Geen i-dee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Oud_student het volgende:
Waarom krijgt de VVD nog steeds stemmen
Dom kuddevolk die zich niet geïnformeerd heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Oud_student het volgende:
Waarom krijgt de VVD nog steeds stemmen
Welkom in de wereld van de FvD-stemmer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:07 schreef Monolith het volgende:
Denken dat je als partij het vertrek van ministers kunt eisen voor je steun is wel wat onnozel natuurlijk.
Dat gaat niet gebeuren. VVD gewoon weer de de grootste.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:07 schreef Strani het volgende:
Ik wacht nog op de exitpoll waarin de FvD de grootste van het land is, want dat is ons door meerdere users hier beloofd.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik weet nog dat ik ging slapen met idee dat Clinton nieuwe president werd.
Mensen stemmen ook op Trump of voor de Brexit. Onderbuik is gonna onderbuik.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Japepk het volgende:
Fijn dat iedereen wel eerlijk opmerkt dat ze het Forum niet gunnen. Iedereen vraagt zich af waarom mensen op een partij zonder programma stemmen.
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die is ook president geworden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
D66 met GL en PvdA met SP.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Ivy_Mike het volgende:
PvdA D666 en SP kunnen beter gaan fuseren
Dat was echt genot.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog nooit zulke erge nachtmerries gehad, en dan wakker worden met het mooiste moment van je leven. Prachtige herinnering.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe meer deze coalitie verliest, hoe beter wmb.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef westwoodblvd het volgende:
Waarom heeft niemand het eigenlijk over het feit dat de SP in de oppositie percentueel gezien het meest verliest?
ik ben geen GL stemmer (verre van zelfs) maar dat lijkt me voor hun geen goed ideequote:
OF? ik denk EN.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
coalitie heeft dus de steun van PvdA of GL nodig
Nee rutte heeft al gezegd dat hij per voorstel steun zoekt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
kabinet heeft dus de steun van PvdA of GL nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |