is dit een racistische vraag?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij fysiek in staat om te rennen dan ?
Serieuze vraag.
quote:
Ik ren wekelijks een marathonquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij fysiek in staat om te rennen dan ?
Serieuze vraag.
Ja, problem?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hou me niet voor de gek, en vooral jezelf niet
Wat is je punt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gast, die is 5 jaar jonger dan ik ben
Van hoeveel mm?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
absoluut niet, ik hou echt van racisme
Jij stemt alleen maar links omdat je bang bent dat je anders het land uit moet. Jij weet ook best dat fvd de weg naar voren isquote:
Laten we dit moment te gebruiken om stil te staan bij het feit dat het niet goed is om tegen jezelf te liegenquote:
Ik laat mij niet uit over mijn politieke voorkeurquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij stemt alleen maar links omdat je bang bent dat je anders het land uit moet. Jij weet ook best dat fvd de weg naar voren is
Oke is goed, kenner der marathons.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een marathon is gewoon een vaste afstand hoor
Ik heb Pauw en Jinek gekeken en live debatten en ben tot de conclusie gekomen dat ik het klimaat in Nederland redden voor miljarden euro’s echt de meest kansloze missie uit de Nederlandse geschiedenis vind. Dus ik kwam al gauw bij hun uit.quote:
Hahahahah kutbeta sukkelquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat ik geen vrouwen heb bezwangerd toen ik 5 was.
Buuf weertje hequote:Op woensdag 20 maart 2019 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke is goed, kenner der marathons.
is goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke is goed, kenner der marathons.
Doet wel pijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laten we dit moment te gebruiken om stil te staan bij het feit dat het niet goed is om tegen jezelf te liegen
quote:
quote:
Gadverdamme.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
De waarheid is hard meis, net zoals een opgewonden man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |