Doorsnee fokkerquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
chronische depressie, overgewicht, sociale stoornissen
heb je al eens je problemen weg te snuiven ipv weg te eten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
chronische depressie, overgewicht, sociale stoornissen
Geil.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een slet. En een makkelijke.
veel succes met dat grote karweiquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:56 schreef Zosk het volgende:
Ik ga mijn laptop rebooten, wellicht tot later
SOW, koekkoekquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, dat is jouw probleem. Ik heb tenminste seks.
Maar je wordt niet gelikt, zonde zegquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, dat is jouw probleem. Ik heb tenminste seks.
Noel?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je al eens je problemen weg te snuiven ipv weg te eten?
Gewoon een sneer naar zijn seksloze leven.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit iets om mee te koop lopen of om over op te scheppen?
je ze verkoopt seks, dus ze loopt met haar vagina te koop.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit iets om mee te koop lopen of om over op te scheppen?
zit toch gewoon op de discord leequote:Op woensdag 20 maart 2019 13:57 schreef Zosk het volgende:
Mocht ik je niet meer spreken, Herman, dan wenst ik jou een bijzonder fijne vakantie.
Maar ik trek me minimaal 1 keer per dag afquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon een sneer naar zijn seksloze leven.
Waarom is dat een sneer? Wat is er mis met geen seks hebben? Ik heb al sinds september geen vagina meer gezien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon een sneer naar zijn seksloze leven.
die kent vast wel iemand die wat kan aanleveren voor hermanquote:
Jij bent cachets vriend?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik jou een geheimpje vertellen beste vriend? Moet wel tussen ons blijven
Mazzelaarquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom is dat een sneer? Wat is er mis met geen seks hebben? Ik heb al sinds september geen vagina meer gezien.
Ik vind dat een sneer. Punt uit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom is dat een sneer? Wat is er mis met geen seks hebben? Ik heb al sinds september geen vagina meer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |