De Volta Limburg Classic ga ik aan mijn zegekar binden.quote:
Niet zeiken maar presteren.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
Wel vermoeiend om constant die deadlines te moeten onthouden, zeg.
Terechte klacht ja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:50 schreef wimderon het volgende:
Steeds opnieuw moeten inloggen is ook storend.
Eens. Dat was eerst niet zo erg.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:50 schreef wimderon het volgende:
Steeds opnieuw moeten inloggen is ook storend.
Hier trap ik niet in. Ik ben een mens en kan niet elke seconde van de dag aan elke kutkoers denken.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hier trap ik niet in. Ik ben een mens en kan niet elke seconde van de dag aan elke kutkoers denken.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
Wel vermoeiend om constant die deadlines te moeten onthouden, zeg.
Krijgen we nog een update van je huidige positie?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Je boy Mani staat alweer zesde in Catalunya, leve Schachtman, long shall he reign.
Nee.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Krijgen we nog een update van je huidige positie?
Superkut. Superhomo. En Mas kan ook de tering krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar beneden?
Vertrouwen op de wijze woorden van Youri van Wielerflits.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Jongens wat moet ik met die U23 koers? Ik heb daar geen verstand van. Help.
🤣 dit wordt genieten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Jongens wat moet ik met die U23 koers? Ik heb daar geen verstand van. Help.
Die hansworst wint het met het opstellen van Jungelsquote:
Ik zit in jouw subleague lul, dat is ook in jouw belang!quote:
Jij hebt eerder het recht om Koffieplanter uit te lachen als hij zondag niet de top 10 haalt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit in jouw subleague lul, dat is ook in jouw belang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |