quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef wat een leuke meid. Wie is dit?
quote:
volgens mij is ze compleet gestoordquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef wat een leuke meid. Wie is dit?
Op woensdag 20 maart 2019 14:37 schreef Zosk het volgende:
in het vorige topic vond je d'r lekker en nu opeens niet, er is echt wat mis met jou rare aziatische mafklapper mafkees mafketelquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar makeup al niet goed voor is he haha
Of invloed op hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is het ook. Nederland is een speldenpunt op de landkaart. Die paar auto's en koeien minder gaan het verschil niet maken. We kunnen er beter voor zorgen dat we het NU goed hebben in plaats van dat we allemaal financieel worden uitgemolken voor iets waar we niet eens profijt aan hebben.
Mag ook in DM hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:40 schreef xcachet het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 20 maart 2019 14:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe kijk jij voordat je iemand gaat pijpen?
[/quote
Dit is me te persoonlijk
Met makeup ziet ze er leuk uit jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in het vorige topic vond je d'r lekker en nu opeens niet, er is echt wat mis met jou rare aziatische mafklapper mafkees mafketel
Hoezo straks, zit ik altijd al als jij hier postquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit je straks met een harde in je broek op je werk.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoezo straks, zit ik altijd al als jij hier post
Waar zeg ik dat? Kutsukkel debieltjequote:Op woensdag 20 maart 2019 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof jij zo knap bent zonder makeup
Wat zou jij ermee doen danquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit je straks met een harde in je broek op je werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |