die hebben niet zo'n vage waan om mediavrijheid aan banden te leggen, de essentie van democratiequote:
Fuck nee joh, die godwins mogen achterwege blijven, hij lult echt een end weg, maar t is wel weer zo'n Baudet speech, en bij de NOS zullen ze onderhand wel "switch!" brullen in de regiequote:
Ik wist gelukkig al voor ik in dat hokje stond dat het een mafklapper is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie heeft er al spijt van z'n stem hier
Ik heb spijt dat ik niet 2x heb gestemdquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Neu, bedtijd. Uit te gemiddelde dementerende bejaarde komt een coherenter verhaal.quote:
GEVLOERDquote:
Neuh, ik stem FVD voor hiddemagodquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kijk uit naar de reactie van de NOS zo dadelijk na deze speech.
Harlingen is FVD de grootstequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef Zipportal het volgende:
Friesland stemt weer CDA
Water is nat
Hij heeft het over de ultieme vijand: de satanische bloedlijnersquote:
Hij gaat het zometeen nog even een uur over de waterschapsverkiezingen hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:02 schreef westwoodblvd het volgende:
Heeft hij het woord "provincie" al een keer in de mond genomen?
IKKE NIET!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Donequote:Op donderdag 21 maart 2019 00:00 schreef Oostwoud het volgende:
De TT niet aanpassen naar: de uil van Minerva
Het is dan ook een stukje komedie van de bovenste plank, maar met serieuze politiek bedrijven heeft deze speech inhoudelijk weinig van doen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:02 schreef Doublepain het volgende:
Alleen al deze speech zal morgen wat boze mensen triggeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |