleide jonge personen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heeft bij denk en groen links anders ook niemand tegengehouden
jellymadquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Zij heeft de piemel van Jan Slagter in d'r mond gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |