quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar los daarvan 'schrik' ik een beetje van dat getal. Is dat echt? Klopt dat? Zitten hier werkelijk zoveel fvd-aanhangers? Waarom? Is de typische Fok!ker een fvd'er? Is de typische fvd'er een Fok!ker? Mis ik iets? Hoor ik hier wel?
Even los van de cijfers van actieve leden en eventuele manipulatie, daar kan ik niet over oordelen. Maar het is denk ik wel logisch dat in tijden van politieke activiteit (en spanningen, en landelijke en internationale drama's, helaas) mensen ook eerder de politieke stellingname opzoeken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Toen met dat landkaartje van kree (waar wonen de fok!kers?) waren er ook zo'n 500-600 aanmeldingen, dus dit zou in theorie kunnen. Maar ik geloof nooit dat alle actieve users hun weg vinden naar dit topic en dan ook nog eens de poll gaan invullen.
Of wel, dat valt me dan weer mee van fok!
ja daar komen ook vaak mensen die gewoon normaal denken en vaak ook midden in de zooi staan waar de gemiddelde politieke lui niet eens in de buurt wil komenquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
GeenStijl is ook wel een beetje zoals Fok he
Wat een zielig persoon is dittwitter:looovetinkebell twitterde op woensdag 20-03-2019 om 11:45:46Even EEN DRINGEND ADVIES aan medeleden / clubgenoten #FVD —> Als je vandaag gaat stemmen, kleur dan minimaal twee rondjes rood op het stembiljet voor EXTRA VEEL FVD ZETELS!!! 🔴🔴 #stemzeweg #ps19 ✔️ https://t.co/vs1Vb3bs90 reageer retweet
Sure, we will go with thatquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja daar komen ook vaak mensen die gewoon normaal denken en vaak ook midden in de zooi staan waar de gemiddelde politieke lui niet eens in de buurt wil komen
GOUTquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:39 schreef vigen98 het volgende:
Wat een zielig persoon is dittwitter:looovetinkebell twitterde op woensdag 20-03-2019 om 11:45:46Even EEN DRINGEND ADVIES aan medeleden / clubgenoten #FVD —> Als je vandaag gaat stemmen, kleur dan minimaal twee rondjes rood op het stembiljet voor EXTRA VEEL FVD ZETELS!!! 🔴🔴 #stemzeweg #ps19 ✔️ https://t.co/vs1Vb3bs90 reageer retweet
Expres mensen fouten willen laten maken zodat hun stem ongeldig is. Zal vast niet lukken maar dat je dit überhaupt probeert is al zielig genoeg.
Minder criminaliteit, het wordt dan een normaal handelsartikel. Bovendien slaat het nergens op dat het illegaal is, minder gevaarlijk en schadelijk dan alcohol. En de wijze waarop het nu gebeurt, vrij aan de voordeur, illegaal aan de achterdeur kan ook echt niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:37 schreef Anneloos het volgende:
Wat voor voordelen zien jullie bij de legalisering van softdrugs?
Ik zelf ben echt anti drugs (ieder zijn eigen), maar zie er wel zo de voordelen van voor medicinale doeleinden
Bij links is alles geoorloofd, vraag maar aan de vrouw van Janmaat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:39 schreef vigen98 het volgende:
Expres mensen fouten willen laten maken zodat hun stem ongeldig is. Zal vast niet lukken maar dat je dit überhaupt probeert is al zielig genoeg.
Het klopt ook niet. Wat je moet doen is niet het rode potlood gebruiken maar met een groene balpen op GroenLinks stemmen. Dan telt je stem dubbel en wordt Nederland gered van het verkeerde populisme.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:39 schreef vigen98 het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:39 schreef vigen98 het volgende:
Dit klopt niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:40 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Het klopt ook niet. Wat je moet doen is niet het rode potlood gebruiken maar met een groene balpen op GroenLinks stemmen. Dan telt je stem dubbel en wordt Nederland gered van het verkeerde populisme.
Denk aan die foto waarin Thierry naakt voor het zwembad ligt en dan lukt het zelfs jou om op FvD te stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:03 schreef Anneloos het volgende:
Als vrouw op FvD stemmen is sowieso uit den boze. Baudet is groots vrouwliefhebber
Die grap wordt bij elke verkiezing gemaaktquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:39 schreef vigen98 het volgende:
Zullen we die hier nog eens plaatsen anders?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk aan die foto waarin Thierry naakt voor het zwembad ligt en dan lukt het zelfs jou om op FvD te stemmen.
Het voelt echt weer een beetje zoals in 2001 met de heer Fortuyn. Al komt de heer Baudet natuurlijk helaas niet eens in de buurt van Pim qua kennis en charisma Maar zijn plannen vind ik prima.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel grappig dat iedereen zo bang is voor FvD.
Wanneer was die afspraak gemaakt? Voor of na de uitlatingen van Baudet die de partijen onrespectvol vonden? Heb dit even gemist, dus graag een bron.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De "deugende" partijen zijn bovendien geen haar beter. Partijen hadden afgesproken dat ze dinsdag "terughoudend" campagne zouden voeren, maar Klaver begon dinsdag op Twitter meteen al met moddergooien richting Baudet. Idem voor Robot Jetten tijdens het vragenuurtje in de Tweede Kamer.
Meisjes van 18/19/20 jaar hoeven dat toch niet te betalen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:45 schreef RAVW het volgende:
maar ben erg bang dat GL weer eens heel veel gaat winnen , om vervolgens volgend jaar er achter te komen dat je minimaal 500 euro aan Eneco , essent , of nuon mag gaan betalen per maand
Als man zijnde ben ik niet zo geïnteresseerd in de Baudetraket, maar je zal er vast vrouwelijke users mee plezieren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zullen we die hier nog eens plaatsen anders?
nee daar hebben hun Sugar dad wel voor :-)quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:50 schreef asco het volgende:
[..]
Meisjes van 18/19/20 jaar hoeven dat toch niet te betalen.
Ja mij bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als man zijnde ben ik niet zo geïnteresseerd in de Baudetraket, maar je zal er vast vrouwelijke users mee plezieren.
Ja? Dat zou inderdaad ook wel een voordeel kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Minder criminaliteit, het wordt dan een normaal handelsartikel. Bovendien slaat het nergens op dat het illegaal is, minder gevaarlijk en schadelijk dan alcohol. En de wijze waarop het nu gebeurt, vrij aan de voordeur, illegaal aan de achterdeur kan ook echt niet.
Dit soort "moreel verheven" types denkt dat FvD-kiezers per definitie dom zijn. Ze willen zó graag laten zien dat ze deugen, dat ze dit soort berichtjes de wereld in slingeren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:39 schreef vigen98 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |