Beginnersfout dit. Kritiek op de leiding, weer een note erbijquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
@:vanillekwark @:driepink ik weet niet wie van jullie nu hier druk en terecht aan het modereren is maar ik wil vriendelijk vragen of jullie met elkaar kunnen afspreken wie welke post note. het is al meerdere malen voorgekomen dat ik dubbele notes heb gekregen voor dezelfde post, soms meerdere minuten uit elkaar verwijderd. betere communicatie betekent minder fouten met notes wat mij als user weer blij maakt

niemand boeit het wat jij wil.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
@:vanillekwark @:driepink ik weet niet wie van jullie nu hier druk en terecht aan het modereren is maar ik wil vriendelijk vragen of jullie met elkaar kunnen afspreken wie welke post note. het is al meerdere malen voorgekomen dat ik dubbele notes heb gekregen voor dezelfde post, soms meerdere minuten uit elkaar verwijderd. betere communicatie betekent minder fouten met notes wat mij als user weer blij maakt

Jouw vriend moet gewoon opkomen voor zijn eigen voorkeurenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ik wil wel, maar er zijn andere dingen die ik lekkerder vind (inb4 je vriend kan niet likken). En ik vind dat je moet doen wat jij en je partner lekker vinden en niet omdat het ‘hoort’ bij voorspel oid.

Wat dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ik wil wel, maar er zijn andere dingen die ik lekkerder vind (inb4 je vriend kan niet likken). En ik vind dat je moet doen wat jij en je partner lekker vinden en niet omdat het ‘hoort’ bij voorspel oid.

Zoek het nooit bij mezelf, dus neequote:Op woensdag 20 maart 2019 13:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb je er ooit bij stilgestaan dat het vreemd is dat jij die obsessie niet hebt

Man man man, dan heb je echt slechte seks als fat je prioriteit is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Maar dat is ook omdat ik haar zie in de weekenden en dan is ook precies Fifa Weekend League waar ik vaak prioriteit aan geef.
Maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken hoor

Oh dat doet ie wel hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jouw vriend moet gewoon opkomen voor zijn eigen voorkeuren

Haha fatquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Man man man, dan heb je echt slechte seks als fat je prioriteit is.

Ja is goed met je Hermanquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor dingen vind je lekkerder?

Kom wel altijd klaar dusjaquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Man man man, dan heb je echt slechte seks als fat je prioriteit is.

Gewaagde postquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:55 schreef McGrath het volgende:
ik hoop dat hermann even op vakantie kan met al die beledigingen

Klasse vriend, ga zo door.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
chronische depressie, overgewicht, sociale stoornissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |