Ja voor mij ook. Ik kreeg die dag om 12:35 al een whatsapp van iemand uit Indonesië die vroeg of ik oké was. Het verbaasde me nogal dat het meteen wereldnieuws werd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:12 schreef Guanabana het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ect-aan-terreur.html
Dit verklaart voor mij wel e.e.a. hoe ''overdreven'' er gehandeld werd.
Dat zeiden ze ook over Volkertquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:43 schreef Drugshond het volgende:
Als die rat vrijkomt is hij vogelvrij verklaard door een heleboel mensen.
Je zou maar de vader zijn van een onschuldig meisje van 19.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:43 schreef Drugshond het volgende:
Als die rat vrijkomt is hij vogelvrij verklaard door een heleboel mensen.
Dit is niet 1 familie maar meerdere.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over Volkert
Over 20 jaar waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je zou maar de vader zijn van een onschuldig meisje van 19.
Denk niet dat je ooit zou kunnen leven met het feit dat zo iemand vrij rondloopt.
quote:Op maandag 17 juni 2019 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
"Het is dan erg brutaal als mensen daar hun voordeel mee willen doen."
quote:Van de dader of daders ontbreekt voorlopig nog ieder spoor.
Die komen binnenkort goed van pas bij de volgende schietpartij.quote:Op maandag 17 juni 2019 18:20 schreef Domnivoor het volgende:
Brutale inbraak in politiebusje tijdens reconstructie tramaanslag op 24 Oktoberplein
UTRECHT - Tijdens de reconstructie van de tramaanslag op het 24 Oktoberplein in Utrecht is ingebroken in een politievoertuig. Dat bevestigt de politie aan RTV Utrecht.
..
Bij de diefstal werden een politiejas en tas buitgemaakt.
quote:Op maandag 17 juni 2019 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
Diefstal uit een busje van de Forensische Opsporing. Maar:
[..]
twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 01-07-2019 om 09:56:12Gökmen T. heeft in de gevangenis in Lelystad ook nog een medewerker een kopstoot gegeven. #tramschutter reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 01-07-2019 om 10:23:42Gökmen T. begint terwijl hij de zaal verlaat weer iets te zeggen. “Jullie zijn minder waard dan.....” Hij wordt overstemd door een man die opspringt in de zaal. “Lafaard! Varken!” Het is de vader van de 19-jarige Roos die werd doodgeschoten. #tramschutter reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 01-07-2019 om 10:24:32Gökmen T. heeft de zaal verlaten. De emoties bij de vader zijn nog lang niet tot bedaren gekomen. "Hij heeft mijn dochter vermoord." #tramschutter reageer retweet
Jammer dat hij niet de kans kreeg, om 'm in elkaar te schoppen. De oven in.twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 01-07-2019 om 10:13:35Op 23 september is de volgende pro formazitting om half 10. In december zou een regiezitting kunnen plaatshebben. Dat betekent dat in januari of februari 2020 de inhoudelijke behandeling kan plaatshebben. #tramschutter reageer retweet
Die komt als het goed is niet meer vrij. Dan zal hij wel gaan mekkeren hoe het Westen anti-Islam is.quote:Op maandag 1 juli 2019 10:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Stuk vretenopknopen aan de hoogste boom..
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Tanis zelf zei vanochtend geen advocaat te willen hebben omdat ‘hij geen democraat is'. ,,Ik erken jullie wetten niet, ik erken jullie rechters niet.” Hij herhaalde ook zijn bekentenis dat hij de dader is van de aanslag.
die rechters willen lekker facturen kunnen aftikken man. Uurtje factuurtje.. allemaal voor de bune.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wil je het hebben?
En dan het verdriet van de vader van Roos.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |