Wie is deze 'Moira'?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:26 schreef gianni61 het volgende:
ik kijk nu toch anders naar @:Moira nu ik weet dat haar bips off limits is.
Aw okequote:Op donderdag 21 maart 2019 09:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, want ik word vaak vergeleken met de mannelijke variant van "vrouwen-waar-je-je-hond-nog-vanaf-trapt"
quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:26 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is moira met een punt onwetend zwijn
namen met een punt aan het eindequote:
Niemand haar bips is off limitsquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:26 schreef gianni61 het volgende:
Dat was dan ook best een domme opmerking. Iedereen kon zien dat FvD de toekomst van Nederland isquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fucking duh. Ik heb altijd gelijk.
Behalve toen ik gisteren tegen Nikonlover zei dat FvD absoluut niet de grootste partij ging worden.
Dit inderdaad. Elk logisch denkend mens zag dit aankomen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was dan ook best een domme opmerking. Iedereen kon zien dat FvD de toekomst van Nederland is
DENK nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Elk logisch denkend mens zag dit aankomen.
DENK is niks anders dan een clubje straatratten met recalcitrante gewauwel. Heeft niets met politiek te maken.quote:
Ok Tardowskiquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik moet er niet zo'n punt van maken.
Preciesquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DENK is niks anders dan een clubje straatratten met recalcitrante gewauwel. Heeft niets met politiek te maken.
hij kan er ook niks aan doen dat hij zo dik is geworden dat ie groene zeep nodig heeft om de deur uit te gaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
@:Danny @:yvonne ontneem deze jongen zijn modrechten.
Strijder van de renaissancevlootquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was dan ook best een domme opmerking. Iedereen kon zien dat FvD de toekomst van Nederland is
Iemand die 10 posts heeft gemaakt in 2001 en heeeel veel dms/pms/mentions van mij heeftquote:
Geef ik die jongen eens een steuntje in de rug, is het weer een sneer, walgelijkquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind je zo’n sneue user, Remqo. Altijd maar dat gesneer naar anderen.
Ik ook niet vriend.quote:
Zo dik is ‘ie heul nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij kan er ook niks aan doen dat hij zo dik is geworden dat ie groene zeep nodig heeft om de deur uit te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |