Ik weet niet wat je met deze opmerking wilt bereiken. Is het een sneer? Een compliment?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij gebruikt je bed alleen om in te slapen dus dit is vragen naar de bekende weg
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met deze opmerking wilt bereiken. Is het een sneer? Een compliment?
Laat zulke vreemde opmerkingen maar achterwege als je niets leuks kan vertellen.
Misschien schaamt ze zich voor haar vagina.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:48 schreef Zosk het volgende:
Vind het maar een saaie gedachte dat cachet niet gelikt wilt worden door haar vriend
Waarom? Zijn toch allemaal lelijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien schaamt ze zich voor haar vagina.
kan het licht toch uit maken..quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je moet er ook niet naar kijken, gewoon aan de slag gaanquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zeg toch misschien. Het is slechts gissen voor mij. Gevalletje Schrödingers vagina op dit moment.quote:
Geen probleemquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zeg toch misschien. Het is slechts gissen voor mij. Gevalletje Schrödingers vagina op dit moment.
Daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind van wel dus dan verschillen wij daarover van mening
Ja, dat is wel waar. Maar dat is ook omdat ik haar zie in de weekenden en dan is ook precies Fifa Weekend League waar ik vaak prioriteit aan geef.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zegt het zelf. Het is voor jou puur noodzaak en even vlug vlug vlug. Ik geloof dat meteen.
Is gewoon een constatering. Mag dat niet? Bedoel er niks mee verderquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met deze opmerking wilt bereiken. Is het een sneer? Een compliment?
Laat zulke vreemde opmerkingen maar achterwege als je niets leuks kan vertellen.
Jullie hebben wel een vreemde obsessie met het likken van onreine geslachtsdelenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:48 schreef Zosk het volgende:
Vind het maar een saaie gedachte dat cachet niet gelikt wilt worden door haar vriend
Oh ik wil wel, maar er zijn andere dingen die ik lekkerder vind (inb4 je vriend kan niet likken). En ik vind dat je moet doen wat jij en je partner lekker vinden en niet omdat het ‘hoort’ bij voorspel oid.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:48 schreef Zosk het volgende:
wat voor dingen vind je lekkerder?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ik wil wel, maar er zijn andere dingen die ik lekkerder vind (inb4 je vriend kan niet likken). En ik vind dat je moet doen wat jij en je partner lekker vinden en niet omdat het ‘hoort’ bij voorspel oid.
Heb je er ooit bij stilgestaan dat het vreemd is dat jij die obsessie niet hebtquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een vreemde obsessie met het likken van onreine geslachtsdelen
Hoe constateer jij dit?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is gewoon een constatering. Mag dat niet? Bedoel er niks mee verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |