Ik zit er ook zo ongeveer in. Immigratie mag (in heel Europa) inderdaad best gecontroleerd worden. Maar bijvoorbeeld Nexit is zeer naief. Als je dat na Brexit nog steeds niet inziet..quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de ene kant wel, maar ik vind FvD ook geen verbeteringGaat me niet eens zozeer over zijn migratiepunten, daar ben ik het best mee eens (al in iets gematigder vorm), maar de rest
die mag er best wezenquote:
De SP en PvdA doen het dan ook enorm slecht en Groenlinks is meer Groen dan Links momenteel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Henk en Ingrid zijn te dom om dat te snappen... dus ik ben nu wel heel benieuwd wat ze in sommige colleges in de provincies gaan laten zien, want in Zuid-Holland zijn ze in charge om college te vormen...
Ik verwacht dat de liefde van Henk en Ingrid van korte duur gaat zijn
Dat was een hoax.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
Als ze die Volkert van der Graaf dan maar goed in de gaten houden
Mist een basis in realiteit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:40 schreef Infection het volgende:
GL en D66 willen plm 4/500mrd aan het klimaat spenderen maar 50Mrd voor zorg, justitie,onderwijs etc is never nooit aan de orde geweest
500%?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
FvD wint 500% meer zetels. Hiddema houdt een bescheiden toespraak en zijn publiek reageert bescheiden.De Coalitiepartijen lijden een gevoelig verlies en schreeuwen al;sof ze gewonnen hebben.
Ik vind dit een behoorlijk trieste reactie. Ga nou eens op de inhoud in, maak het niet persoonlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is natuurlijk voor een groot deel gewoon zo. Pim Voortuin, LPF, PVV, nu FvD. Allemaal opeenvolgende boosrechtse clubjes die als fuik dienen voor de onderbuik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |