Sterker nog die loopt gewoon rond.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Tjerry mag wel extra goed beveiligd worden, loopt vast nog wel ergens een Volkert rond.
Dat ben jij ook. Jij wilt ook een partij aan de macht die dingen wil die voor anderen een absolute nachtmerrie zouden zijn. Je bent echt niet beter dan de gemiddelde VVD-stemmer.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop van harte dat de VVD nog een zetel minder scoort uiteindelijk.
CDA en GL botsen hoor ik net.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef NaturalScience het volgende:
VVD/CDA/D66/CU/GL = meerderheid
VVD/CDA/D66/CU/PDVA = meerderheid
Prima. Geen enkel probleem voor Rutte dus.
Wat een onzin. Het leven is prima in het Nederland van nu.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Mensen die op de regeringspartij stemmen omdat ze tevreden zijn met hun leven kun je niet serieus nemen natuurlijk.
En GL graag ook eentje minderquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop van harte dat de VVD nog een zetel minder scoort uiteindelijk.
Omdat?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef La_Moustache het volgende:
Mijn stem op de Fvd is dus weggegooid als ik het goed begrijp?
Nee?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Mensen die op de regeringspartij stemmen omdat ze tevreden zijn met hun leven kun je niet serieus nemen natuurlijk.
Rutte wilt geen vaste samenwerking!quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdA lijkt me wat gematigder dan GL, daar liggen meer kansen
Een fuck you tegen het volk dus.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef NaturalScience het volgende:
Samenwerken gaat nog weleens lastig worden jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef La_Moustache het volgende:
Mijn stem op de Fvd is dus een weggegooide stem als ik het goed begrijp?
Dit is nog maar een exit-poll, de avond is nog jong.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:15 schreef Klepper272 het volgende:
Maar goed, dit is nog geen definitieve uitslag
Laten we nog maar even afwachten hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef NaturalScience het volgende:
We hebben toch een paar uurtjes kunnen genieten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef La_Moustache het volgende:
nee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef La_Moustache het volgende:
Dat nooitquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef La_Moustache het volgende:
Moeten ze eens uit bed komen en de echte wereld in stappen. Kan niemand bedenken die echt hard geraakt wordt, op de luie immigranten na.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ben jij ook. Jij wilt ook een partij aan de macht die dingen wil die voor anderen een absolute nachtmerrie zouden zijn. Je bent echt niet beter dan de gemiddelde VVD-stemmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |