Misschien.quote:
hahaatjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je vrouws reactie als je je broek weer eens omlaag doet haha
Hahahaquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je vrouws reactie als je je broek weer eens omlaag doet haha
Een man die opgewonden wordt van een volwassen vrouw vind je vies?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hangt af van de context natuurlijk
Hoe kijk jij voordat je iemand gaat pijpen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is Haags voor dat hij je pik wil pijpen.
Ga er even op doorquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een man die opgewonden wordt van een volwassen vrouw vind je vies?
Dochter van VKquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef wat een leuke meid. Wie is dit?
Is het ook. Nederland is een speldenpunt op de landkaart. Die paar auto's en koeien minder gaan het verschil niet maken. We kunnen er beter voor zorgen dat we het NU goed hebben in plaats van dat we allemaal financieel worden uitgemolken voor iets waar we niet eens profijt aan hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb Pauw en Jinek gekeken en live debatten en ben tot de conclusie gekomen dat ik het klimaat in Nederland redden voor miljarden euro’s echt de meest kansloze missie uit de Nederlandse geschiedenis vind. Dus ik kwam al gauw bij hun uit.
Emily Ruddquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef wat een leuke meid. Wie is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |