Zeer bijzonder.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Moer et Van Wilder ont réintégré le peloton.
@Koffieplanter had die op 150%.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Angela kan er geen reet van.
Het geluk is weer met de dommen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:42 schreef NathanCT het volgende:
Toch wel naar om te zien. Denk je logischerwijze voor sprinter Markl te gaan. Logischerwijze dus ook niet voor Eekhoff want die gaat dan niet sprinten. Helaas gebeurd dan het omgekeerde voor 1 of andere reden en hebben 84 mensen ook nog Eekhoff...
Eekhoff heeft dit jaar ook nog geen koers gereden omdat hij geblesseerd was.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:42 schreef NathanCT het volgende:
Toch wel naar om te zien. Denk je logischerwijze voor sprinter Markl te gaan. Logischerwijze dus ook niet voor Eekhoff want die gaat dan niet sprinten. Helaas gebeurd dan het omgekeerde voor 1 of andere reden en hebben 84 mensen ook nog Eekhoff...
Volgens mij heb ik exact hetzelfde team als gisteren. Het enige dat anders is zijn de procentjes, iets waar ik je nog op de hoogte van had gesteld ook. De volgende keer dat je in mijn DM komt smeken om tips negeer ik je.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:41 schreef Mani89 het volgende:
Was je echt zo bang dat ik je team ging kopieren dat je hem nog hebt aangepast?
Het zal wel.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik exact hetzelfde team als gisteren. Het enige dat anders is zijn de procentjes, iets waar ik je nog op de hoogte van had gesteld ook.
Ik zeg toch niks verkeerd verder?quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De volgende keer dat je in mijn DM komt smeken om tips negeer ik je.
Ik kan deze opeenstapeling van teleurstellingen niet meer aan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:45 schreef wimderon het volgende:
“The team arrives at the race full of confidence after some strong performances and wins already this season. We bring a good group of riders to challenge on the terrain here and are aiming for another stage win and a good result on GC. With Niklas we have someone that can compete for the sprint stages and pick up some bonus seconds which could be vital for the GC battle. Jarno will also hope to be up there in the TT so that he can be a second option for the overall on the final day.”
Nou bedankt, Bennie Lambregts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |