Ik denk dat ze volgende keer gewoon een extra sprinter meenemen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Achter Sbaraajli geëindigd, ik neem aan dat Kris volgende keer kopman wordt.
Dit. Best zuur, einde carrière door een val in Nokere Koersequote:Op woensdag 20 maart 2019 17:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is ook gewoon een strontkoers eigenlijk.
Wij juichen niet voor vlaggetjes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom juicht niemand voor Bol?
De enige Bol waar ik voor juich is Manute.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom juicht niemand voor Bol?
En zijn zoon Bol Bol dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De enige Bol waar ik voor juich is Manute.
Dat hangt af van de draft lottery, maar eigenlijk vind ik alles wat geen Zion is helemaal kut.quote:
Jij zit vol de hypetrain?quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat hangt af van de draft lottery, maar eigenlijk vind ik alles wat geen Zion is helemaal kut.
Dat is overdreven, maar buiten Zion blaast de draft class me niet echt weg. Zion heeft ook gebreken, maar heeft ook met afstand de hoogste upside sinds Durant denk ik. Ik hoef in ieder geval geen RJ Barrett of Ja Morant.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:10 schreef Coelho het volgende:
Even luisteren naar het fragment op de site van NOS. Iemand die niet in beeld is roept juichend naar Bol dat hij ¤1000 op hem heeft ingezet![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:10 schreef Coelho het volgende:
Even luisteren naar het fragment op de site van NOS. Iemand die niet in beeld is roept juichend naar Bol dat hij ¤1000 op hem heeft ingezet![]()
Is toch mooi manquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]![]()
Overigens lijkt het me sterk dat die afzetters daar een liability van een euro'tje of 80.000 aan gaan.
[ afbeelding ]
twitter:daanhakkenberg twitterde op woensdag 20-03-2019 om 18:24:29Eerste onderzoek in ziekenhuis Mathieu van der Poel: geen breuken, wel kneuzingen en schaafwonden. Kan programma wegprogramma afwerken zoals gepland reageer retweet
Sterke Stijn is een lieve jongentwitter:daanhakkenberg twitterde op woensdag 20-03-2019 om 18:12:52Stijn Devolder, ploegmaat van Mathieu van der Poel. Bleef bij hem tot hij in ambulance lag: 'Mathieu verging van de pijn. Ik vrees voor zijn elleboog, sleutelbeen, heup en hij had veel pijn in z'n knieen.' reageer retweet
Een Sint-Niklaasje dus.twitter:daanhakkenberg twitterde op woensdag 20-03-2019 om 18:24:29Eerste onderzoek in ziekenhuis Mathieu van der Poel: geen breuken, wel kneuzingen en schaafwonden. Kan programma wegprogramma afwerken zoals gepland reageer retweet
Lokeren-tjequote:Op woensdag 20 maart 2019 18:28 schreef wimderon het volgende:
Een Sint-Niklaasje dus.twitter:daanhakkenberg twitterde op woensdag 20-03-2019 om 18:24:29Eerste onderzoek in ziekenhuis Mathieu van der Poel: geen breuken, wel kneuzingen en schaafwonden. Kan programma wegprogramma afwerken zoals gepland reageer retweet
Wordt wel duidelijk dat ik het op dit moment intens saaie veldrijden matig gevolgd heb afgelopen seizoen.quote:
Meestal wint ie dan de volgende koersquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niet de eerste keer dat MVDP verontrustend lang blijft liggen, overal naar grijpt en we later horen dat het allemaal wel meevalt. Voor een wielrenner dus best een dramaqueen.
Mathieu heeft Koffieplanter-fever.quote:
hard fietsenquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kan het dat Cees Bol hier opeens wint?
Jaaaaaaquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:25 schreef Momo... het volgende:
twitter:daanhakkenberg twitterde op woensdag 20-03-2019 om 18:24:29Eerste onderzoek in ziekenhuis Mathieu van der Poel: geen breuken, wel kneuzingen en schaafwonden. Kan programma wegprogramma afwerken zoals gepland reageer retweet
Alles op alles zetten om vanaf nu zo hard mogelijk te gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kan het dat Cees Bol hier opeens wint?
Cees leunt wel iets meer naar de dame toequote:
Welke Fokker was dit?quote:“Ik heb het toch maar zelden zo erg meegemaakt”, voegde persverantwoordelijke Stephanie Clerckx eraan toe. “Aan de start was er zo’n man die heel de tijd naast en tegen Remco aan liep. Ik heb hem uiteindelijk met geweld van hem weg moeten duwen. Zo had ik het toch nog nooit gezien.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |