abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 maart 2019 @ 21:56:43 #151
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_185750868
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, alleen schiet je bar weinig met autonomie op als je ziek of oud wordt en geen moer hebt kunnen opbouwen of nergens op terug kunt vallen.

Hetgeen overigens in datzelfde artikel als risico wordt vermeld.
Een vrij negatieve houding. Je schiet er ook niet zoveel mee op als je door werkstress en een burnout anderszins je mentale gezondheid aan het ondermijnen bent in een loondienstcontract (twee keer zo hoog onder werknemers). Maar blijf je vooral richten op 100% van Nederland in vaste dienst. Ik denk niet dat je daar zult komen, ook al komt er straks Marijnissen I t/m IV.

Daarnaast, als we het toch over pensioenen hebben:

quote:
Zelfstandigen voelen zich doorgaans ook fitter en sterker tijdens het werk, ze vinden hun baan over het algemeen gevarieerder en creatief uitdagender dan mensen in loondienst, en ze willen op latere leeftijd met pensioen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 20 maart 2019 @ 21:58:03 #152
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_185750917
quote:
15s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Een vrij negatieve houding. Je schiet er ook niet zoveel mee op als je door werkstress en een burnout anderszins je mentale gezondheid aan het ondermijnen bent in een loondienstcontract (twee keer zo hoog onder werknemers). Maar blijf je vooral richten op 100% van Nederland in vaste dienst. Ik denk niet dat je daar zult komen, ook al komt er straks Marijnissen I t/m IV.

Daarnaast, als we het toch over pensioenen hebben:
[..]

... alleen is er bij zo'n burn-out wel een vangnet. Voor die ZZP'er?

Of dit:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ht-beter-af-a1595856
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_185751169
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Blijven hopen, jongen. Dan zie ik je over een paar jaar terug in dit topic, met veel frustraties.

Net zoals dat bepaalde kiezers lijken te denken dat het kabinet morgen valt als de collatie haar meerderheid in de EK verliest. Gaat niet gebeuren.
Het is wel van een stuitende naïviteit allemaal inderdaad. Het FvD wat de politiek wel even zal doen veranderen. Onder leiding van een clown die zich in korte tijd van een imago heeft weten te verzekeren waardoor zijn collega's hem al nauwelijks serieus nemen. Uhu.
  woensdag 20 maart 2019 @ 22:03:39 #154
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_185751198
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

... alleen is er bij zo'n burn-out wel een vangnet. Voor die ZZP'er?
Wederom, te traditioneel gedacht. Maar goed, volgens mij gaan we hier niet uitkomen; jij krijgt mij niet overtuigd van de helende werking van vaste contracten voor iedereen. Je hebt ook wat smeerolie nodig in de arbeidsmarkt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_185751233
Aan de slag met je apparaat, Dionne :D
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_185751265
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is wel van een stuitende naïviteit allemaal inderdaad. Het FvD wat de politiek wel even zal doen veranderen. Onder leiding van een clown die zich in korte tijd al van een imago heeft weten te verzekeren waardoor zijn collega's hem al nauwelijks serieus nemen. Uhu.
[/quote]

Vooral fijn dat we straks in de provincie opgescheept zitten met een stel figuren die niemand kent en waarvan niemand weet wat ze willen. Stemvee dat op de lijst is beland als vulling. Toppie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 20 maart 2019 @ 22:06:49 #157
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185751361
voor het eerst van mijn leven ben ik blij dat de vvd nog de grootste in de 1e kamer is.
Tot nooit .......
pi_185751431
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
Vooral fijn dat we straks in de provincie opgescheept zitten met een stel figuren die niemand kent en waarvan niemand weet wat ze willen. Stemvee dat op de lijst is beland als vulling. Toppie.
Ja, dat belooft wat. Roepen dat het allemaal anders kan, beter moet, politici verstand van zaken moeten hebben en voorzien moeten zijn van de juiste motieven en dan gewoon lukraak wat figuren optrommelen. Het zou komisch zijn als niet zoveel idioten er de ironie niet van inzien.
pi_185751466
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, dat belooft wat. Roepen dat het allemaal anders kan, beter moet, politici verstand van zaken moeten hebben en voorzien zijn van de juiste motieven en dan gewoon lukraak wat figuren optrommelen.
Ze roepen helemaal niks. Ik heb die hele lijsttrekker van FvD Gelderland nog nooit een publiek optreden zien geven.
pi_185751499
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is wel van een stuitende naïviteit allemaal inderdaad. Het FvD wat de politiek wel even zal doen veranderen. Onder leiding van een clown die zich in korte tijd van een imago heeft weten te verzekeren waardoor zijn collega's hem al nauwelijks serieus nemen. Uhu.
Tja, eerst LPF, dan PVV en nu FvD. Je zou denken dat men iets leert, maar misschien ben ik iets te optimistisch over de mensheid.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_185751537
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef steelhead het volgende:

[..]

Tja, eerst LPF, dan PVV en nu FvD. Je zou denken dat men iets leert, maar misschien ben ik iets te optimistisch over de mensheid.
Dat baudet nooit meer veilig over straat kan bedoel je?
pi_185751567
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:09 schreef steelhead het volgende:

[..]

Ik heb democratie als meest wenselijke bestuursvorm al van het lijstje geschrapt, ja.
pi_185751590
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat Baudet meer wind te verduren heeft dan een Klaver of Jetten?
pi_185751749
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

De meeste politici worden bedreigd. Helaas is dat een waarheid. Kok ging nog op de fiets naar het werk.
pi_185751762
Lijkt wel een freakshow bij FvD :{
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_185751837
quote:
9s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat Baudet meer wind te verduren heeft dan een Klaver of Jetten?
Als hij in het rijtje fortuyn-wilders staat wel.
pi_185751881
Slechte spreekster die nanninga. Alsof ze tegen kleuters praat.
  woensdag 20 maart 2019 @ 22:19:08 #168
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_185751892
Morgen even genieten van al mijn collega’s die helemaal buttmad zijn wegens FvD.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_185751943
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb democratie als meest wenselijke bestuursvorm al van het lijstje geschrapt, ja.
Dat nou ook weer niet. Al zit het nu in slecht vaarwater, het is nog steeds te prefereren boven dictatuur. Maar mensen kunnen stom genoeg zijn om zichzelf daar in te stemmen.

Gelukkig is die kans in Nederland klein. Sowieso is de politiek te versplinterd op het moment om de complete macht te verkrijgen hier.
pi_185751965
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:18 schreef Murdera het volgende:
Slechte spreekster die nanninga. Alsof ze tegen kleuters praat.
Naja, de achterban he :P
pi_185751991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als hij in het rijtje fortuyn-wilders staat wel.
Ik word een beetje moe van die onzinnige vergelijking. Het maatschappelijke debat is - in de gehele breedte - heel erg verruwd. Een Klaver of Jetten hebben eveneens te maken met bedreigingen. Die zijn immers verantwoordelijk op eigen titel voor alle import en de daarmee gepaarde criminaliteit en erger. En het is niet dat de hersenloze tokkies onder ons zich maar aan één kant van het politieke spectrum bevinden.
pi_185752021
Wat mij vooral verbaast vanavond, is het gebrek aan kennis van ons politieke systeem van de doorsnee Nederlander. Zat figuren lijken te denken dat Baudet morgen een nieuw kabinet gaat formeren met de VVD.
pi_185752025
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van die onzinnige vergelijking. Het maatschappelijke debat is - in de gehele breedte - heel erg verruwd. Een Klaver of Jetten hebben eveneens te maken met bedreigingen. Die zijn immers verantwoordelijk op eigen titel voor alle import en de daarmee gepaarde criminaliteit en erger. En het is niet dat de hersenloze tokkies onder ons zich maar aan één kant van het politieke spectrum bevinden.
Moet je bij steelhead klagen.
pi_185752044
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:20 schreef steelhead het volgende:

[..]

Dat nou ook weer niet. Al zit het nu in slecht vaarwater, het is nog steeds te prefereren boven dictatuur. Maar mensen kunnen stom genoeg zijn om zichzelf daar in te stemmen.

Gelukkig is die kans in Nederland klein. Sowieso is de politiek te versplinterd op het moment om de complete macht te verkrijgen hier.
Nou ja, een technocratisch model gecombineerd met wat referenda zouden zo slecht nog niet zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Moet je bij steelhead klagen.
Die doelde volgens mij op iets heel anders.
pi_185752113
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 22:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou ja, een technocratisch model gecombineerd met wat referenda zouden zo slecht nog niet zijn.
[..]

Die doelde volgens mij op iets heel anders.
Niet zo zuur. Ik maakte maar een grapje. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')