Is dat echt de enige vrouw voor de provincialestaten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Annabel Nanninga op de lijst staat in Gelderland, maar ik help het je hopen
Drink ook geen frisdrank.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Koffie is slechts troep in excessen.
Ik heb niet de hele stemlijst bestudeerd, er zullen wel meerdere vrouwen geweest zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dat echt de enige vrouw voor de provincialestaten?
Ik moét op een vrouw stemmen.
Ohja, had het slechts even geskimd. Mijn ogen gaan altijd op glazig bij ons Fem.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Och, wat is er met je taalvaardigheid aan de hand?
Lust je ook Crystal Clear? Ik vind daar zo'n rare smaak aan zittenquote:
ik vind de combinatie nog wel wat raarquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
Gisteren lekker gegetenKriel in de schil met rozemarijn en garnalen met italiaanse roerbakgroenten met een saus van gepureerde tomaten en pijnboompitten.
omg ik at ook kriel in de schil, maar dan nog een keer in een partje gesnedenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
Gisteren lekker gegetenKriel in de schil met rozemarijn en garnalen met italiaanse roerbakgroenten met een saus van gepureerde tomaten en pijnboompitten.
ik heb ze ook gehalveerdquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:25 schreef Chia het volgende:
[..]
omg ik at ook kriel in de schil, maar dan nog een keer in een partje gesneden
Lekker gepoept?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Even m’n glas limonade opdrinken.
Was zalig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind de combinatie nog wel wat raar
Op hoop van zege dan maar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele stemlijst bestudeert, er zullen wel meerdere vrouwen geweest zijn
Lust het wel, maar liever gewoon water dan. Inderdaad apart. En Rivella dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lust je ook Crystal Clear? Ik vind daar zo'n rare smaak aan zitten
Lekker manquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:28 schreef TARDIS. het volgende:
Gvd als iets troep is dan is het Crystal Clear wel.
gewoon zonder boter jongequote:Op woensdag 20 maart 2019 10:28 schreef TARDIS. het volgende:
Waldkornbrood met pindakaas en gezouten boter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |