Maar nu weet ik niet weer wat ik moet doen om gelijkwaardigheid na te streven. Straks moet ik nog een echte onderbouwing gaan zoeken waarom ik op iemand stem. Waarom is het zo ingewikkeld allemaal.quote:
Noesquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar nu weet ik niet weer wat ik moet doen om gelijkwaardigheid na te streven. Straks moet ik nog een echte onderbouwing gaan zoeken waarom ik op iemand stem. Waarom is het zo ingewikkeld allemaal.
Klussukkelquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bovenste kootje is gebroken, maar staat mooi. gaan ze niks aan doen vanwege de hechtingen.
Ze mocht meequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Driftbui als ze erachter komt dat ze niet mee het hok in mag
Kluskootjequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bovenste kootje is gebroken, maar staat mooi. gaan ze niks aan doen vanwege de hechtingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik kijk graag vooruitquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee wijsvinger
ben nog niet getrouwd
Goede keuzequote:Op woensdag 20 maart 2019 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze mocht mee
En heeft zelf op Dikkie Dik gestemd op haar blaadje zei ze
Uitzonderingen op trouwringvingers zijn altijd mogelijk. Mijn broer heeft exostose, om sommige kootjes krijg je echt geen ring heen. Dus die is nu getrouwd op zijn protestantsquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kijk graag vooruit
Hopelijk kan ze een degelijke vent van je maken
Trouwen op zijn protestants?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uitzonderingen op trouwringvingers zijn altijd mogelijk. Mijn broer heeft exostose, om sommige kootjes krijg je echt geen ring heen. Dus die is nu getrouwd op zijn protestants
Is dat ringloos?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uitzonderingen op trouwringvingers zijn altijd mogelijk. Mijn broer heeft exostose, om sommige kootjes krijg je echt geen ring heen. Dus die is nu getrouwd op zijn protestants
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kluskootje
Ik heb nooit blessures van het klussen
Als je niks doet kan je niks hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles op z'n tijd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kijk graag vooruit
Hopelijk kan ze een degelijke vent van je maken
Zoals ik het begreep hebben die verlovingsring en trouwring precies andersom dan de mensen van het Ware Geloof.quote:
Protestants: trouwring rechtsquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep hebben die verlovingsring en trouwring precies andersom dan de mensen van het Ware Geloof.
Oh zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep hebben die verlovingsring en trouwring precies andersom dan de mensen van het Ware Geloof.
En wat hebben de mensen van de kleuterneukerclub van Rome dan met ringen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nooit geweten, maar dat verschilt dus per land verteld DuckDuckGo mij netquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo
Ik dacht dat alleen katholieken ring links dragen en de rest van de christelijke wereld rechts.
En veel ongelovigen ook rechts
Amerikanen dragen ‘m ongeacht geloof links.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo
Ik dacht dat alleen katholieken ring links dragen en de rest van de christelijke wereld rechts.
En veel ongelovigen ook rechts
Ik heb links mijn verlovingsring en rechts mijn trouwring. Doe ze voor deeg kneden wel eens af maar verder merk ik ze echt niet op tijdens bezigheden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:07 schreef Molo het volgende:
Links is tevens een mooi verhaal over dichtstbijzijnde ader naar je hart, een mooi verhaal nog uit de Romeinse tijd
En links is handiger als je schrijft met rechts en sowieso als je rechtshandig bent
Komen ex militairen die niet sporen in de burgermaatschappij ook weer aan het werkquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nieuwsbladtra(...)eiligers-zeeschepen/goede ontwikkeling.
Kloptquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nooit geweten, maar dat verschilt dus per land verteld DuckDuckGo mij net
Wat heeft dat lang geduurdquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nieuwsbladtra(...)eiligers-zeeschepen/goede ontwikkeling.
Ik heb gevoelige handjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Amerikanen dragen ‘m ongeacht geloof links.
[..]
Ik heb links mijn verlovingsring en rechts mijn trouwring. Doe ze voor deeg kneden wel eens af maar verder merk ik ze echt niet op tijdens bezigheden.
Jurken?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Net als soorten ringen, jurken etc
Wit kan voor maagden, maar ook voor de ziel die naar het hiernamaals verkast.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jurken?
Christus te paard, wat mensen zich gek laten maken
Tja in de praktijk gebeurde het al vol op.. Gevalletje hoe wil je het handhaven..quote:
Bijgeloofquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Wit kan voor maagden, maar ook voor de ziel die naar het hiernamaals verkast.
Vroeger werd er in Nederland ook in het zwart getrouwd door de vrouw.
In met name Afrikaanse landen zie je dat nog steeds wel. Wit is de kleur van de dood
Etc
Gebruiken, rituelen, mooi man
Zolang je het niet serieus neemtquote:
Mensen zijn dieren. Het is een illusie te denken dat we van alles rationeel bedenken en beslissenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zolang je het niet serieus neemt
Oerdriftenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn dieren. Het is een illusie te denken dat we van alles rationeel bedenken en beslissen
Jij hebt vooruit gedachtquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:23 schreef Clubsoda het volgende:
Ik draag rechts een pinkring en ringvingerringen dus bij voorkeur links zodat het niet botst. Pinkring rechts omdat die pink dikker is, dus als ik ooit dikkere vingers krijg dan kan ik nog naar links wisselen.
Dat was de meneer die de ring gemaakt heeft, die dit advies gafquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij hebt vooruit gedacht
Ik heb vroegah ringen gedragen maar onhandig en in de zorg moeten ze toch af. Dus nu doe ik de moeite niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef Leintjeuh het volgende:
TMI spoiler:Alles kleiner dan een basketbal down there zal toch wel meevallen nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ben geen Rotterdammerquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef derLudolf het volgende:
Zeg Rotterdammers, allemaal op FvD gestemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |