Welles. PvdA kromp, PVV groeide.quote:
Ik heb ook echt geen idee meer waar ze voor staanquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:59 schreef vigen98 het volgende:
Heeft de SP eigenlijk iets voor elkaar gekregen sinds ze in de 2e kamer zijn gekomen?
Heb ik ook gedaan. CDA heeft niet gedaan wat het ons beloofd heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
CDA naar FvD, ook een interessante switch.
De boze "ik ben overal tegen-stemmer"quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Wat is SP -> FvD nou weer voor overgang
Je kunt op de blauwe tekst klikken, dan kom je op de site van AT5.quote:
Verwarrend hè, dat het allemaal niet zo zwart-wit links-rechts is als jij het je voorstelt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Wat is SP -> FvD nou weer voor overgang
Alleen de VVD staat nog verder van de SP afquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef EipNiC het volgende:
[..]
SP durft niet het hele verhaal te vertellen. FvD wel.
DENK 7.1%quote:
Zijn er een hele hoop van. Dat is dan je wereldbeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De boze "ik ben overal tegen-stemmer"
8% voor islamitische partijen (7.1 Denk+0.9 Nida) en 8.7% voor een dierenpartij. Die stad is verlorenquote:
De klimaatplannen zijn eigenlijk bij geen enkele partij goed, alleen D66 is daarop nog een beetje realistisch.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ligt er natuurlijk maar net aan welke onderwerpen je belangrijker vindt. Ik ben op een aantal punten ook erg links. Alleen de migratie en klimaatplannen in die hoek zijn waardeloos.
Dat zijn dan weer de enige punten waar SP en FvD niet op verschillen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ligt er natuurlijk maar net aan welke onderwerpen je belangrijker vindt. Ik ben op een aantal punten ook erg links. Alleen de migratie en klimaatplannen in die hoek zijn waardeloos.
Maar goed ook voor mensen die in het midden zitten. Zo balanceren Amsterdam en Rotterdam tenminste nog een beetje met elkaar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Iedereen had het al verwacht, Amsterdam is een links bolwerk.
SGP heerst wel weer. Weinig verliezers.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:02 schreef Gorraay het volgende:
Ik vermoed dat de SGP weinig kiezers heeft verloren aan DENK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |