welk spel, misschien kunnen we samen spelenquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:04 schreef Driepink het volgende:
Ik zit zowaar maar weer een spelletje te spelen tijdens werktijd
Ik denk dat het haags is, die probeert altijd alle verantwoordelijkheden af te schuiven aan anderenquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die posts verdwijnen niet uit zichzelf. Stop deze act
Nee. Waarom zou ik. Ben trouw.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik mezelf ga verbeteren op het gebied van seks, wil je dan afspreken?
#durfttevragen
#2k19
#Kiidsebluf
Herkenbaar. Probeer je nietsvermoedend in te loggen de volgende dag en krijg je die vernietigende melding. Ben blij dat Kiid al jarenlang zuiver isquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zijn wel zo slim om het meestal in de avond te doen nadat je het al vergeten bent, en het voelt ook nog eens als een dag extra
dat mag nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker over de schutting gooien.
Welk spel zullen wij eens samen spelen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welk spel, misschien kunnen we samen spelen
Tokkie van je hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wie het langste uitlogtquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welk spel zullen wij eens samen spelen?
Dan misschien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stel je wordt vrijgezel. Trouwen we dan over 5 jaar als we beiden vrijgezel zijn?
Doe ik ook op mijn werk ook altijdquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zuchtquote:Op woensdag 20 maart 2019 14:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Van de ene die niet likt naar de volgende die niet likt haha, nice weer cachet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |