Dat zijn voornamelijk vrouwen die op Klaver geilen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heeft bij denk en groen links anders ook niemand tegengehouden
Ik ook en nu?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Zij heeft de piemel van Jan Slagter in d'r mond gehad
GL heeft volgens mij geen uitkeringstrekkers als doelgroep.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heeft bij denk en groen links anders ook niemand tegengehouden
Jan heeft ook de piemel van Lian gehad.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Zij heeft de piemel van Jan Slagter in d'r mond gehad
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
GL zijn vooral hoogopgeleide jonge personen.
... Kies er maar éénquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk vrouwen die op Klaver geilen.
Thierry Baudet, 20 maart 2019quote:Wij zijn naar het front geroepen omdat het moet. Omdat het moet. Omdat ons land ons nodig heeft
Okquote:
Volgens mij halen de jonge hoog opgeleide vrouwen de mannen in?quote:
Ja dat vind ik ook maar niks.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:30 schreef westwoodblvd het volgende:
Dit gebeurt er als je een partijleider aanstelt niet vanwege haar kwaliteiten maar omdat ze de dochter van is.
Niet zo'n klein beetje ook.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:31 schreef FlyingEagle het volgende:
Grote overwinning voor FvD in Den Helder
Mooi, dan kan ik voortaan op de bank gaan zitten terwijl mn vriendin werktquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens mij halen de jonge hoog opgeleide vrouwen de mannen in?
Wat een nationale held.quote:
Is dit beeldspraak of wil hij de dienstplicht invoerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |