Noel?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je al eens je problemen weg te snuiven ipv weg te eten?
Gewoon een sneer naar zijn seksloze leven.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit iets om mee te koop lopen of om over op te scheppen?
je ze verkoopt seks, dus ze loopt met haar vagina te koop.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dit iets om mee te koop lopen of om over op te scheppen?
zit toch gewoon op de discord leequote:Op woensdag 20 maart 2019 13:57 schreef Zosk het volgende:
Mocht ik je niet meer spreken, Herman, dan wenst ik jou een bijzonder fijne vakantie.
Maar ik trek me minimaal 1 keer per dag afquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon een sneer naar zijn seksloze leven.
Waarom is dat een sneer? Wat is er mis met geen seks hebben? Ik heb al sinds september geen vagina meer gezien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon een sneer naar zijn seksloze leven.
die kent vast wel iemand die wat kan aanleveren voor hermanquote:
Jij bent cachets vriend?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ik jou een geheimpje vertellen beste vriend? Moet wel tussen ons blijven
Mazzelaarquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom is dat een sneer? Wat is er mis met geen seks hebben? Ik heb al sinds september geen vagina meer gezien.
Ik vind dat een sneer. Punt uit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom is dat een sneer? Wat is er mis met geen seks hebben? Ik heb al sinds september geen vagina meer gezien.
een fokker als vriend bedoel je?quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb die fout twee keer gemaakt, maar niet drie keer.
3x scheepsrecht, plus ik ben wel een forse upgrade tegenover die twee fouten natuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahahaha twee keer zelfsquote:Op woensdag 20 maart 2019 13:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
ten opzichte van de eerste is een komkommer nog een upgradequote:Op woensdag 20 maart 2019 14:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
3x scheepsrecht, plus ik ben wel een forse upgrade tegenover die twee fouten natuurlijk
Terecht. Optyfen met je gegeil.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
Girl was staring at me multiple times today at the gym so I increased the volume on my headphones and went back to pumping iron because I'm too focused on achieving my goals and becoming the best version of myself.
Vandaar dat Noel toen in de picture kwamquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ten opzichte van de eerste is een komkommer nog een upgrade
Klasse. Zijn dit je laatste woorden? Ik zie dat haags nu live isquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:04 schreef Der_Mann het volgende:
@:TARDIS. ik heb veel posts doorgelezen op nofap en ben tot de conclusie gekomen dat ik blijf fappen want dat zijn stuk voor stuk Dima figuren
Die posts verdwijnen niet uit zichzelf. Stop deze actquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:04 schreef Driepink het volgende:
Ik zit zowaar maar weer een spelletje te spelen tijdens werktijd
ze zijn wel zo slim om het meestal in de avond te doen nadat je het al vergeten bent, en het voelt ook nog eens als een dag extraquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse. Zijn dit je laatste woorden? Ik zie dat haags nu live is
Ja maar niet tov mijn huidige vriend sorryquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
3x scheepsrecht, plus ik ben wel een forse upgrade tegenover die twee fouten natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |