Nee, en het is slecht voor innovatie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah zo, ja actief tienduizenden oostblokkers importeren zodat de kwekers wat minder kunnen betalen lijkt mij ook niet geweldig in het licht van de woningnood.
Waarschijnlijk net zoals met Pim en Geertje. De volgende onzinverkoper is opgestaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:11 schreef the-eye het volgende:
Laten we hopen dat dit het begin van een nieuw tijdperk voor Nederland is.
Ik zie het hoopvol in
Nee, ik wil Thierry met een kek dansje...quote:
Mladic vond dat Karremans een kut-pianospeler was.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Net als Karremans, die liet ook de moslims afvoeren.
De PVV bestaat alweer wat jaartjes hè. Een partij die niet meer weg te denken is. Met een nu veranderend politiek landschap wordt het misschien in de toekomst nog weleens mogelijk daadwerkelijk zaken voor elkaar te krijgen. Aan een groeiend FvD zal de PVV zeker een bondgenoot hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zoals met Pim en Geertje. De volgende onzinverkoper is opgestaan.
Heb jij die ¤1000 van Rutte al gekregen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef bianconeri het volgende:
Dat mensen op zo'n zieke leugenachtige partij stemmen zegt genoeg.
Verwacht je dat ze hun roep om referenda zullen laten vallen als uitslagen daarvan niet in hun straatje passen misschien?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef bianconeri het volgende:
Dat er zoveel op FvD gestemd wordt laat wel zien hoe ziek en kapot Nederland is.
Waar heb jij op gestemd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:04 schreef bianconeri het volgende:
Dat er zoveel op FvD gestemd wordt laat wel zien hoe ziek en kapot Nederland is.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Verwacht je dat ze hun roep om referenda zullen laten vallen als uitslagen daarvan niet in hun straatje passen misschien?
Ik heb mijn twijfels.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mensen vinden het alleen een leugenachtige partij omdat ze er bang voor zijn.
Leugenaars zijn demofoob '66, gl, vvd en denk. Toevallig bianco z'n partijtjes.
Ik had van jou wel een FOK! livestream vanaf de FvD party verwachtquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:21 schreef Nikonlover het volgende:
Klimaatakkoord!
Prachtige winst van FvD! FvD de grootste winnaar vandaag!
Zeist was mij iets te ver weg. Heb het overwogen maar aangezien ik daar niemand ken en geen hotelletje wil pakken ben ik thuis geblevenquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik had van jou wel een FOK! livestream vanaf de FvD party verwacht
Doet elke partij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Verwacht je dat ze hun roep om referenda zullen laten vallen als uitslagen daarvan niet in hun straatje passen misschien?
Doet elke partij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Klopt. Maar uberhaupt niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:19 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels.
Ik denk dat hij überhaupt niet stemt vanwege zijn geloof.
Dat is wel heel sterk gesteld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:34 schreef bianconeri het volgende:
Klopt. Maar uberhaupt niet.
Snap niet dat mensen nog in die leugens trappen.
Laat staan in een onzin partij als de FvD waar geen enkele waarheid vandaan komt en die alleen maar het milieu kapot wil maken.
Bang nee? En partijtjes? Nee geen enkel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:17 schreef Red_85 het volgende:
Mensen vinden het alleen een leugenachtige partij omdat ze er bang voor zijn.
Leugenaars zijn demofoob '66, gl, vvd en denk. Toevallig bianco z'n partijtjes.
Laat die honden van de NOS lekker wachten. Wat een baasquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef the-eye het volgende:
Thierry komt altijd overal te laat![]()
Die hele zaal en de NPO staan te wachten
De rockster.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:37 schreef the-eye het volgende:
Thierry komt altijd overal te laat![]()
Die hele zaal en de NPO staan te wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |