Rechts in een notendop.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vinden ze ook leuk, gok ik zo.
Als ik m'n huis kan laten verven voor de helft door een Pool vind ik dat ook wel lekker.
Ja, awright.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie het aan m'n aandelen Philip Morris.
Laten we het er op houden dat mijn motieven wat diepgravender zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, en ik leg dus uit waarom ik in de provincie VVD stem. Maar in jouw bijzondere wereld is dat blijkbaar gek. Let wel: we stemmen voor de Provinciale Staten.
Ach joh, dat is helemaal niet de praktijk. Maatje van mij schilder en was daar ook bang voor, maar die heeft meer werk dan ooit.quote:
Niet diepgravender. Je hebt geen idee wat de provincie doet en het interesseert je geen reet. Je held Baudet heeft je echter wijsgemaakt dat een stem op het FvD het kabinet op kan breken. Daarom stem je Forum.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:58 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat mijn motieven wat diepgravender zijn.
Maar de aanname die je doet is dat een 23-jarige er nu bij gebaat is om op linkse partijen te stemmen, want die hadden de afgelopen 16 jaar andere keuzes gemaakt en daardoor heeft die 23-jarige morgen automatisch een baan met eeuwigheidsgarantie. Nee dus.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat je pretendeert dat sociale zekerheid en arbeidsrecht iets is waar men zo maar afstand van heeft genomen; die 23-jarigen iig niet want die mogen pas enkele jaren stemmen.
Dat rechtse beleid heeft geleid tot flexibilisering, minder zekerheid en tijdelijke contracten. En dus neemt het aantal zzp'ers ook noodgedwongen toe. Laat dat nu precies de rechtse bedoeling zijn. Jij echter brengt het alsof die zzp'ers van 23 dolgraag zzp'er zijn, i.p.v. een normale, vaste baan kunnen verwerven.
zeer relevant, aldus.
Maar wat raad je een Jan-Modaal aan die zijn rechten en onderkomen wenst te behouden?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat je pretendeert dat sociale zekerheid en arbeidsrecht iets is waar men zo maar afstand van heeft genomen; die 23-jarigen iig niet want die mogen pas enkele jaren stemmen.
Dat rechtse beleid heeft geleid tot flexibilisering, minder zekerheid en tijdelijke contracten. En dus neemt het aantal zzp'ers ook noodgedwongen toe. Laat dat nu precies de rechtse bedoeling zijn. Jij echter brengt het alsof die zzp'ers van 23 dolgraag zzp'er zijn, i.p.v. een normale, vaste baan kunnen verwerven.
zeer relevant, aldus.
SP stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Maar wat raad je een Jan-Modaal aan die zijn rechten en onderkomen wenst te behouden?
Nee, ze hebben gewoon redelijke punten waar ieder weldenkend mens zich in kan vinden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
Stemmen op FvD is vooral een modetrend. PVV is in de ogen van veel Nederlanders immers voor Tokkies. Als je zegt dat je FvD stemt, hoop je het idee te wekken dat je verstand hebt van politiek, want het is immers geen mainstream partij.
Ik weet wat de provincie doet maar het interesseert me geen reet. Het interesseert me geen reet ómdat ik weet wat de provincie doet. Net als ik ook weet wat de 1e kamer doet; dat heeft geen hond te maken met wat jij denkt dat Baudet mij wijsmaakt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet diepgravender. Je hebt geen idee wat de provincie doet en het interesseert je geen reet. Je held Baudet heeft je echter wijsgemaakt dat een stem op het FvD het kabinet op kan breken. Daarom stem je Forum.
Dat is niet diepgravend, maar vooral lachwekkend.
Na vanavond wel!quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
Stemmen op FvD is vooral een modetrend. PVV is in de ogen van veel Nederlanders immers voor Tokkies. Als je zegt dat je FvD stemt, hoop je het idee te wekken dat je verstand hebt van politiek, want het is immers geen mainstream partij.
Lijkt me niet heel aantrekkelijk voor Jan Modaal in een zzp-constructie, want de SP is nauwelijks bezig om op te komen voor zelfstandigen. Ze willen vooral dat het opdrachtgevers minder aantrekkelijk wordt gemaakt om zzp'ers in dienst te nemen.quote:
Sommige punten wel, sommige punten niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon redelijke punten waar ieder weldenkend mens zich in kan vinden.
Baudet die na een aanslag (waarvan hij de feiten niet kent) roept dat de grenzen dicht moeten? Ga toch weg.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon redelijke punten waar ieder weldenkend mens zich in kan vinden.
Dat is toch altijd het geval wanneer een groep mensen hetzelfde doet of wenst?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar het is wel een bevestiging dat een heleboel mensen echt schapen zijn.
Noem eens wat ridicule standpunten en geef mij eens een partij zonder ridicule standpunten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sommige punten wel, sommige punten niet.
Maar sommige punten zijn ook ronduit ridicuul.
Maar het is wel een bevestiging dat een heleboel mensen echt schapen zijn. Dit lijkt inderdaad - zoals Koos zegt - gewoon even hot en happening.
Omdat die opdrachtgevers vooral mensen voor een appel en een ei aan het werk willen zetten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel aantrekkelijk voor Jan Modaal in een zzp-constructie, want de SP is nauwelijks bezig om op te komen voor zelfstandigen. Ze willen vooral dat het opdrachtgevers minder aantrekkelijk wordt gemaakt om zzp'ers in dienst te nemen.
FvD wilt een wet 'Behoud Nederlandse Waarden'. Dat vind ik ridicuul. Want in de eerste plaats moeten we dan met z'n allen erover eens zijn over welke waarden we het dan hebben (en die kunnen natuurlijk ook van persoon tot persoon verschillen), en daarnaast willen ze harde sancties op het niet naleven daarvan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Noem eens wat ridicule standpunten en geef mij eens een partij zonder ridicule standpunten.
Tsja, jammer dat de provincie je niets interesseert. Die is relevanter dan je denkt en de Eerste Kamer juist minder relevant dan je denkt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:06 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ik weet wat de provincie doet maar het interesseert me geen reet. Het interesseert me geen reet ómdat ik weet wat de provincie doet. Net als ik ook weet wat de 1e kamer doet; dat heeft geen hond te maken met wat jij denkt dat Baudet mij wijsmaakt.
Wat is er op tegen om in iedergeval kritischer te kijken naar wie er binnenkomt? Op dit moment halen wij alles en iedereen binnen in aantallen waarop wij niet berekend zijn waardoor we mensen in onzekerheid laten en niet de optimale begeleiding kunnen geven die we zouden moeten geven.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Baudet die na een aanslag (waarvan hij de feiten niet kent) roept dat de grenzen dicht moeten? Ga toch weg.
FvD stemmen klinkt vooral interessant. Klinkt ook wat chiquer dan stemmen op de PVV.
Ken meerdere apolitieke figuren die plots FvD stemmen en vervolgens het idee hebben dat ze er goed over na hebben gedacht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sommige punten wel, sommige punten niet.
Maar sommige punten zijn ook ronduit ridicuul.
Maar het is wel een bevestiging dat een heleboel mensen echt schapen zijn. Dit lijkt inderdaad - zoals Koos zegt - gewoon even hot en happening.
Kan je boos over worden, maar daar heeft de zelfstandige niets aan. Tijd dat links ook weer solidair gaat worden met de kleine ondernemer, in plaats van hem of haar te zien als een grote bedreiging voor de eigen arbeider.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat die opdrachtgevers vooral mensen voor een appel en een ei aan het werk willen zetten.
Nexitquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Noem eens wat ridicule standpunten en geef mij eens een partij zonder ridicule standpunten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |