Meer directe democratie, voor realistisch klimaatbeleid, voor beter integratieproces, tegen zomaar de grenzen open zetten voor immigranten, eenvoudiger belastingstelsel voor privacy en innovatie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:33 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Dit.
Voor de FvD-stemmers: wat is de hoofdreden eigenlijk voor het stemmen op deze partij? Gewoon nieuwsgierigheid
Zeker, dat heeft mij wel aan het twijfelen gebracht maar uiteindelijk toch doorgezet aangezien ik deze verkiezing niet op Baudet, Hiddema of Yermaz Ramautarsing maar puur op de partij. Als ik op een persoon stem heb ik meestal de volgende volgorde van keuze maken:quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:46 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Duidelijk! Maar spelen voor jou die - nogal discutabele - uitspraken over vrouwen, rassenleer en laatst nog die over Utrecht, dan geen enkele rol?
Gas importeren vanuit andere landen?(Noorwegen?)quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Klopt, het is een opgave. Dat wordt ook moeilijk. Zeker voor mensen met koopwoningen zonder geld moet een oplossing gevonden worden. Maar we moeten toch iets, nu we het Groningse gas afsluiten (en anders was het rond 2030 op geweest).
Maar dan hoefde niet HEEL Nederland van het gas af voor 2050.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:50 schreef Hanca het volgende:
Ik snap niet wat dat gasafsluiten steeds in het klimaatdebat doet. Dat afsluiten van het gas komt NIET voort uit klimaatplannen. Ook zonder klimaatproblemen hadden we de aardbevingen in Groningen gehad.
Onder druk worden oplossingen bedacht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Gas importeren vanuit andere landen?(Noorwegen?)
Kernenergie(Thorium)?
Ik meen laatst ook ergens gelezen te hebben dat de vraag naar energie 4x harder stijgt dan wat we aan groene stroom kunnen produceren.
Nogmaals ik ben absoluut niet tegen iets doen, maar dit is gewoon veel te veel in veel te weinig tijd.
Dus zelf nemen ze geen standpunt in, in de EU blijven of eruit maakt ze niet uit?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:42 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
FvD wil het voorleggen aan de bevolking middels een referendum. Wettelijk gezien onmogelijk momenteel, dus sluiten ze zich aan bij de EU kritische fracties in het EP.
Thorium zou kunnen, maar dan moeten we nog van het gas af, omdat Groningen dicht is. Thorium is electriciteit, geen gas.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Kernenergie(Thorium)?
Ik meen laatst ook ergens gelezen te hebben dat de vraag naar energie 4x harder stijgt dan wat we aan groene stroom kunnen produceren.
Nogmaals ik ben absoluut niet tegen iets doen, maar dit is gewoon veel te veel in veel te weinig tijd.
Waarom wordt thorium wel als alternatief gezien op dit moment? Dat is zo mogelijk nog duurder per KWh.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:54 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Kernenergie(Thorium)?
Toch gek gezien alle kritiek van baudet op de EU.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus zelf nemen ze geen standpunt in, in de EU blijven of eruit maakt ze niet uit?
Ik ben een politicus nu? of MSM? Cool!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:38 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Dit soort meningen van politici en MSM.
[..]
Thanks, wist ik niet!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Gas uit andere landen omzetten naar gas geschikt voor ons systeem zou ook enorme iinvesteringen kosten.
Uit de EU, maar pas na voorleggen middels een referendum aan de bevolking.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus zelf nemen ze geen standpunt in, in de EU blijven of eruit maakt ze niet uit?
Hoe kun je nu een referendum willen en tegelijk uit de eu?? Is dat niet hetzelfde als wat nu in het vk gebeurt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:57 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Uit de EU, maar pas na voorleggen middels een referendum aan de bevolking.
Zolang het geen politiek leider is, anders wordt het zo'n Noord-Koreaans zooitje.quote:
Hou dan eens op met 'ze willen uit de EU' weerleggen met 'ze willen het voorleggen aan het volk'quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:57 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Uit de EU, maar pas na voorleggen middels een referendum aan de bevolking.
Jij doet dat bij allah, toch?quote:
Niet zo moeilijk toch? Ja ze willen uit de EU, maar vinden ook dat dit soort beslissingen aangaande de soevereiniteit van Nederland aan de bevolking voorgelegd moeten worden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe kun je nu een referendum willen en tegelijk uit de eu?? Is dat niet hetzelfde als wat nu in het vk gebeurt.
En nog belangerijker wat doet fvd als een nexit wordt weggestemd??
Nog wel. Dat is een beetje het probleem in al die hysterie momenteel ook. Iedereen springt op de stoomtrein met elektrisch rijden, warmtepompen en windmolens, terwijl er even verderop een Japanse magneettrein klaar staat. Dat het nu nog niet perfect is betekent niet dat het over 20 jaar nog steeds de slechtste oplossing is, met al die hysterie zorg je er echter wel voor dat veelbelovende ideeen nooit gerealiseerd zullen worden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:56 schreef -0- het volgende:
[..]
Waarom wordt thorium wel als alternatief gezien op dit moment? Dat is zo mogelijk nog duurder per KWh.
Ja, laten we de waterschappen ook uitleveren aan de partijpolitiek. Kunnen ze het geld lekker uitruilen tegen hun stokpaardjes en het waterbeheer lekker politiek maken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:44 schreef TjjWester het volgende:
Bij de waterschappen doet slechts 1landelijke partij mee, voor de rest vage waterschap belangen
Waitquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:04 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk toch? Ja ze willen uit de EU, maar vinden ook dat dit soort beslissingen aangaande de soevereiniteit van Nederland aan de bevolking voorgelegd moeten worden.
Als een nexit word weggestemd, dan word ie weggestemd. Simple as that.
Lol, net als hoe Farage dat wilde zeker, die nu bij Europa aan het lobbyen is in de hoop dat Europa de Britse volksvertegenwoordiging overruled.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:04 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk toch? Ja ze willen uit de EU, maar vinden ook dat dit soort beslissingen aangaande de soevereiniteit van Nederland aan de bevolking voorgelegd moeten worden.
Als een nexit word weggestemd, dan word ie weggestemd. Simple as that.
Allerlei vage waterschapbelangen opgericht door hobbyisten die dat erbij doen zie ik ook niet zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, laten we de waterschappen ook uitleveren aan de partijpolitiek. Kunnen ze het geld lekker uitruilen tegen hun stokpaardjes en het waterbeheer lekker politiek maken.
Hysterie is ononderbouwd roepen dat het honderdmiljoenmiljard kostquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog wel. Dat is een beetje het probleem in al die hysterie momenteel ook. Iedereen springt op de stoomtrein met elektrisch rijden, warmtepompen en windmolens, terwijl er even verderop een Japanse magneettrein klaar staat. Dat het nu nog niet perfect is betekent niet dat het over 20 jaar nog steeds de slechtste oplossing is, met al die hysterie zorg je er echter wel voor dat veelbelovende ideeen nooit gerealiseerd zullen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |