Gewone mandjes zijn er niet bij de Lidl en geen zin om een munt te zoeken voor een karquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:40 schreef Soury het volgende:
Die sleepmandjes zij de kutste uitvinding. Heb je veel neem een kar, niet veel draag die zooi ipv dat ding te slepen en tien minuten kijken in een gangpad en de teringzooi blokkeren. Ook daar duw ik wel eens tegenaan
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:43 schreef Marsani het volgende:
Ergste ruzie was met ex-man, we waren 7 maanden gestopt met roken en ik hield het niet meer vol. Ik ging een pakje halen en hij: doe je dat dan zet ik je hondje met bench en al op de snelweg. Maar kon dat niet geloven en ging toch. Kwam ik thuis hondje weg.
Had hij hem bij de buren bij de buurhond laten spelen. Jakkes, niet meer aan denken.
Ik ga vrolijker doen, beloofd.
Ohhhhquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:43 schreef Marsani het volgende:
Ergste ruzie was met ex-man, we waren 7 maanden gestopt met roken en ik hield het niet meer vol. Ik ging een pakje halen en hij: doe je dat dan zet ik je hondje met bench en al op de snelweg. Maar kon dat niet geloven en ging toch. Kwam ik thuis hondje weg.
Had hij hem bij de buren bij de buurhond laten spelen. Jakkes, niet meer aan denken.
Flink in de rondte zwaaien en dan lanceren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens de neiging om die miniwinkelkarretjes bij de vlaggenpaal vast te pakken en ermee te slaan.
Heb altijd een muntje in mijn zak.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewone mandjes zijn er niet bij de Lidl en geen zin om een munt te zoeken voor een kar
Ik neem bij de Lidl altijd een kar. En ik heb muntjes aan mijn sleutelbosquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewone mandjes zijn er niet bij de Lidl en geen zin om een munt te zoeken voor een kar
Ja en tijdens het lanceren moeder en kind mee slingeren,quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flink in de rondte zwaaien en dan lanceren.
Maak die karren altijd open met mijn huissleutel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem bij de Lidl altijd een kar. En ik heb muntjes aan mijn sleutelbos
Wat een lelijke truc. Ik hoop dat je er snel achter kwam.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:43 schreef Marsani het volgende:
Ik neem aan dat je iemand wel kent en dat dat niet serieus wasquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lelijke truc. Ik hoop dat je er snel achter kwam.
Ja, paar uur later. Maar hij was altijd zo, was het op het laatst gewend. Niet voor niks dat ik nooit een relatie meer wil.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lelijke truc. Ik hoop dat je er snel achter kwam.
Het is volkomen terecht dat mensen zich ergeren aan zulke dingen. Sommige mensen doen net of het een vakantieoord is of zo. Lazer op en laat me mijn boodschappen grijpen. Hoe eerder ik buiten sta met mijn zooi, hoe liever.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Lach maar jij.Kan er ook bijna om lachen trouwens.
Niet alle mannen zijn zo gelukkig. Op een dag kom je een lieverd tegen, hoop ik voor je.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:48 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, paar uur later. Maar hij was altijd zo, was het op het laatst gewend. Niet voor niks dat ik nooit een relatie meer wil.
Daar heb ik een reserve.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem bij de Lidl altijd een kar. En ik heb muntjes aan mijn sleutelbos
Nee, maar niet uit te leggen en niet geschikt voor hier.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je iemand wel kent en dat dat niet serieus was
Wat hij deed is ronduit schofterig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:48 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, paar uur later. Maar hij was altijd zo, was het op het laatst gewend. Niet voor niks dat ik nooit een relatie meer wil.
Precies! Ik ben één van die schatjes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn zo gelukkig. Op een dag kom je een lieverd tegen, hoop ik voor je.
Ik ook.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn zo gelukkig. Op een dag kom je een lieverd tegen, hoop ik voor je.
Alle mannen zijn hetzelfde.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:48 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou, ik heb gewoon geduld en ga niet om een laatste minuut boodschapje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is volkomen terecht dat mensen zich ergeren aan zulke dingen. Sommige mensen doen net of het een vakantieoord is of zo. Lazer op en laat me mijn boodschappen grijpen. Hoe eerder ik buiten sta met mijn zooi, hoe liever.
Ook bloed ende zenuwslopend irritant: gaan ze IN de deuropening staan wauwelen en kijken niet op of om. Sja dan moet je wéér TINGELINGELING!!! blèren. Je kan zo langzamerhand om de 5 seconden wel vriendelijk blijven vragen of je er alsjeblieft even langs mag, kom ff zeg.
Tijd dat er borgen geplaatst worden in supermarkten net 'klep dicht en doorlopen!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |