Mwah, vd Staaij zou het ook kunnen. Verder inderdaad..quote:
ja gezellig samen bij elkaar houdend lopend de afgrond inquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Mark de diplomaat die de boel bij elkaar houdt
Die andere dochter Sophie? Is kamerlid toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel de dochter van Loek in ieder geval.
Oh ja, eens wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, vd Staaij zou het ook kunnen. Verder inderdaad..
Dat deden ze bijna allemaal.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef Zorro het volgende:
Rutte voor zover ik gezien heb ook de eerste die Fvd als grootste winnaar EERST feliciteert en niet eerst met GL komt aankakken,
VVD doet het slim, coalitiegenoten vangen de klappen elke keerquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mooi man, wat je ook doet met je partij, mensen blijven toch op je stemmen. Al gooit de VVD de btw naar 90%.
Waarom heeft hij de D66 niet gefeliciteerd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef Zorro het volgende:
Rutte voor zover ik gezien heb ook de eerste die Fvd als grootste winnaar EERST feliciteert en niet eerst met GL komt aankakken,
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef Evertjan het volgende:
toch snap ik niet waarom mensen blijven stemmen op de VVD
Ik begrijp er ook niets van idd. Sws al niet, waarom zou je VVD stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef Evertjan het volgende:
Mexicanobakker kent dit wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Gorraay het volgende:
Kent iemand het prachtige O Caroline van Robert Wyatt? Wel uit het stenen tijdperk.
je moet wat zonder auto'squote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat eiland nu pas klaar
Asscher niet, op de radio Jetten niet, Dijkhoff nietquote:
Klopt. Zelfs ik als FvD hater vond dat al een beetje flauw.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef Zorro het volgende:
De regering kan geen terrorist zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze hebben meer aan onbreekbare huizen
Klopt, die was voorheen de PA van Rutte dacht ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die andere dochter Sophie? Is kamerlid toch?
Niks mis met SGP.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Nattekat het volgende:
En weer een SGP gemeente
Echt, wanneer komt er eens een eind aan de geloofwaanzin in sommige dorpen?
niet zo kastdrammer zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kan Oscar zijn act de vaaskast in.
als de grijze bevolking straks weg isquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Nattekat het volgende:
En weer een SGP gemeente
Dan zou je eerst de biblebelt systematisch moeten uitroeien, maar geloof niet dat heel veel mensen dat een ethisch wenselijk plan vinden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Nattekat het volgende:
En weer een SGP gemeente
Die krijgen klappen omdat het effectief keihard VVD beleid is dat er doorheen gedrukt wordt keer op keer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VVD doet het slim, coalitiegenoten vangen de klappen elke keer
30% van 100 man is niet zo belangrijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Houtenbeen het volgende:
Forse groei CDA in Asten:
[ afbeelding ]
Daarom stemmen wij ook nooit op zondag. Zoals in ‘normale’ landen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Nattekat het volgende:
En weer een SGP gemeente
Pffquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Houtenbeen het volgende:
Forse groei CDA in Asten:
[ afbeelding ]
Niet zo Nanningadrammer zijnquote:
Idd, als er één partij is waar niet hoog- en laagopgeleid wordt 'verbonden'quote:
Nooitquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef Nattekat het volgende:
En weer een SGP gemeente
Dit dus, misschien nog wel verassender dan de grote sprong van FvD.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef Evertjan het volgende:
Tegen darten zijn is tegen onze cultuur zijn !!!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom denk je dat ik ooit voor DENK (
) zou stemmen?
Mwa, kijkende naar Urk hoef je alleen maar even te wachten tot Denk wat groter isquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou je eerst de biblebelt systematisch moeten uitroeien, maar geloof niet dat heel veel mensen dat een ethisch wenselijk plan vinden.
verlede maand nog over de afsluitdijk gereden. was best eng met die windquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:25 schreef Longcat. het volgende:
Ik was ook een keer in Friesland, dit komt allemaal wel erg dichtbij
Enige deel van de bevolking sta wel groeit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als de grijze bevolking straks weg is
Geloof heeft geen donder in de politiek te zoeken.quote:
iedereen een waterpomp! wel eerst betalen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
Mooie toespraak, gaan ze morgen weer de hele boel belazeren en leeg graaien en voor de gek houden, en naar de donder halen. Gefeliciteerd boys.
Dit is nou ziedend.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:25 schreef Vasilevski het volgende:
Heerlijk die NPO.
Rutte verslikt zich in een debat, weet niet meer wat "die voorbeeld" is en roept om hulp. De meeste stemmers zijn zich er waarschijnlijk niet eens actief bewust van dat er allemaal voorlichters in oortjes tetteren tijdens zo'n debat.
De NPO vindt dat alleen maar leuk en framet het de hele dag als een stukje authenticiteit van de premier.
De premier kopt het voorzetje in met een grap op de uitslagenavond.
De NPO prijst de premier voor zijn zelfspot en authenticiteit.
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof heeft geen donder in de politiek te zoeken.
Een partij die zulke standpunten heeft ook niet.
Nouja, als gristenen die waarden belangrijk vinden mogen ze die toch wel in de politiek bepleitenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kuzu in zijn Shisha loungequote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef trein2000 het volgende:
Wie moeten er nog spreken? Lilian en verder?
Baudetraketquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef trein2000 het volgende:
DENKquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef trein2000 het volgende:
Voor waterschap vind ik ze wel prima eigenlijk. Zolang ze geen zondagssluiting van het kanaal gaan instellenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VVD kan dat doen omdat links geen alternatief is. De alt-rechtse stem maakt indirect de VVD zo machtig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die krijgen klappen omdat het effectief keihard VVD beleid is dat er doorheen gedrukt wordt keer op keer.
De microfoon man?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef trein2000 het volgende:
Baudet en Denk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef trein2000 het volgende:
Mja, Denk is wel een beetje een zelfde soort partij natuurlijk, dat moet je eigenlijk ook niet willenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mwa, kijkende naar Urk hoef je alleen maar even te wachten tot Denk wat groter is
Helpt het meteen de PVV en FvD stemmen wat![]()
Lilian gaat haar afscheid aankondigenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef trein2000 het volgende:
Eindelijk iemand die het door heeft. Het vereist een stukje intelligentie die het gros mist wrs.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:25 schreef Vasilevski het volgende:
Heerlijk die NPO.
Rutte verslikt zich in een debat, weet niet meer wat "die voorbeeld" is en roept om hulp. De meeste stemmers zijn zich er waarschijnlijk niet eens actief bewust van dat er allemaal voorlichters in oortjes tetteren tijdens zo'n debat.
De NPO vindt dat alleen maar leuk en framet het de hele dag als een stukje authenticiteit van de premier.
De premier kopt het voorzetje in met een grap op de uitslagenavond.
De NPO prijst de premier voor zijn zelfspot en authenticiteit.
Ga me nou niet vertellen dat je vindt dat homo's onrein zijn en dat mannen en vrouwen niet gelijke kansen horen te krijgen.quote:
Vindt ikquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
Voor waterschap vindt ik ze wel prima eigenlijk. Zolang ze geen zondagssluiting van het kanaal gaan instellen
Alsof het ooit echt een ding was.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:27 schreef westwoodblvd het volgende:
Gele Hesjes is al lang weer passé man
Bij nader inzien, laat maar komen dat SGP. De partij die taalverloedering tegen gaat.quote:
Kuzu moet eerst nog even overleggen met Ankara om een mooi verhaaltje te kunnen afsteken.quote:
😂quote:
Dat is wat demense willenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
VVD gaat nu naar rechts, want ze zijn afgelopen tijd te links geweest..
En dan? haar broer? vader? opa? neef?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lilian gaat haar afscheid aankondigen
ik denk eerder dat veel mensen op forum gestemd hebben als proteststem.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De PVV Fokkers massaal dus op Fvd wezen stemmen. Immigratie als leidraad hebben voor de provinciale verkiezingen.
Nee hoor. Parijs staat nog steeds in brand maar dat laat de media niet zien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:27 schreef westwoodblvd het volgende:
Gele Hesjes is al lang weer passé man
De Jessias.quote:
Wollah, dan moet ik gewoon maar die Denk stemmen vriend.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij nader inzien, laat maar komen dat SGP. De partij die taalverloedering tegen gaat.
Lekker fikken toch.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee hoor. Parijs staat nog steeds in brand maar dat laat de media niet zien.
Don en Ad genot.quote:
Omdat het daar al 24 weken hetzelfde is, het is geen nieuws meer maar gewoon de dagelijkse gang van zaken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee hoor. Parijs staat nog steeds in brand maar dat laat de media niet zien.
Bart Nollesgodquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dan? haar broer? vader? opa? neef?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:29 schreef cherrycoke het volgende:
filmpje van dat hij van het trapje af valt?
Ik zei het tigtopics terug al, het probleem is de koppeling provinciaal-1e kamer, voor de provincie had ik anders gestemd, voor de 1e kamer was er maar 1 optie, FvDquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De PVV Fokkers massaal dus op Fvd wezen stemmen. Immigratie als leidraad hebben voor de provinciale verkiezingen.
GL grootstequote:
Wel deze 2 kneuzen...quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:29 schreef Specularium het volgende:
Komt Dolf Jansen nog langs met een hilarisch optreden?
Zelfde hier.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:30 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik zei het tigtopics terug al, het probleem is de koppeling provinciaal-1e kamer, voor de provincie had ik anders gestemd, voor de 1e kamer was er maar 1 optie, FvD
Niet gelikt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:30 schreef Oscar. het volgende:
Oke, ze hebben Twitter en Facebook gelezen
die waren 100 keer goedkoperquote:
Humor om te lachen!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:30 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie zijn deze mensen? Welke autoriteit hebben zij? Wat moeten ze in deze uitzending? Nu zijn ze me kwijt.
Wil hem liever per stadsdeel lolquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, groenlinks 25% of zo
lik jij nog ff doorquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:31 schreef westwoodblvd het volgende:
Haha, jazeker, deze mensen letten op de randzaken. Dat had ik al door.
Funny because it's true.quote:
Stemplicht weer invoeren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
40% neemt gewoon niet de moeite om niet te stemmen. Meteen stemrecht afpakken me dunkt.
net zoals in noord korea, gewoon de hele familie direct in de goelach gooienquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
40% neemt gewoon niet de moeite om niet te stemmen. Meteen stemrecht afpakken me dunkt.
Vannacht moet ze ook nog even denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
Dionne wil naar bed. Morgenochtend moet ze weer.
Ze heeft 3 dagen vrij geeist om bij te komen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
Welnee GroenLinksquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik denk dat Dionne stieken wel FvD stemt.
Hele bloedlijn uitroeienquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
net zoals in noord korea, gewoon de hele familie direct in de goelach gooien
Voordat ze de volgende keer op DENK en GL en dat soort partijen stemmen idd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij is Dionne links.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik denk dat Dionne stieken wel FvD stemt.
50plus/partij voor ouderen combi-partijquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
uitroeigenotquote:
Ik stem niet want 1 stem maakt geen verschil.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Ben je blij Mani?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vannacht moet ze ook nog even denk ik.
Hoe kom je daar bij?!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:33 schreef bombmannl het volgende:
De NPO lijkt wel viesmad omdat FvD het zo goed doet. Heerlijk
Ik betaal geen belasting want dat maakt geen verschilquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik stem niet want 1 stem maakt geen verschil.
Geloof ik niks vanquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:33 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nee man! Zij is sowieso wel rechts.
Het interesseert me werkelijk geen ene reet. Maar het is wel vermakelijk geweest allemaal.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:33 schreef bombmannl het volgende:
Ditquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:33 schreef bombmannl het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk geen ene reet. Maar het is wel vermakelijk geweest allemaal.
Net als die FOK!ertjes die over 'boosrechts' beginnen, anno 2019 nota bene!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:33 schreef bombmannl het volgende:
'Oh ja iedereen hier gaat omlaag' > Snel de 2e pagina alles klikt en verdergaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:33 schreef bombmannl het volgende:
Ik denk dat hij het graag zo wil.quote:
Oh PO staat daarvoor dus.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
50plus/partij voor ouderen combi-partij
Van 0 naar 10 zetels. Wat nou met jequote:
toch weer 2500 euro verdiendquote:
Herbert Dijkstraquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:34 schreef Oscar. het volgende:
alleen maar grijze muizen bij RTV drenthe
Die boomers hoeven morgenvroeg niet te werkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:34 schreef Oscar. het volgende:
alleen maar grijze muizen bij RTV drenthe
dit eigenlijk vooralquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk geen ene reet. Maar het is wel vermakelijk geweest allemaal.
Waar ze nog wat hebben om te beschermen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
Emmen was toch zo'n enorm PVV bolwerk terwijl daar nooit een moslim is gesignaleerd.
Welnee, gewoon een stuk land dat per ongeluk tussen de stad Groningen en de bewoonde wereld is komen te liggen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:34 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Is al sinds de gouden eeuw zo.
heeft meerdere malen zijn steun uitgesproken voor FvD. Hij stond voor de rest niet op een kieslijst ofzoquote:
Wel belasting aftikken. Heeft de staat weer ruim 1200 euro om aan de Groningers te gevenquote:
Zit Ter Apel daar niet om de hoek?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
Emmen was toch zo'n enorm PVV bolwerk terwijl daar nooit een moslim is gesignaleerd.
Ho ho, dat heet "legitieme zorgen van de bezorgde burger".quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
Dit tijdperk!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
Via Twitter reageerde hij met een opgestoken duim.
NOS loopt dit te framen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:36 schreef BlackNero het volgende:
Dit doet Trump ook zo vaak. CNN laten wachten
JUIST!!!! JA!!!!!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:36 schreef Longcat. het volgende:
Oh nee.. Baudet gaat weer spreken. Weer een malloot die om de seconde "JUIST" schreeuwt of THIERRY
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:36 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Dit tijdperk!Ik wil niet in de geschiedenisboeken.
Wel heel hoog bal gehalte daar idd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:36 schreef Oscar. het volgende:
Jezus, is heel Nyenrode uitgelopen bij Sjerry?
Er is gewoon geen nauwe samenwerking tussen de NPO en FvD zoals je die ziet tussen de VVD en de NPO.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Dit is al de tweede keer dat NOS faalt met timing deze avond
Kan gebeuren toch bij een live-uitzending.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Dit is al de tweede keer dat NOS faalt met timing deze avond
doen ze bij Fox ook in de USA als ze op Trump moeten wachtenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ja je kan moeilijk 10 minuten een podium live uitzenden.
Mattheüs 11:3quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:36 schreef LTVDK het volgende:
'We zijn in afwachting van zijn komst' alsof de messias nog moet afdalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |