Geen officiële coalitie wellicht maar het is toch zo dat na een verkiezing en nieuwe senaatleden er wel een meerderheid moet zijn om stemmen door te krijgen en dat partijen dus met elkaar afspreken?quote:
BLACKED zoontjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:27 schreef PzKpfw het volgende:
Jetten lijkt zo net het zoontje van Rutte
Lees je eerst maar eens in.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
Geen officiële coalitie wellicht maar het is toch zo dat na een verkiezing en nieuwe senaatleden er wel een meerderheid moet zijn om stemmen door te krijgen en dat partijen dus met elkaar afspreken?
?quote:
Ja, of afgekeurd of uitzonderingen bij sportieve prestaties.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:26 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik anders nooit aan mee doen; Verplichte dienstplicht.
Moet ik dan straks de gevangenis in als dienstweigeraar?
Owhja, dan gooit het senaat elke wet weg.quote:
Als je zijn PoHi bekijkt, weet je al wat voor idioot het is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En maar hard schreeuwen de hele tijd.
nee morgen zijn ze overledenquote:
Ja, dat doen ze vast. Zo werkt de politiek.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:29 schreef _--_ het volgende:
[..]
Owhja, dan gooit de senaat elke wet weg.
TERING WAT GRAPPIGquote:
heb er nu al #zininquote:
Volgens mij niet nee. Vond dat juist een leukere show afgelopen keren, eindelijk geen campagnegewauwel maar vooruit kijkenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De hele week volgens mij nog i.v.m. de nabeschouwingen.
Daar is nog geen sprake van een wet maar een wetsvoorstel. Groot verschil.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:29 schreef _--_ het volgende:
[..]
Owhja, dan gooit het senaat elke wet weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |