Ja, geen flauw idee bij dat topicquote:Op maandag 1 april 2019 21:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
KLB / Mensen die zich ziekmelden is toch gewoon een originele mikey tt? (hehe)
ja nou maar zelf verander je dus ook al naar 'die'quote:Op maandag 1 april 2019 21:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, geen flauw idee bij dat topic![]()
Maar kan toch zweren dat het Kardashian topic 'welke' had
Mogen 'mensen welke' topics nu ook al niet dan?quote:Op maandag 1 april 2019 21:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja nou maar zelf verander je dus ook al naar 'die'
goeie ontwikkeling mikey, lekker bezig
Doe gewoon niet zo kinderachtigquote:Op maandag 1 april 2019 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mogen 'mensen welke' topics nu ook al niet dan?![]()
Voor de duidelijkheid
Is een serieuze vraag.quote:Op maandag 1 april 2019 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo kinderachtig
Dat is niet echt een antwoord. "Mensen welke" is vrij normaal.quote:Op maandag 1 april 2019 21:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Gewoon normale TT's pakken en dan is er niks aan de hand snap je
Wierwens ook toch?quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is niet echt een antwoord. "Mensen welke" is vrij normaal.
Hier wordt "welke" aangekaart, niet wierwiens, woerwuur en wuurdaarquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
Je hebt je antwoord al gehad toch? dat hele gedoe met 'maak de meest debiel onleesbare TT's' is wel beetje klaar.
Dan zal ik mn bril niet opgehad hebben en wien hebben gezien ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2019 12:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hier wordt "welke" aangekaart, niet wierwiens, woerwuur en wuurdaar
Kan je dit topic checken:quote:Op dinsdag 2 april 2019 12:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan zal ik mn bril niet opgehad hebben en wien hebben gezien ofzo
Kan wel. Dat jij je zo druk kunt maken over welke vs die, betekent niet dat ik dat ook kan. Ga er maar van uit dat er welke stond. Nu staat er die.quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan je dit topic checken:
KLB / Mensen die haten op Kim Kardashian
Kan zweren dat hier welke stond. Ik kan het ook fout hebben hoor
Kan jij dat niet zien dan?quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan wel. Dat jij je zo druk kunt maken over welke vs die, betekent niet dat ik dat ook kan. Ga er maar van uit dat er welke stond. Nu staat er die.
Het is niet zo dat je wereld nu in stort, of wel dan?
Jawel. Dat jij je zo druk kunt maken over welk woordje er nu stond, betekent niet dat ik dat ook kan. Ga er maar van uit dat er welke stond. Nu staat er die.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan jij dat niet zien dan?
Gaat verder meer over dat het duidelijk is...
Ik maak me niet druk om wat er eerst stond. Het gaat erom dat er duidelijkheid is over of we 'die' en 'welke' wel of niet kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel. Dat jij je zo druk kunt maken over welk woordje er nu stond, betekent niet dat ik dat ook kan. Ga er maar van uit dat er welke stond. Nu staat er die.
Het is niet zo dat je wereld nu in stort, of wel dan?
Oke, vanaf nu normale TT's gebruiken in correct Nederlands okok.quote:Op dinsdag 2 april 2019 15:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om wat er eerst stond. Het gaat erom dat er duidelijkheid is over of we 'die' en 'welke' wel of niet kunnen gebruiken.
Ik heb helemaal nooit geïmpliceerd dat ik de aanpassing erg vond. Dat maak jij ervan. Gaat me erom dat het duidelijk is, ook voor in de toekomst.
Is goed, thanksquote:
Ik zie geen TR's, dus het zou helpen als je zou zeggen waar je het over hebt, want dat kan ik natuurlijk niet ruiken hequote:Op woensdag 3 april 2019 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zeg, mag er gewoon met erge ziektes gespot worden? Notabene eentje waardoor een fokker een paar dagen geleden is overleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |