Maar nu weet ik niet weer wat ik moet doen om gelijkwaardigheid na te streven. Straks moet ik nog een echte onderbouwing gaan zoeken waarom ik op iemand stem. Waarom is het zo ingewikkeld allemaal.quote:
Noesquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar nu weet ik niet weer wat ik moet doen om gelijkwaardigheid na te streven. Straks moet ik nog een echte onderbouwing gaan zoeken waarom ik op iemand stem. Waarom is het zo ingewikkeld allemaal.
Klussukkelquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bovenste kootje is gebroken, maar staat mooi. gaan ze niks aan doen vanwege de hechtingen.
Ze mocht meequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Driftbui als ze erachter komt dat ze niet mee het hok in mag
Kluskootjequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bovenste kootje is gebroken, maar staat mooi. gaan ze niks aan doen vanwege de hechtingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik kijk graag vooruitquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee wijsvinger
ben nog niet getrouwd
Goede keuzequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze mocht mee
En heeft zelf op Dikkie Dik gestemd op haar blaadje zei ze
Uitzonderingen op trouwringvingers zijn altijd mogelijk. Mijn broer heeft exostose, om sommige kootjes krijg je echt geen ring heen. Dus die is nu getrouwd op zijn protestantsquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kijk graag vooruit
Hopelijk kan ze een degelijke vent van je maken
Trouwen op zijn protestants?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uitzonderingen op trouwringvingers zijn altijd mogelijk. Mijn broer heeft exostose, om sommige kootjes krijg je echt geen ring heen. Dus die is nu getrouwd op zijn protestants
Is dat ringloos?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uitzonderingen op trouwringvingers zijn altijd mogelijk. Mijn broer heeft exostose, om sommige kootjes krijg je echt geen ring heen. Dus die is nu getrouwd op zijn protestants
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kluskootje
Ik heb nooit blessures van het klussen
Als je niks doet kan je niks hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles op z'n tijd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kijk graag vooruit
Hopelijk kan ze een degelijke vent van je maken
Zoals ik het begreep hebben die verlovingsring en trouwring precies andersom dan de mensen van het Ware Geloof.quote:
Protestants: trouwring rechtsquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep hebben die verlovingsring en trouwring precies andersom dan de mensen van het Ware Geloof.
Oh zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep hebben die verlovingsring en trouwring precies andersom dan de mensen van het Ware Geloof.
En wat hebben de mensen van de kleuterneukerclub van Rome dan met ringen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |