Dan ben je dus niet echt ziek als j dat nog kuntquote:Op maandag 1 april 2019 16:57 schreef Mikeytt het volgende:
Als je ziek bent, werk dan in ieder geval thuis ofzo...
Dat bepaal jij helemaal niet.quote:Op maandag 1 april 2019 16:57 schreef Mikeytt het volgende:
Klacht: Mijn terechtste klacht sinds dagen.
lol dat doen ze van mij wel , vragen gelijk wanneer ik weer denkt te beginnen ze hopelijk dat ik dan zegt , morgen terwijl ik me net een uurtje daarvoor me pas ziek gemeld heb.quote:Op maandag 1 april 2019 17:10 schreef the-eye het volgende:
Ik neem aan dat je ze als "bezorgde collega" gedurende de dag wel een paar keer opbelt om te vragen hoe het gaat?
Niks mis met ziekmelden, maar van thuiswerken steek je niemand aan hoorquote:Op maandag 1 april 2019 17:00 schreef spierbal het volgende:
Het zou beter zijn om met griep en of verkouden zijn thuis te blijven. Ten eerste is jouw productiviteit niet 100% en je steekt andere aan waardoor de productiviteit lager komt te liggen dan die paar dagen dat je "ziek"thuis zit.
Maar gaat je moeder dan niet zeuren met die stapels pallets in de woonkamer?quote:Op maandag 1 april 2019 17:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niks mis met ziekmelden, maar van thuiswerken steek je niemand aan hoor
In 3 jaar 0 keer ziekgemeldquote:Op maandag 1 april 2019 17:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS is zo'n slappe lul die om het minste of geringste 'ziek' thuisblijft en dan stoer gaat verkondigen dat hij thuis nog wel gewerkt heeft
Mensen met wat anders dan een kantoorbaanquote:Op maandag 1 april 2019 18:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Maar gaat je moeder dan niet zeuren met die stapels pallets in de woonkamer?
Sommige mensen hebben even hun rust tijdens de ziekte nodig om te kunnen herstellen. Maar dan moet je vanuit huis daarna wel aan de bak hoor.quote:Op maandag 1 april 2019 16:57 schreef Mikeytt het volgende:
![]()
Ok ok, het ziekmelden is niks mis mee hoor, maar het gaat hier om de mensen die zich ziekmelden en dan gewoon thuis niksen.
Niksen, maar wel 100% uitbetaald krijgen. Als je kanker hebt oid is het uiteraard logisch dat je alleen tussen de operaties door gaat werken, maar sommigen blijven gewoon een hele dag zonder te werken thuis omdat ze griep hebben ofzo
Klacht: Mijn terechtste klacht sinds dagen.
Kan ook geen kwaad behalve:quote:Op maandag 1 april 2019 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Doorwerken als je ziek bent is dan ook nergens goed voor.
Het vertraagt je herstel en kan tot complicaties leiden. Jezelf volduwen met pijnstillers en toch maar gaan werken met de griep is een goede manier om nog zieker te worden.quote:Op maandag 1 april 2019 18:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan ook geen kwaad behalve:
1. wanneer je fysiek zwaar werk doet , inspanning en bijv. koorts kan resulteren in hartklachten
2. je kan anderen aan steken
pijnstillersquote:Op maandag 1 april 2019 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het vertraagt je herstel en kan tot complicaties leiden. Jezelf volduwen met pijnstillers en toch maar gaan werken met de griep is een goede manier om nog zieker te worden.
Dempen de koorts, dan voel je niet zo ellendig.quote:
en vergiftigen je lichaam die overigens prima zelf je koorts kan verwerkenquote:Op maandag 1 april 2019 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dempen de koorts, dan voel je niet zo ellendig.
Dat kan het zeker, vooral als je gewoon met je zieke lijf plat gaat liggen ipv te gaan werkenquote:Op maandag 1 april 2019 19:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
en vergiftigen je lichaam die overigens prima zelf je koorts kan verwerken
Ik zal de volgende keer aan mijn werkgever vragen of hij een stukkie kas in de achtertuin zet, met wat planten, buisrail, een oogstcontainer en een buisrailkar.quote:Op maandag 1 april 2019 16:57 schreef Mikeytt het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |