Niet alleen de NOS hoor, waar de fuck heeft die gast het in vredesnaam overquote:
Maartengodquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:50 schreef Evertjan het volgende:
"Waarom is Forum voor Democratie ineens zo groot?" .
[ afbeelding ]
Deze speech was het wel waard.quote:
Microdosing FTWquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:50 schreef Longcat. het volgende:
Hoeveel LSD heeft Baudet genomen voor het schrijven van deze speech?
Hij heeft zo'n fles FvD-wijn opgedronken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:50 schreef Longcat. het volgende:
Hoeveel LSD heeft Baudet genomen voor het schrijven van deze speech?
Derksen vindt hem niet mooi, hij vindt Hiddema mooi.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha hoe kan Johan Derksen dit nou mooi vinden. Ik als VI Hooligan snap dat niet.
Milaan tegen San Remo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen wie moeten we zondag eigenlijk?
hinderlijk dat die uitkomsten de speech van de grote princeps onderbreken.quote:
Toen ik 't schreef had 'ie nog anderhalf uur te gaan.quote:
Is dat een soort mix van ketamine, pep en lsd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n fles FvD-wijn opgedronken.
Gewoon met gestrekt been er vol ingaan op nationale tvquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Heerlijk, die gebruikt zijn zendtijd om nog even een flinke veeg uit de pan te vegen
Hahahaquote:
Is ie ook!quote:
During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act - en wordt je eng genoemd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Enge fascoistische man door te zeggen dat we ondermijnd worden door de journalisten en bestuurders.
Indirect wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey Baudet het zijn geen landelijke verkiezingen
Jij maakt je erg druk deze avond merk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahaha
Staat Mani even goed voor lul zeg.
(c) Anton Geesinkquote:
Is hier geen sprake van echter.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef EipNiC het volgende:
[..]
During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act - en wordt je eng genoemd.
Zo lang ga ik het niet meer volhoudenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef Doublepain het volgende:
Baudet gaat gewoon een half uur lullen
VENI VIDI VICIquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga op bed joh, dit is morgen wel terug te zien.
Nee hoor, ik geniet van deze speech.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij maakt je erg druk deze avond merk ik.
Moeten ze wel eerst een programma verzinnen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef xminator het volgende:
Wat gaan ze nou provinciaal betekenen? Wat een mongooltje is baudet ook.
Het zou deze lullenpot wel compleet makenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef Mani89 het volgende:
En nu een woordje Latijn alsjeblieft, daar zit ik al de hele avond op te wachten.
salty tearsquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef Oscar. het volgende:
Ja, dit is wat Nederland wilt. Wen er maar aan
Ik ben benieuwd of dit van tevoren gepland isquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef EipNiC het volgende:
NOS durft niet naar een nieuw beeld te gaan en Thierry blijft gewoon een uur doorlullen
Niet verstandig? Dat klopt maar dit is nu eenmaal Baudet en blijkbaar een groot deel van Nederland. Geen tijd voor immigratie maar voor emigratie. Naar een mooiere cultuur met superieure gebouwen.quote:
Haha, Thierry heeft gelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Ongelooflijk dat zoveel mensen op deze partij hebben gestemd
Amsterdam was toch Nederland? Daar gebeurt toch alles?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef Oscar. het volgende:
Ja, dit is wat Nederland wilt. Wen er maar aan
ketterijquote:
Dat Latijn komt nog wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Het zou deze lullenpot wel compleet maken
Interesseert hem geen fuck wat de bedoeling isquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:54 schreef KennyPowers het volgende:
Hé Tjerry het is de bedoeling dat je je mensen bedankt voor het werk en iets leuk zegt
Ik zal wel ff huissjerry opzoeken op de grachtengordelquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Amsterdam was toch Nederland? Daar gebeurt toch alles?
Veel plezier met DENK en S. Simons.
Ik krijg pijn in mijn kakenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik flikker van de bank van het lachen. Wat een vent
Typische Amerikaanse domheid.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:55 schreef bombmannl het volgende:
Een grote middelvinger naar de klimaatpartijen.
Dichter BaudetGOD
Elke minuut een zeteltje eraf als hij zo doorgaat :d.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Benieuwd of de NOS dit blijft uitzenden, dit wordt een urenlange monoloog van epische Castro proporties
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:55 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ketterij
zonvloedgeloof
paaseiland
doodscultus
in 1 minuut he
Ja, debieler zie je het niet vaak.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik flikker van de bank van het lachen. Wat een vent
Kom ik aan met mijn 220quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:55 schreef Longcat. het volgende:
Alleen mensen met een IQ van 240+ kunnen de speech van Baudet begrijpen
ik krijg een beetje het idee dat ik het boek mein kampf als een leesboek voorgelezen krijgtquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:54 schreef LTVDK het volgende:
Allejezus wat een langdradig onsamenhangend gezwets zeg, probeert die iedereen in slaap te praten ofzo.
5D schaak, dit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:55 schreef Longcat. het volgende:
Hehe Reddit is sowieso madquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:53 schreef PirE het volgende:
Gelijk heel reddit overstuur dat Thierry de Jessias onderbreekt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:55 schreef Longcat. het volgende:
Burrrrrrn them!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:55 schreef Longcat. het volgende:
WAT MOETEN WE DOEN MET HEKSEN, BAUDET?
Context.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze roepen boe
dat vonden jullie toch net allemaal heel kinderachtig?
dat vond ik bij groen linksquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze roepen boe
dat vonden jullie toch net allemaal heel kinderachtig?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:56 schreef bombmannl het volgende:
Mooi ook dat in al die zaaltjes van andere partijen dit wordt afgespeeld![]()
Precies de sweet spot die ze zoeken. Net als de PVV deed. Wel cashen en lullen, geen verantwoordelijkheid dragen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:56 schreef TjjWester het volgende:
Dit is precies waarom fvd nooit een echte grote partij zal worden, nooit zal regeren.
Als ik zo'n college twee uur lang zou moeten volgen zou ik er na 15 minuten mijn telefoon bij pakken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb wel eens een college gehad dat zo ging. godverdomme zeg
"Als de jaarlijkse kosten oplopen tot 25 miljard in 2050, telt dit snel op tot zo’n 300 miljard euro."quote:
HeUUeuu tjerrie!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:57 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Paaseiland?
Iedereen komt daar strontlazurus de trap af gedonderd daar in Zeist...
twitter:hakhverdian twitterde op woensdag 20-03-2019 om 23:56:16Soort Groot Dictee maar dan geschreven door een woedend gymnasiastje uit de derde. reageer retweet
Zelfs Nyenrode Alumni hebben hier moeite mee. Gristus te paard wat een gezwamquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
De pvv overlopers kunnen dit niet meer volgen
Was van een prominent CDA lid.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik zo'n college twee uur lang zou moeten volgen zou ik er na 15 minuten mijn telefoon bij pakken.
Welnee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:57 schreef Oscar. het volgende:
Hij gaat meteen voor zijn Nuremberg speech?
Jesse en Pechtold daarentegen..quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:57 schreef trein2000 het volgende:
Die persoonsverheerlijking is wel eng hoor.
Ja, want de ene keer is het bij een partij die je wel mag en de andere keer niet.quote:
Kevin Strootman heeft ook op Thierry gestemd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:57 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Paaseiland?
Iedereen komt daar strontlazurus de trap af gedonderd daar in Zeist...
Hun standenpunten zijn uitgezonder klimaat en eu, best goed. Jammer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Precies de sweet spot die ze zoeken. Net als de PVV deed. Wel cashen en lullen, geen verantwoordelijkheid dragen.
Ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Die is al vijf keer klaargekomen tijdens zijn eigen speech.
Ah, de inhoud is te scherp voor het populistische GL-intellect, dus noemen we het maar 'iets van iemand uit de derde'.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:57 schreef westwoodblvd het volgende:
twitter:hakhverdian twitterde op woensdag 20-03-2019 om 23:56:16Soort Groot Dictee maar dan geschreven door een woedend gymnasiastje uit de derde. reageer retweet
Nee, de partij maakt niet uit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want de ene keer is het bij een partij die je wel mag en de andere keer niet.
Zo simpel is het hoor. Daarom begin ik er nu ook over.
DE UIL VAN MINERVA!!quote:
zit eerder te denken aan hitlerquote:
Je hebt niet veel gezien dus en bovendien schat je het belang van deze verkiezing te hoog in.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dit is toch wel de beste speech na een verkiezing ooit
quote:
Welke inhoud?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:58 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ah, de inhoud is te scherp voor het populistische GL-intellect, dus noemen we het maar 'iets van iemand uit de derde'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |