Fakequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de VVD toenadering zoekt.
Na deze speech niet meer denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
Woon er nu bijna 30 jaar, heb er weinig ontmoet waar ik wat goeds over te zeggen heb. Helaas...quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:11 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nope als je dingen gedaan moet krijgen, Amsterdam zit vol blaaskaken en praatjes makers, Rotterdam zit vol doeners die waarmaken wat ze zeggen, maar ja, navelstaren is binnen de ring uitgevonden
Nu zijn ze juist extra in verwarring gebracht.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Na deze speech niet meer denk ik.
Maar wil de FvD dat? Rutte is bijna Beëlzebub in de ogen van Thierryquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na deze speech halen ze een absolute meerderheid en komt er gehijd een 2e holocaust.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Na deze speech niet meer denk ik.
8,nog ietsquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand wat FvD qua percentage had tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam?
Zou me niets verbazen, en dan alle laagbetaalden keihard pakken?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jezus leeftquote:
Gehijdquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Na deze speech halen ze een absolute meerderheid en komt er gehijd een 2e holocaust.
Daar zullen we spoedig achter komen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar wil de FvD dat? Rutte is bijna Beëlzebub in de ogen van Thierry
Ik kom er uitsluitend voor werk en doe dat echt 100x liever in 010 dan in 020....quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef Jimbo het volgende:
Woon er nu bijna 30 jaar, heb er weinig ontmoet waar ik wat goeds over te zeggen heb. Helaas...
Die praat morgenochtend nog over een één of andere uil.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef KennyPowers het volgende:
Weet iemand of Thierry al gestopt is met praten?
toch 3 stemmen minder dan verlede keerquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jezus leeft
Wist niet eens dat die meededen
5,7quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand wat FvD qua percentage had tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam?
Wat is het probleem? Behalve de spelling van geheid dan.,.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Na deze speech halen ze een absolute meerderheid en komt er gehijd een 2e holocaust.
We zien het wel over drie maanden iddquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar zullen we spoedig achter komen.
Paar minuten geleden las ik dat-ie gewoon doorgaat nog.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef KennyPowers het volgende:
Weet iemand of Thierry al gestopt is met praten?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Behalve de spelling van geheid dan.,.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:14 schreef Jimbo het volgende:
Wat is het probleem? Behalve de spelling van geheid dan.,.
Oh maar dat sowieso, ongeacht de medelanders.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik kom er uitsluitend voor werk en doe dat echt 100x liever in 010 dan in 020....
yes, iets meer dan vvdquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Sociaal economisch is baudet vooral voor mkbs toch?
De vader, de zoon en de heilige geest stemmen nu op FVD?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:14 schreef Oscar. het volgende:
[..]
toch 3 stemmen minder dan verlede keer
Altijd weer die flauwe opmerkingen over het postuur van Nanninga...quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat Rutte met GL samenwerkt, dat wil namelijk zeggen dat FvD over 2 jaar een DIKKE landslide zal maken
maria is overgelopenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De vader, de zoon en de heilige geest stemmen nu op FVD?
Nou nee, echt héél erg rechts. Hoe minder regels, hoe beter volgens hem.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Sociaal economisch is baudet vooral voor mkbs toch?
De hoer. Daar had ze 75jaar geleden kaalgeschoren voor gewordenquote:
Ze wonen niet eens in de provinciequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:15 schreef butz0rs het volgende:
Natuurlijk hebben ze de FvDers nog nooit gezien, ze zijn nieuw
Als je maar genoeg zuipt, is het vast te doen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:15 schreef Longcat. het volgende:
Besef even als je nu lam was en dat je aanwezig was bij de speech van Baudet
Hier in Utrecht was FvD totaal afwezig. Niet bij debatten aanwezig, nauwelijks campagne.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:15 schreef butz0rs het volgende:
De VVD is alleen goed voor het grootkapitaal, de middeninkomens en kleine ondernemers zijn bij vrijwel elke partij (except GL) beter af dan bij de ondernemerspartij"VVD....quote:
Hoppa, FVD 3equote:De vier grootste partijen in Borne
In de gemeente Borne (provincie Overijssel) is het CDA de grootste partij gebleven. De christendemocraten verloren echter fors stemmen: de partij ging van 29,9 naar 19,0 procent.
Als tweede partij eindigde de VVD, die een grote sprong maakte en op 17,3 procent kwam. Dat was vier jaar geleden nog 13,1 procent.
Forum voor Democratie werd de derde partij met 14,6 procent (dit was bij de vorige verkiezingen 0; deze partij is nieuw op de kieslijst), gevolgd door GroenLinks met 9,3 procent (was 4,2).
Niet zo zwaar aan tillenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Altijd weer die flauwe opmerkingen over het postuur van Nanninga...
Hij zit er niet heel ver vanaf. Ziet duidelijk een aantal 'zuiveren' die afstammen van het 'grootste rijk ooit' en beweert dat migranten het straatbeeld 'vervuilen'.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Massa-immigratie!quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze wonen niet eens in de provincie
Staan al die lijsttrekkers bij Thierry te geilen? Die hadden toch prima vanavond in de provinciehuizen kunnen zijn....quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:15 schreef butz0rs het volgende:
mag niet meer dankzij de AVGquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:16 schreef Jimbo het volgende:
Ik realiseer me net dat ik een foto op m'n CV heb staan die precies lijkt op die 'Stem PVV' flyer van wilders
Wat? Ik volg je even niet meerquote:
De lijsttrekker voor FvD ZH is gewoon geīnterviewd hoor. Kort gesprekje over de eerste exitpoll van ZH.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Staan al die lijsttrekkers bij Thierry te geilen? Die hadden toch prima vanavond in de provinciehuizen kunnen zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |