Of mensen die niet kunnen tellen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neem ik serieuzer dan VVD stemmers.
dat zijn allemaal bejaarden die vvd gestemd hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat was prettig wakker worden...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik weet nog dat ik ging slapen met idee dat Clinton nieuwe president werd.
Lilian mag nog 1 2de kamerverkiezing de hele boel verkutkloterijen en kan daarna terug de provincie in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt wel dat veel mensen gewoon heel tevreden zijn met hun leven in Nederland en ook totaal geen probleem hebben met de VVD? Ik zou er zelf niet snel op stemmen maar dat ridiculiseren van de VVD-stemmers is vrij onnozel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh nee dat niet nee! Was gewoon verbaasd! Maar kon er wel om lachen tegelijkertijd. Vandaar de smiley.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vergelijking met Adolf ontgaat je?
En meer bij Bart Nolles zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lilian mag nog 1 2de kamerverkiezing de hele boel verkutkloterijen en kan daarna terug de provincie in.
Nee denk het niet, achterban van de VVD ruikt juist geld met die klimaatindustrie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:07 schreef Ronaldsen het volgende: [..] Dat is het enige nuttige van fvd, misschien draait VVD wat bij qua klimaat uitgaven
Dan zijn dat egoïstische mensen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Je snapt wel dat veel mensen gewoon heel tevreden zijn met hun leven in Nederland en ook totaal geen probleem hebben met de VVD? Ik zou er zelf niet snel op stemmen maar dat ridiculiseren van de VVD-stemmers is vrij onnozel.
Ah oké, ik vond hem ook leuk gevonden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:12 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Oh nee dat niet nee! Was gewoon verbaasd! Maar kon er wel om lachen tegelijkertijd. Vandaar de smiley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |