Zou je @isax doen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:44 schreef McGrath het volgende:
isax is waarschijnlijk niet eens een hoer, en der_mann wel een vet zwijn, dan weet ik niet wat meer pijn doet
Je mag groeperingen wel hoer noemen. Zoals alle dikke mensen zijn hoer etc.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:44 schreef McGrath het volgende:
hoezo mogen we iemand geen hoer noemen, maar mag ik der_mann wel voor vet zwijn uitmaken?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Cachie en ik zijn gewoon soulmates. Dat bewijst het des te meer
Sorry manquote:
Omdat het ene wel waar is en de ander doet die diensten gewoon voor niksquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:44 schreef McGrath het volgende:
hoezo mogen we iemand geen hoer noemen, maar mag ik der_mann wel voor vet zwijn uitmaken?
stuur je klachten maar naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:44 schreef McGrath het volgende:
Het boeit jou toch niet of je kutje gelikt wordt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neh. Hij schijnt saai te zijn in bed.
Ik of die jongen met die opgeblazen armenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je met mijn vriendin gesprokenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het boeit jou toch niet of je kutje gelikt wordt?
Jij gebruikt je bed alleen om in te slapen dus dit is vragen naar de bekende wegquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik of die jongen met die opgeblazen armen
Veel hoor, cachetquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Iedereenquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik of die jongen met die opgeblazen armen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |